Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19781 til 19800 af 25907
-
Hvilken metode?
ForumindlægJeg har et spørgsmål(: hvis man i forbindelse med sit AT har arbejdet med en tekst også ligger en teori indover denne tekst, hvad hedder denne metode så? Ved at i psykologi kaldes det at arbejde med en case, men hedder det også det, hvis man gør det i fransk, engelsk eller lignede. hå... -
De Romerske Slaveoprør - materiale:
ForumindlægHrello! Jeg sidder netop nu og skal skrive DHO, hvor jeg har valgt at skrive i engelsk, og jeg har ramt en væg i forhold til mangel på materiale og kilder. Er det tilfældigvis nogen, der før har haft/skrevet om emnet, der har nogle goder tekster omkring emnet? VH Jens -
Non-fiktionanalyse - opdeling i punkter efter formel?
ForumindlægNår man skal analysere en avisartikel (eller i det hele taget nonfiktion) så er der en bestem formel man kan gp efter (afsender, medium, hensigt mm.). Men hvad er bedst: at skrive analysen op i punkter ud fra formelen eller at skrive det som en flydende analyse, hvor man kommer ind på alle punkte... -
Studiejob
ForumindlægVi er et firma som trenger å oversette våre norske/engelske tekster til dansk for våre danske internett sider. Passer perfekt til studerende med internett tilgang. Jobb når du vil på kveldstid eller dagtid. Send en email til [email protected] dersom du er interessert. Ha en fin dag videre! :) -
Ide til underemne til essay??? (HASTER)
ForumindlægOverskriften er 'Should animals be treated better?', jeg har i forvejen skrevet om 'animals kept in zoos' og 'wildlife under threat', men mangler desperat et sidste lille emne?! -til en cambridge engelsk hand in -
9/11 (årsager) samfundsfag
ForumindlægJeg arbejder med terrorangrebet 9/11 i AT i fagene samfundsfag og engelsk, men jeg har lidt svært ved den samfundsfaglige del. Jeg mangler noget empiri at tage udgangspunkt i. Derudover vil jeg høre, om der er nogen der har et forslag til en samfundsfaglig teori jeg kan tage udgangspunkt i me... -
Kender nogle denne stil?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk højt niveau stil fra et eksamenssæt. Stilen skulle indeholde et racisme tema, som er taget op engang før år 2000. Nogle siger den er skrevet i år 2004 og jeg ved at det ihvertfald ikke er "Close to the waters edge", som er fra 2004! Håber der er nogle d... -
"Famine" af Sinéad O'Connor
ForumindlægHej! Jeg har fået teksten "Famine" opgivet til min engelsk mundtlig eksamen, men jeg husker den dårligt nok, og har svært ved at forstå den. Hun skriver at der ikke var nogen sult, men de levede af kartofler og af den grund døde? Jeg er en smule forvirret, så du er mere end velkomme... -
Hjælp til rettelse af englesk grammatik
ForumindlægHej alle :) Er lige blevet færdige med noget engelsk delprøve grammatik som skal aflveres idag inden kl. 18.00 - så tænkte på om der evt. var nogle som ville kigge det igennem og evt. komme med rettelser? Hvis nogle er så dejlige at ville gør det, så sender jeg den over E-mail :) På forhånd tak... -
sport i syd afrika
Forumindlæghej alle sammen jeg har emnet sport i syd afrika til mundtlig fremlæggelse i engelsk. jeg har skrevet lige fra cricket til fodbold og jeg har taget tid og det varer cirka 4 minutter men jeg mangler en perspektivering og det skal helst være noget kort som jeg kan presse ind på 1 minut. har i nogle... -
Forstår ikke korrekt, nogle som kan hjælpe ? :)
ForumindlægHej, jeg har fået noget engelsk, som jeg skal lave. Men jeg forstår ikke, hvad det her vil sige'' A. Vælg to tekster og lav referater af dem Lav også en sammenligning af to andre tekster 250 ord B. Forberede samtale om familieliv. Hvad betyder det, er der nogle som evt kunne hjælp... -
Hjemmeside troværdig?
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk mundtligt i næste uge og jeg har om Gun VIolence. Jeg har en hjemmeside som jeg ikke ved om jeg kan stole på da den siger at der er 12 skydevåben per 100 person i DK. Jeg synes det lyder af meget. http://www.gunpolicy.org/firearms/region/denmark Kan jeg st... -
Osmose - Hvorfor???
ForumindlægHvorfor får man rynker på fingerspidserne efter man har været i bad? Jeg skal give et eks. på Osmose i hverdagen, og jeg mener dette kunne være et godt eksempel. Jeg har fundet nogle forklaringer på nettet, men alt sammen er på engelsk. Håber der evt. er nogle der kan hjælpe mig her i forummet. :) -
Hjælpe til studieretningsprojekt
Forumindlæghej.. Vi skal begynde på vores SPR men jeg ved ikke hvad jeg skal skiver om. Min studieretning er: Biologi A, Matematik B og Idræt B ( Dansk A, Spansk A, Historie A og Engelsk B) Jeg ville godt skiver i biologi om sukkersyge meg jeg ved ikke hvad den anden fag skal være. Håber der er nogen der ka... -
Ondskab/evil
ForumindlægHjælp mig! Jeg sidder med et spørgsmål i engelsk, der går ud på, at jeg skal diskutere, hvorfor folk er så betaget af ondskab. Dette spørgsmål kommer på baggrund af teksten "The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde." Nogen ideer til folks betagelse af ondskab eller det onde? -
analyse af en tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogen herinde fra der har læst en engelsk tekst: "Pedal Push" by Ravinder Randhawa? hvis der er, vil du ikke nok, please, skrive hvad den handler om? .. og en analyse? .. for teksten er utrolig svært, og jeg skal bruge den til i morgen :) ... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i KBH tilbydes
ForumindlægHej! Jeg er 23 år og læser på Københavns Universitet. Jeg tilbyder lektiehjælp (primært i dansk, engelsk, samfundsfag, metode, studieteknik etc.) til både folkeskole og gymnasieelever. Jeg har før være lektiehjælp for 9. klasseselever i tysk og matematik med godt resultat. Du kan fange mig og hør...
