Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19781 til 19800 af 46276
-
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
Centrale aktører i Den Franske Revolution
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan komme på nogle centrale aktører som har spillet ind i forbindelse med Den Franske Revolution af 1789? Mvh. -
Syg til sygeeksamen
ForumindlægHvad sker der hvis man er syg til sygeeksamen ? -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder eksamenstermin? -
Akut hjælp til figur
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl, som vil forklare hvad der sker på billedet: -
stemmegaffel
Forumindlægjeg skal lave et forsøg med en stemmegaffel, men jeg har ikke helt styr på hvordan det fungere både i forhold til svingningerne og resonanskassen. er der nogen der kan hjælpe? på forhånd tak -
Biologi afgangseksamen 2011
ForumindlægHej Allesammen!! Jeg har fået trukket biologi her til afgangseksamen. Men problemet er at man ikke ved hvad prøven handler specifikt om og har derfor et ALT for stort pensum at forberede sig. Nogle der har erfaringer og ved nogle ting som har gået igen gennem årene ?? Jeg ved godt jeg ikke kun ... -
Differentialregning
ForumindlægRedegør for begreberne differentialkvotient, sekant og tangent. -
Søger lektiehjælp til sygeplejerske studie
ForumindlægSøger hjælp til sygeplejerske studie alle fag - specielt de større opgaver. Der gives betaling som vi bliver enige om. En som allerede er uddannet sygeplejerske. Skriv endelig til mig. Vh. Pia -
Logistisk regression Stata
ForumindlægHej, Jeg skal finde sammenhæng mellem rygning og alder, justeret for køn, forældrenes sociale position, bmi og anden sygdom. rygning er kategorisk binær alder er kategorisk binær køn er kategorisk binær bmi er kvalitativ kontinuert anden sygdom kategorisk binær forældrenes sociale position... -
Hjælp!!
ForumindlægHej, har aflveret en dansk aflvering, som jeg virkleig har knoklet med synes selv det var en god opg. Men har fået en vildt uretfærdig karakter for den, som jeg slet ikke forstår. Og har på fornemlsen min lærer ikke kan lide mig, fordi det samme er sket et par gange. Nogle ideer til hvordan j... -
Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?
ForumindlægHej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet? -
Sygeeksamen til årsprøve i 1G
ForumindlægHey Nogen der ved om der er muligt at melde sig syg til en årsprøve på selve dagen? Jeg skal op kl 8, og kontoret på skolen åbner kl 7:45. Ville det være for sent at melde sig syg? -
Tror I de unge kommer op i mundtlig mat??
ForumindlægHvad tror I? Tror I 2'gerne kommer op i mundtlig matematik?? -
Samarbejde
ForumindlægHej Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Min gruppe og jeg skal snart fremlægge om 2. verdenskrig. Vi er tre i gruppen. Vi har en problemstilling, som vi har inddelt i tre dele (da problemstillingen har tre led), og hver gruppemedlem har fået en 1/3 af opgaven. Men... -
metode HASTER
ForumindlægGiver det her mening? I psykologi arbejder jeg med det samfundsvidenskabelige fakultet fordi jeg er nødt til at se på samfundets strukturer for at forstå den måde individet opfører sig på. Det gør jeg ved at analysere og fortolke kvalitative undersøgelser hermeneutisk, med begreber fra psykologi,... -
Hjælp til 24 timers Bio B
ForumindlægHej. Jeg er sent ude, men har behov for hjælp. Jeg skal op i mundtlig biologi i morgen. Emnet er Cellernes opbygning og proteinsyntese, hvor jeg skal gøre rede for en masse ting derunder. Derudover har jeg også fået en artikel om nogle insekter, der har tilpasset sig ekstreme kuldeforhold. Mit p... -
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
induktion disposition
Forumindlæghej jeg mangler hjælpe til induktion disposition hvilken forsøg kan jeg lave, og hvad skal jeg sige. -
Er det muligt at gå om?
ForumindlægJeg går på 2. år på HF, og bliver student om lidt over to uger.. Jeg har slacket rigtig meget i år, og mit gennemsnit bliver ikke noget at råbe hurra for. Er det muligt at gå 2. år om?
