Andre fag

Samarbejde

15. juni 2019 af Mukarami (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej

Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre.

Min gruppe og jeg skal snart fremlægge om 2. verdenskrig. Vi er tre i gruppen.

Vi har en problemstilling, som vi har inddelt i tre dele (da problemstillingen har tre led), og hver gruppemedlem har fået en 1/3 af opgaven. Men én af gruppemedlemmerne har overhovedet ikke lavet noget. Og der er knap tre dage til fremlæggelsen. Og jeg har ikke lyst til at gå ned i karakter, så skal jeg lave den del, som min gruppekammerat ikke har lavet? Min anden gruppekammerat kan ikke lave den, da han i forvejen siger at han er stresset, så er det ikke mig der skal tage ansvaret? 

Mvh

Mukarami


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juni 2019 af mathon

...det bliver du vist nødt til.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juni 2019 af inaktiv

og sådan er det nogle gange.


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. juni 2019 af ringstedLC

Når du har lavet din del, så lav så meget som muligt af det manglende. Start så fremlæggelsen med kort at redegøre for jeres oprindelige arbejdsfordeling og den nye situation. Hvis det er muligt, arrangeres fremlæggelsen så ekstraarbejdet fremlægges tilsidst. Hvis det manglende giver problemer med "Konklusion" el. lign, så gør opmærksom på det. Hvis du/I tydeligt gør opmærksom på, at det kun er Jer, der har lavet opgaven, bør en fair bedømmelse kunne tage højde for det.

Og hvis du/I så har en kammerat mindre bagefter, må det bare være sådan. Ved eksamen er man sig selv nærmest.


Skriv et svar til: Samarbejde

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.