Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 48220
  • ln(x)

    Forumindlæg
    Jeg har en funktion, som skal differentieres: f (x) = ln(x) - 5x2 Jeg ved, at ln(x) hedder 1/x differentieret, ikk'? Jeg får den differentierede funktion til: f ' (x) = 1/x - 10x Kan den forkortes yderligere?
  • Mat A netadgang - 28. maj 2015

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der andre, som var oppe i mat. A med netadgang den 28. maj 2015? Og hvad synes I om prøvesættet? Jeg synes selv, at det var sværere end sædvanligt - særligt var delprøve 1 træls.
  • Roman - synopsis

    Forumindlæg
    Hey. Hvis i skulle redegøre for en livsstil ud fra en roman, hvad ville i så skrive i synopsen? Ville i skrive hvorledes i gennem personkarakteristik, miljø, osv. er nået frem til en livsstil? Eller ville i bare skrive, at livsstilen i romanen er således ... også til den mundtlige fremlæggelse ...
  • fysikB

    Forumindlæg
    hej. jeg går i 1g og har fysik C, men vil gerne have det op på B. jeg ved ikke om jeg skal op til fysik til sommer, men hvis jeg skal tæller ens karakter så meget hvis man gerne vil have det op på B og får en anden karakter der???
  • ligevægtens naturlige placering?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen..
  • vk-regerings politik

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig det her spørgsmål jeg skal Diskutere, i hvor høj grad VK-regeringens udenrigspolitik har øget eller mindsket Danmarks sikkerhed?
  • Spansk sætninger, Duffy :)

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp...
  • Tema til Den blomstrende have.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at lave en analyse over "den blomstrende have" af Naja Marie Aidt, og og mangler at skrive om temaet. har været inde på de forskellige link med hvordan man kan gøre det, men jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Så hvis en af jer kan hjælpe mig vil jeg være taknemmelig!
  • NATURGEOGRAFI!!

    Forumindlæg
    Hjælp stinker til dette fag, men ville høre om der var nogle der vidste hvilke spørgsmål man kunne komme op i vedrørende: vand Landskab Kort og infrastruktur Jordskælv og vulkaner klima Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, for er virkelig lost.! På forhånd tak(:
  • energi

    Forumindlæg
    Hej alle.Jeg har nu set lidt på potentiel energi eller beliggenhedsenergi, det har jeg forstået hvad er. Så der også noget som hedder mekanisk potentiel energi.. Disse 2 typer af energi, minder ret meget om hinanden når jeg læser om dem, hvad er forskellen lige umiddelbart? på forhånd tak.Line :)
  • 24 timers forberedelse - Rut Brandt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Rut Brandt en tekst fra bogen "so ein rummel" tænkte på om nogen havde nogle gode perspektiverende tekster til denne? andet hjælp vil også være meget værdsat:) på forhånd tak.
  • ang, matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline
  • Skr. Eksamensopg.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne???
  • Simulering.. Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ?
  • Ismerne i billedkunst.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksmen i billedkunst på tirsdag.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne med hva der er generelt indenfor stilen, malemåden osv.På forhånd tak.Mvh. Tine
  • Eksamenstekster

    Forumindlæg
    HeyEr der nogen der ved hvordan en typisk eksamenstekst ser ud til c-niveau på stx. Jeg har hørt at man trækker en artikel, men hvor lang er den så? Hvis man både skal nå at læse og forstå dem samt lave en analyse skal man da besidde et ret stort overblik?MVHJimbo
  • Hvordan

    Forumindlæg
    HejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i??
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle
  • Den hemmelige hule

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med med en analyse af "Den hemmelige hule" af Jesper Wung-Sung? Jeg skal bruge det hurtigst mulig. - PÅ forhånd tak for hjælpen :)
  • mundtlig

    Forumindlæg
    jeg har lige fået vide at jeg må tage engelsk om som selvstuderende fordi jeg har alt for mange dumpe karaktere... Det er 4 år siden jeg sidst har haft engelsk,,men jeg vil gerne prøve det alligevel og derfor vil jeg lige høre om hvordan det foregår... er det ikke noget 24 timers forberedelse plu...

Søgninger relateret til tysk eksamen