Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19841 til 19860 af 48309
-
oplysnignstid konsekvenser
ForumindlægHej. Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvilke konsekvenser oplysningstiden havde? -
stil
ForumindlægHej, jeg skal skrive en opgave om at jeg er strandet i en øde ø. Og jeg kan ikke komme på noget. Håber i kan hjælpe mig lidt frem. Tak på forhånd. -
Hjææælp! Vigtigt!
ForumindlægJeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag! -
Teresa's Wedding
ForumindlægHey. Jeg har læse Teresa's Wedding, men næsten intet forstod jeg. Så vil jeg spørger om, de personer, som har læst den, kunne skrive et (lille) referat om handlingen. Tak på forhånd. -
Symboler i billede?
ForumindlægJeg har dette billed, men kan ikke finde ud af symbolerne i det. Det eneste jeg kan komme på er at marken er så afskåret at det virker meget klaustrofobisk :/ http://www.vggallery.com/painting/p_0495.htm Nogen der kan give hints? Ville være meget dejligt hvis nogen vidste noget :) -
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx -
Opfordring: Upload videregående opgaver
ForumindlægHermed bringes en opfordring til alle Studieportalens medlemmer på videregående uddannelser: Upload jeres opgaver, notater og lignende på Graduate.dk (www.graduate.dk) (du kan bruge dit Studieportalen.dk login :) ) God weekend til alle! -
Atlantis - Beretning hvor menneskene lever under vand
ForumindlægJa, som topic... Er der en beretning hvor mennesket levede i atlantis under vandet? -
Dogmefilm
ForumindlægSkal finde ud af hvilken effekt de ti bud får for filmene? hvad er målet? Gør dogmereglerne en film sandere? og hvordan måles sandhedsværdien? -
trærapport
ForumindlægHvordan spreder eg sig ? -
Perikles' gravtale
Forumindlæghej alle, jeg skal bruge Perikles' gravtale, men jeg kan ikke finde den HELE tekst. Nogen der ved hvor jeg kan finde den? -
Kunst fra romantikken og naturalismen?
ForumindlægJeg skal skrive 2. års opgave om romantikken og naturalismen/realismen og vil gerne have hjælp med nogle malerier. Jeg leder efter billeder der er typisk fra romantikken og naturalismen/realismen. Hvis i har et link ville det være dejligt. Håber i kan hjælpe -
Hjælp til AT emne!
ForumindlægJeg har simpelthen brug for inspiration. Jeg skal skrive AT opgave her i 2g, og jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal skrive om. Jeg har ikke valgt fag endnu, men ved på forhånd, at det ikke skal være matematik, fysik, eller andet videnskabeligt. Hvad har I andre skrive om? Eller hvad synes I ku... -
Sokrates' forsvarstale
ForumindlægFindes hans forsvarstale overhovedet på internettet? Det tager for langt tid inden bogen kommer fra bibliotekket... -
løgsuppe med pastinaksovs
ForumindlægHej, I må undskylde den forvirrende overskrift men den virkede åbenbart .. Jeg har tre spørgsmål: 1) Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i Nnrdstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? 2) Hvordan kan det være man siger borgerretsbevægelsen i USA slut... -
Hjælp til "Glæden ved vin"
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at forstå teksten "Glæden ved vin"? Jeg har læsten 3 gange nu, og kan ikke helt finde meningen med handlingen. Hjælp -
Heej
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak -
Nometetiske og ideografiske?
ForumindlægNometetiske og ideografiske betyder??? -
Socialdemokratiets udvikling
ForumindlægJeg skal skrive SRO, men infomedia er nede, og jeg står derfor og mangler en masse artikler. Jeg skal først og fremmest redegøre for udviklingen i partiet fra valget 2005 til nu. Hvis der er nogle, der ligger inde med et link til en god oversigt over udviklingen af vælgertilslutningen o.lign. m... -
kilde-analyse? :)
Forumindlæghej :) jeg har lidt brug for en der har ordentligt styr på samfundsfag. jeg har svært ved at finde ud af hvilken orientering de forskellige medier og tænketanke har? for eksempel: politikken er venstre orienteret jyllandsposten? cepos? og så videre? nogen der kan hjælpe? :) TAK
