Søgning på: analyse af billede. Resultater: 19861 til 19880 af 41240
-
Manden der havde en grønthøster i hovedet
ForumindlægHey er der nogen, som har set filmen "manden der havde en grønthøster i hovedet" og evt. lavet en analyse. Skal selv lave en analyse af sproget og personen. Jeg er helt blank.. håber i kan hjælpe -
Haster
ForumindlægHej. Jeg er i gang med min dansk synopse, og jeg har trukket emnet eventyr. Er der nogen der har nogle ideer til, hvordan man skal analyserer et eventyr. ? PS. jeg har valgt og ville lave en analyse af Fyrtøjet, af H.C. Andersen. -
Lille Far (Kortfilm)
ForumindlægNogen der har set denne kortfilm? Gordon Kennedy spiller faren i den, og den handler om en lille pige der er træt af at sin far altid prioterer sig selv over hende. Nogle der har set den, og har nogle analyse/hensynsbud? Skal bruge dette til at "større" analyse af den. -
Reklamer
ForumindlægHejJeg skal skrive en store opgave om reklamer. Har tænkt mig at vælge en reklame, som jeg kan analysere.. Nogle der kan give mig nogle forslag om nogle gode eller dårlige reklamer som kan analyseres og går i dybden med.Mange tak på forhåndThomas -
Danish Crown
ForumindlægHej, jeg har arbejdet med Danish Crown og skal snart op til eksamen i det. I min opgave har jeg lavet analyse af branchen analyse Porter 5 Forces. Argumenter og begrund hvilke konsekvenser valget og anvendelsen af teori har haft for konklusionen ? Aner ikke hvad man skal svare til den ? ... -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHeeJ. Jeg har analyseret en folkevise - elverhøj, som jeg skal fremlægge på Torsdag. Jeg har lagt vedhæftet analysen, jeg håber i vil rette den for mig og hjælpe mig med perspektivering og tid og sted. Tusinde taaak på Forhånd :D Det er stor hjælp for mig . -
kort film - meningen med Flemming
ForumindlægEr der nogle der ah en god analyse af kortfilmen "Meningen med Flemming". er i gang med et oplæg omkring novellenfilmen, og så ville jeg høre om nogle af jer, havde en god analyse, som jeg kan brugetil en del af oplægget..Håber i kan hjælpe.. -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
Ditte menneskebarn.
ForumindlægHej. jeg er igang med at skal skrive analyse om Ditte menneskebarn bøgerne og har lidt svært ved at komme igang da jeg hele tiden går i stå .. Er der måske en der har en analyse af den og et referat jeg kan bruge som inspiration ? -
Psykologi
ForumindlægHej. ER der nogen der kan hjælp mig med at analysere : Nu mester Moni sit liv? giv analyse psykologisk set og indrag forskellige psykologisk retninger. Jeg har kigget på nettet, og fandt noget, men de har ikke hjulpet mig videre. Håber en kender til det? på forhånd tak:-) -
HJÆLP BRUGES !!!!1
ForumindlægHej folkens Jeg er ved at skrive min SRP PROJEKT, skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. DET HASTER !!! -
avis
ForumindlægHej!Jeg er ikke så god til at analysere en artikel, så håber at I kan hjælpe mig.Hvorfor bruger man disse begreber/ord, når man analyserer en avis? TabloidBroadsheetKompakt og er der flere ord? til hvilken avis bruges de her?Hjælp plzzzzzzzzzpå forhånden tak -
Dansk stil HJÆLP!
ForumindlægHey folkens, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skriver en ordentlig Stil. men syntes også det er lorte emne: vi skal skrive en stil /analysere Kellogs eller Gøl pølsers hjemmeside :-S! kan i hjælpe mig med at finde en god hjemmside analyse hjælper? -
prøveform B
Forumindlægheeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk -
Synsvinkel generelt og i TDC reklame
ForumindlægHej ! Jeg skal analysere en TDC reklame og skal blandt andet find noget om synsvinkel. Jeg har lidt svært ved at forstå det. Hvad kendetegner synsvinklen sådan generelt? det er denne reklame jeg skal analysere; http://www.youtube.com/watch?v=Y_z619gNVto På forhånd tak! -
rosendalen af HC.andersen
Forumindlæghejsa, sidder her og er ved at skrive en analyse af rosendalen, men mangler dog lidt inspiration, til at komme videre, er der nogle der evt. har den ? eller evt. har arbejdet med den og nu sidder med lidt god vinden om ting jeg bliver nød til at uddybe i min analyse ? -
romerriget sso
Forumindlæghej sidder med min analyse som jeg kun har fået til at fylde 2 sider:S den lyder: der ønskes en analyse af nogle vigtige kampstrategier. er der evt. en der vil læse den igennem og sige hvad jeg kan uddybe? eller komme med forslag til hvad der ik bør være der? -
SSO - Personanalyse????
ForumindlægHej. Jeg er igang med min sso og skal lave en personanalyse og nu kom jeg helt i tvivl om nogle forskellige ting. Når det kun er analyse af personen, så skal jeg vel stadig fortælle hvad der gør at personen udvikler sig sådan og hvorfor, ikke? Så er det vel stadig en analyse? -
Teknologianalyse / Teknologivurdering
ForumindlægHej. Jeg skal lave en teknologianalyse og en teknologivurdering af en bygning. Jeg har allerede lavet analysen, og skal til at lave vurderingen. Til analysen har jeg brugt Trekassemodellen, men synes at når jeg læser om det, virker det lidt som det samme? Er jeg helt væk eller er der nogen ... -
What?
ForumindlægHeysa, jeg er i gang med at skrive min sso opgave og i min opgavetitel står der diskuter og analyser to præsidenters taler. Hvordan diskuter og analyser man i historie? og er det logisk at skrive dem ind under en krise eller skal jeg skrive dem for sig selv?
