Søgning på: analyse af billede. Resultater: 19881 til 19900 af 41240
  • What he was like?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en fortolkning og analyse af What he was like? Eller er der nogen der ved nogen ting som jeg burde fremhæve i min analyse og fortolkning. Jeg mangler kun noget inspiration faktkisk.
  • Hjælp til with your tongue down my throat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal analysere historien with your tongue down my throat, og især slutningen synes jeg er svær. Er der en der sidder inde med en analyse, eller kan hjælpe med en forståelse af teksten?
  • Agnete..?

    Forumindlæg
    Hej.. Har været inde at kigge i opgaver herinde men det ser ikke ud til der er nogen der har skrevet en opgave, analyse over Amalie skram - Agnete.? Der skulle vel ikke være en der lå inde med en analyse, opgave.. Enkelte noter om dramaet? :)
  • Den grimme kælling

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse på Den grimme kælling- peter Fogtdal. Og jeg har lidt svært med at finde ud af hvorfor der er gamle ord i teksten når det er en ny tekst. altså jeg har brug for en som har analyseret sproget i den. Håber der er en der kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • Den grimme kælling

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse på Den grimme kælling- peter Fogtdal. Og jeg har lidt svært med at finde ud af hvorfor der er gamle ord i teksten når det er en ny tekst. altså jeg har brug for en som har analyseret sproget i den. Håber der er en der kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • Hjælp til L.O.C tekst

    Forumindlæg
    Hej derude. :-) Jeg står med et lidt stort problem, det er sådan at til min dansk eksamen at jeg skal analysere en sangtekst med L.O.C ("Du gør mig"), men jeg har glemt alt om hvordan man analyserer en sangtekst.. :-/ Er der nogle der kan jeg hjælpe mig?
  • Hjælp til sso ang. Den Russiske Revolution

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet opgaven: Foretag en analyse afdet forløb der førte frem til oktoberrevolutionen 1917. (Der menes perioden feb. 1917 til okt. 1917) Hvordan skal jeg gøre det bedst? Og lige præcis hvordan analyserer man sådan noget?
  • HSITORIE OG ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil bar hører hvad er "fællesmængden" mellem historie og i engelsk altså hvilken metode er der for begge fag? Jeg har i engelsk brugt den retorisk analyse og historie kildekritik, analysende, redgørende og disktion men hvad er den fælles metode?
  • Mediefags eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal op i mediefag på fredag, og jeg er lidt usikker hvilken analyse jeg skal bruge. Vil det være fint at bruge en shot to shot analyse i det citat jeg trækker? Og evt min egen eksamens film?
  • Digtanalyse af kampsang

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver en større opgave om Rødstrømpebevægelsen, hvor jeg til sidste skal analysere to kampsang udfra en digtanalyse, men er der ikke nogen der ude der kunne tænke sig at hjælpe mig igen, jeg har en analyse, men der står f.eks. komposition, og hvad er det nu jeg skal der?? det er bl....
  • Søger hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle brugere! Jeg skal snart op i billedkunst eksamen og har desperat brug for noget hjælp, omgående! Derfor ville jeg lige høre om nogle af jer derude, har tid til at analysere mit værk i løbet af dagen? I må gerne være flere der analyserer det :) Tak på forhånd!!!
  • hvordan foregår billedkunst eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan foregår billedkunst eksamen (C-niveau) Jeg har fået at vide, at jeg har 15 minutter til at fremlægge 2 analyser + et analyse af mit eget værk. Mere info. har jeg ikke fået.
  • hjælp til tysk anaylse af "mach die augen zu und spring"

    Forumindlæg
    Sidder lige nu til en 24 timers eksamen, hvor jeg skal lave en analyse af teksten "mach die augen zu und spring" - er der nogle der ligger inde med en analyse eller resumé af denne tekst der vil hjælpe???
  • HJÆLP til Den Grumme Ælling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til FSA Dansk eksamen om et par dage. Jeg mangler hjælp og inspiration til analyse og fortolkning! Er det nogen der har en analyse og fortolking jeg kan se??? Jeg har ikke forstået budskabet med den. Har virkelig brug for hjælp.
  • "af et godt liv" af Leif Panduro

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at analysere "af et godt liv" som er skrevet af Leif Panduro. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der ligger inde med nogle analyser af denne da jeg mangler lidt inspiration. På forhånd tak
  • "af et godt liv"

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at analysere af et godt liv som er skrevet af Leif Panduro. Det har ikke været muligt for mig at finde opgaver om den herinde så jeg håber på at høre fra nogen af jer der har en analyse liggende da jeg synes den er lidt underlig
  • Fabel

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal skrive en analyse og er i gang med genretræk. Jeg skal analysere ørneflugt, hvis genre er novelle, men i historien er der en ørn, som har menneskelige egenskaber (fabel). Er fabel en genre? HVis det er, er man tilladt at argumentere for, at ørneflugts genre er både novel...
  • Det moderne gennembrud - En husmands erindringer

    Forumindlæg
    Hey Guys! Er der nogen, der har lavet analyse af En husmands erindringer (1870-1910)? Det er, som tidligere skrevet, første gang, jeg laver en historisk analyse, så jeg kunne super godt tænke mig noget at sammenligne med, for at se, om det er helt hen i vejret.
  • Dansk aflevering - midsommervisen

    Forumindlæg
    Er i gang med dansk aflevering, hvor jeg skal analysere nogle sange, og mangler bare at analysere midsommervisen af Holger Drachmann, så hvis nogle skulle ligge inde med den, ville det være en stor hjælp, eller bare nogle fif til hvordan jeg skal komme i gang med den.
  • Halfdan Rasmussen - Muren

    Forumindlæg
    Jeg har ikke særlig meget erfaring indenfor analyse af digte, og spørg derfor til lidt hjælp. Er der noget gennemgående i dette digt af Rasmussen som er meget vigtigt man fanger? Hvis der er nogen so har analyseret dette digt må de meget gerne melde tilbage vedr. hvilke lumske ting som gemmer sig...