Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19881 til 19900 af 48240
-
Kobber og sulfid (Mathon vil du måske hjælpe?)
ForumindlægHej vi har tilsat Kobbersulfat CuSO4 til enzymet katalase, vi forventer det inhibere enzymts virkning. Enzymet indholder som jeg har forstået det Disulfid binindninger. Kobberen fra kobbersulfat går så ind og bryder den bindning og danner en ny. Er dog i tvivl om hvilket nyt stof der dannes. ... -
Finansbachelor , finansøkonom, økonomi mm.
ForumindlægBøger sælges, efter endt Finansbachelor udannelse 2014 - Salg og salgspsykologi, M. Hald, M. Olsen, 1. - år 2012: sælges for 180 kr. - Håndbog i boligfinansiering, S. Nielsen, 4. - år 2010: sælges for 372 kr. - Driftsøkonomi, S. Rasmussen, J. Jensen, L. Hansen, 2. - år 2010: sælges for 180 kr. ... -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Hvad gør man?
ForumindlægHvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt. -
Bachelor i fysik
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes. -
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
FUR Erhverscase
ForumindlægHej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin -
Strenginstrumenter / stående snorbølger
ForumindlægHej guys! jeg har trukket strenginstrumenter til min fys eksamen, er det nogen der kan hjælpe med den første del? "Du skal fortælle om begrebet stående bølger på en streng." forstår ikke helt hvad "stående" bølger er. -
Fysik (indre energi)
ForumindlægJeg har trukket til eksamen i dag, jeg har trukket indre energi, hvor mine stik ord er temperaturskalaer, faser, specifik smeltevarme, fordampning og varmefylde? - er der nogle som kan forklare mig nogenlunde hvad dette handler om, for jeg forstår ikke ret meget af det :-) håber virkelig på... -
Råd og vejledning
ForumindlægHej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø) -
Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?
ForumindlægJeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op? -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Hurtig svar.
Forumindlægjeg går i folkeskolen og skal op i kristendom i morgen. Hvis der er nogle, som ved hvordan det foregår, samt kan fortælle mig, om man kun kan komme op i kristendommen, eller også andre religioner? evt triks til at klare sig bedre tik kristendom eksamen, vil jeg gerne høre. -Mike -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
AT - kildekritik
Forumindlæghej når man har brugt forskellige kilder til at finde frem til en konklusion skal man jo bruge metoden "kildekritik" i historie.. men skal man så ind og svare på spørgsmål om afsender, modtager tendens osv hver gang til eksamen ? altså skal man fremlægge alle de her spørgsmål for lærer ... -
søger en analyse af den fede mand
Forumindlæghej jeg skal til eksamen om ca 1 måneden jeg ville gerne have hjælp med at af analyser den her tekst jeg skal bare vide temaet, point of no return og klimaks mest point of no return og klimaks plzzzzzzz hjælp mig MANGE MANGE TAK PÅ FORHÅND -
Jura
ForumindlægHvis man dumper et fag på Jura studiet er man så tvunget til gå til eksamen i faget igen? Altså hvis man i et semester har fået 10 i et fag og 00 i et andet, er det så gennemsnittet der tæller eller er du tvunget til at gå det ene fag om som er dumpet? -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen og har vagt eventyret skyggen af H.C. Andersen, men jeg har lidt problemer med at perspektivere den til H.C. Andersens liv, så er der nogen der kan komme med et forslag til hvordan jeg kan perspektivere den til hans liv? På forhånd tusind tak :)
