Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19901 til 19920 af 92587
-
hvordan skal det forklares?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål- hvordan skal den her dioxin forklares? Indtil videre har jeg skrevet "Dioxiner er forbindelser der består af en seks-ledet ringstruktur med to dobbeltbindinger og to oxygenatomer" kan ses på mit billede, men passer det? Hvis ikke, hvor mange led har den så, ... -
forberedelse
Forumindlæghej hvilken slags spørgsmål kan trækkes ud fra temaet love, identitet, australia og great britan tror i? : D -
Jeg er forvirret
ForumindlægNu går jeg i stx 2g, men er forviirret fordi har indtil videre rigtig dårlig gennemsnit og jeg vil gerne læse til tandlæge efter Gymnasium. Jeg tog mig ikke sammen i 1 g heller ikke i 2 g. Jeg har tænkt mig at tage/skifte til HF kan jeg det? -
Novelle
ForumindlægHej er der nogen, som kan læse min novelle igennem og give et feedback? -
rettelse af stil
ForumindlægPlease hjælp mig - det drejer sig om et esay på 3 sider -
København, København af Jokeren
Forumindlæghej Er det evt. nogen der ligger inde med en analyse af sangen "København, København" af Jokerern? Og Hvad har denne sang med sagprosa at gøre??? -
medialisering
Forumindlæger der en der kan forklar begrebet Medialisering og spin. -
EVENTYR!!
ForumindlægHej, i dag (Til b-prøven) trak jeg eventyr. Jeg synes at det er let at finde et eventyr, og analysere det, men jeg kan ikke rigtig finde nogen som relatere til det vil allerede har læst. Håber i kan komme med bud. Vi har opgivet: Eventyr: Klodshans, droningen der altid bar handsker og Dovenl... -
Eksamensudtræk
ForumindlægHvordan er oddsene for eksamensudtræk i gymnasiet her til sommer, da alle 2.gere og 1.gere kun skal op til en eksamen? -
Perspektivering af "en københavner i Jylland"
ForumindlægHej! Jeg har problemer med at finde en tekst at perspektivere en københavner i jylland til. Nogen der kan hjælpe? Det haster så bare hjælp mig lidt :) Al hjælp vil være dejligt. Tak! -
Dansk synopse hjælp!
ForumindlægHejsa. :-) Skal aflevere synopsen, imorgen har meget brug for hjælp?? Er der nogen af jer der ved om, ens selvvalgte læsestykke skal med i synopses? Angående perspektivering, skal man perspektivere til ens pensum, er det er krav? Håber i kan hjælpe. /Rasmus :-) -
Oversætning af en sætning + forvirring
ForumindlægHejsa, jeg har lidt svært ved at oversætte denne sætning "Das heisst, so auf Klassenreisen würdet ihr ungern verzichten wollen?" og jeg har fået glosen verzichten auf - give afkald på. Og en sidste ting. I en sætning står der "Also, wir waren vor zwei Jahren in Bayern". Er d... -
Folkeskolens afgangsprøve (Grønland) 4 timer Maj Juni 2008
ForumindlægHejsa, jeg leder efter facit til opgaven i hovedskriften. Jeg er lærer på Bakkeskolen i hørning, og kunne godt bruge den til mine unger. Håber nogen kan hjælpe mig. -
Forandring- Haster!!
ForumindlægMin veninde og jeg har projektuge og skal lave en projektopgave med overemne som FORANDRING. Vi ville høre om der var nogen som havde nogen ideér til underemner Tak på forhånd :) -
Tysk - Tannöd
ForumindlægHej alle! Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne tekst? Teksten: Tannöd er en debutroman. Hele tre litteraturpriser blev tildelt den tyske forfatterinde Andrea Maria Schenkel. Romanen har været en kæmpe læsersucces i Tyskland. Med Tannöd foreligger et lille litterært og spænd... -
Laktose og glukose
ForumindlægHejsa derude, jeg har desværre været syg da vi lavede en forsøg i biologi. Nu skriver vi en skr. aflevering ang. forsøget, og der er to spørgsmål jeg ikke kan finde svar på. ''Hvis glukoseindholdet er lavt, er laktoseindholdet så højt eller lavt?'' ''Hvis glukoseindh... -
Historie
ForumindlægEr der noge der kan fortælle mig hvad kilkevælde betyder? -
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur. -
Hvad har størst betydning for lighed i samfundet?
ForumindlægEr det progressiv beskatning eller offentlig serviceydelser som har mest betydning for lighed i det danske samfund? -
NV eksamen
Forumindlægjeg skal op til nv eksamen i denne uge. Jeg er ikke særlig stærk i faget, og er ikke sikker på om jeg består. Kan man stadig klare sig gennem gymnasiet selvom jeg dumper?
