Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 48220
-
Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter
Forumindlægjeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe. -
Endnu et spm
ForumindlægI min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det? -
engelsk terminsprøve
Forumindlæger der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!! -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
Monumenthåndtering - datering analyse osv
ForumindlægNogen der er i besiddelse af en guide til hvordan man kommer gennem fortolkningen og dateringen af monumentet til en old eksamen.Er lidt på bar bund og ville gerne have en chance for ikke at blive slagtet til eksamenHåber der er nogen der kan hjælpe -
old-bog
Forumindlæger her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade?? -
trekantsdiagram over erhvervsfordelingen i DK
ForumindlægHejsaHar ledt og ledt, men kan ikke finde sådan et diagram på nettet.Håber I kan hjælpe med et link? -
Samtale partner
ForumindlægHejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n... -
Hvor længe?
ForumindlægMåske et dumt spgm, men er der nogen der ved, hvor længe man har huen på? Altså, om det er hele sommerferien, eller bare de første 2 uger efter dimmision? -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :) -
stavning
ForumindlægKan man skrive danskeksamen i et ord? -
gl. eksamensopgaver
ForumindlægHej alle.. Henover sommerferien har jeg tilsyneladende glemt hvordan man navigerer rundt på uvm's hjemmeside uvm.dk og kan ikke længere finde de gamle eksamensopgaver.. Er der nogen, der kan huske hvordan man kommer frem til disse? Mvh :) ps. det drejer sig om dansk skriftligt fra d. 6. m... -
FSA - Skriftlig fremstilling 2011 - December.
ForumindlægHej Kunne man ikke komme op i dansk skriftlig fremstilling i december måned år 2011? Eller var der kun i maj måned år 2011? -
Årsprøve?
ForumindlægJeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret.. -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
mundtlig samfundsfag - hvordan?
ForumindlægSkal som så mange andre op mdt. samfundsfag på A-niv her om et par dage.. men jeg aner ikke hvordan en samf-eksamination foregår, så hvis der er nogen der lige ville hjælpe med en udredelse der :) -
Oversigt
ForumindlægHej Er der nogle som ved hvor man kan finde en oversigt over alle perioderne. Gerne en med stik eller beskrivelse af de enkelte perioder? -
Påvirkning og betydning
ForumindlægNogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet? -
kemi årsprøve
ForumindlægReaktionshastighed er afhængig af hvilke stoffer, der reagerer sammen. Kan det være rigtigt at hvis et stof er meget elektronegativt kan det gøre at reaktionshastigheden bliver lavere fordi reaktanten ikke er villig til at afgive elektroner? Er det rigtigt eller har elektronegavitet ikke noget at... -
gsk-karakterer
ForumindlægHej, jeg ville bare høre om man får "standpunkts-/årskarakterer" eller kun eksamenskarakterer på GSK (gymnasiel suppleringskursus). Vil gætte på at der gælder samme regler som HF, da det er gennem Gentofte HF. I så fald, får man årskarakterer på HF :)? På forhånd tak :)
