Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19921 til 19940 af 48309
-
Fortalt tid - den tid teksten strækker sig over
ForumindlægHej jeg skal op i dansk imorgen og er ved at analysere min tekst. Jeg er ved at analysere komposition. Jeg er blevet i tvivl om hvad fortalt tid betyder. Betyder det hvor lang tid teksten varer (indholdet), altså om den vare et år eller en hel dag? Eller betyder fortalt tid hvor lang tid je... -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
Noter på STX?
ForumindlægHej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak -
SRP - emne (2*A fag)
ForumindlægHej Havde overvejet at skrive om google i matematik/erhversøkonomi, men den plan gik i vasken, da jeg fandt ud af, at man ikke kunne kombinere et c-fag og et a-fag alene.. Derfor er jeg begyndt at spekulere over hvad jeg ellers kan skrive om. Overvejer kraftigt at skrive i mine 2linje fag, neml... -
Jeg- beretter
ForumindlægHej SP. Har lige en spørgsmål: Hvad er en jeg beretter. hvis nogen gad eller ville skrive hvad det betyd. jeg har prøvet at slå det op i en betydnings ordbod men forstår det bare ikke ): tak på forhånd.. -
Fuld HF, hf-enkeltfag, eksamensbevis
ForumindlægHej Er der nogle har taget en fuld hf via enkeltfag? Jeg vil gerne se hvordan beviset ser ud, hvis nogle vil uploaded. Jeg tænker mere på hvor mange fag man skal have for at få en fuld HF gennem enkeltfag -
Science fiction stil
ForumindlægHej. Er der nogle bestmte regler man skal overholde når man skal skrive en science fiction stil? den skal være færdig til imorgen, så ville være glad for hurtige svar :) -
Hjææælp!!
ForumindlægNogle der har læst supernova og kan give mig opgaver til afsnit 5 :) og meget gerne hvis i har alle afsnit fra 5 og opad :) -
AT - forslag tak!
ForumindlægHej. Jeg har om Rejser i AT, og hermed er det ikke psykiske rejser men fysiske. Mit problem ER, at jeg ikke rigtigt ved, hvad jeg skal vælge. Har tænkt på flygtninge, men da det er et bredt emne, så kunne jeg tænkte mig at høre om I har forslag til nogle bestemte flygtninge-dele.... Tak for hjæ... -
græsk matematik
Forumindlæghej kender i nogle gode hjemmesider lære om græsk matematik og sprog? :-) -
Stilistisk analyse
ForumindlægHej derude. Er der nogen af jer, der er super god til at lave stilistiske analyser? Sidder midt i SRP og skal lave netop sådan en af Russ Feingolds tale "On the Anti-terrorism Bill from the Senate Floor", og jeg er på bar bund. Kan nogen hjælpe? Link til tale: http://epic.org/pr... -
komplekse tal HASTER
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig omkring praktisk brug af komplekse tal? -
Projektopgave - Emne?
ForumindlægHej alle. Sidder i et dilemma, da jeg i Januar starter på den obligatoriske 9. Klasses projektopgave. Jeg skal være sammen med en fra klassen, og vi har lige fået overemnet afvide som er "Konflikt". Vi er dog lidt på bar bund, da vi egentlig ikke har lyst til, at skrive om det der ligg... -
religiøse modsætninger i mellemøsten?
Forumindlæghej, er der nogen der kan sige mig "de religiøse modsætninger i mellemøsten". ?????? -
Hej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders?en
ForumindlægHej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders? -
miljøkaraktistik af ørneflugt
Forumindlægnogle der kan hjælpe med en miljøkaraktistik af ørneflugt da jeg allerede skal op i dansk mundlig fredag den 20 -
Perspektivering - Hjælp!!
ForumindlægVi laver synopse til mundlig dansk, og skal bruge noget jeg kan perspektivere kortfilmen "Clean" med - Filmen handler om en der tager stoffer. Hjælp! -
Klage i skriftlig dansk
ForumindlægHej folkens, Jeg modtog her for små to uger siden mine skriftlige karakterer for eksamenerne, og måtte desværre indse at jeg havde fået mit første 4-tal i dansk. Jeg har siden da overvejet at klage, og ja jeg er lidt sent ude da fristen udløber om et par dage, men har også haft travlt med overho... -
Analyse af Skriget med Bent Haller
ForumindlægHej alle. Jeg står her og har brug for lidt hjælp, jeg skal fremlægge en mundtligt analyse af Skriget (Bent Haller) her om to dage. Og det kunne være dejligt med lidt hjælp, jeg skal have nogle punkter at tale om, hvis i har nogle idéer må i meget gerne skrive dem! Mange tak på forhånd! :-) -
Kunsteeventyr eller folkeeventyr?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere den lille Rødhætte af Brdr. Grimm, og er lidt i tvivl, om det er et kunsteventyr, eller et folkeeventyr. Håber en kan give mig svaret!
