Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 48220
-
Hypoteser om partivalg
ForumindlægHvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3. -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
analyser
Forumindlæganalyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!! -
Skifte fra STX til HF
ForumindlægHej SP Er der nogen som har erfaring omkring, hvordan det var at skifte fra STX (en naturvidenskabeliglinje) til HF. Eller bare nogle som kan fortælle, hvordan det er at gå på HF, eksaminer, fag osv.? Tak på forhånd. -
Spørgeskema
ForumindlægHej alle studerende på HHX, STX og HTX Vi har et lille spørgeskema som vi vil være glade hvis du vil svare på. Det er upersonligt og anonymt. Der er kun 4 afkrydsningsspørgsmål, så det tager 30 sekunder. Her er linket til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=fremtidig-uddannelse På forhånd ... -
Samfunds fags prøver
ForumindlægSkal til Samfunds fags mundligt prøver. Er der nogen der kan give gode råd. -
Gamle >< Nye
ForumindlægHej Alle fysikfolk :) Jeg har lige brugt det meste af dagen på at regne nogle fysikopgaver igennem - jeg har primært regnet de vejledende sæt, som uvm har udgivet efter den nye reform. Der er selvfølgelig nogle af jer der sikkert har regnet dem igennem og regnet tidligere eksamenssæt fra den gam... -
Spørgsmål vedr. AT
ForumindlægMå man godt have bilag med? Jeg vil desuden værdsætte, hvis der er nogen, der gider at svare på denne tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=525474 -
Funktioner?
ForumindlægHej. jeg mangler lidt hjælp med denne opgave. Gødningsenheder x - Kornudbytte f(x) 0.....................300 50....................982 a) Beregn en forskrift for funktionen, b) Beregn det antal gødningsenheder, der fordobler kornudbyttet? på forhand tusinde tak -
terminsprøver
Forumindlægheyy .. der der nogen er ved, om man til 3.g-terminsprøver bruger gamle eksamenssæt, eller om det bliver nogen, som skoles lærer har lavet ? .. mvh mig -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente... -
Hjælp til Kronik
ForumindlægHejsa. - hvad skal en kronik indeholde og hvordan skal man gribe den an? -
Kristendom mundtlig - Hvor lang tid skal man fremlægge?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvor længe man skal fremlægge i kristendom mundtlig, nogle der har bedre styr på det end mig? -
reklame
Forumindlægjeg søger en bestemt trykt reklame. Jeg mener at det er en reklame for appelsinjuice, hvor der er to appelsiner og en flaske i midten, Min lærer i 9. kl gjorde meget ud af at vi skulle finde ud af hvorfor netop appilsinerne og flasken var palceret sådan. Nu går jeg så i 10. og vil gerne analyser ... -
Please hjælp ang. AT synopsis
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har skrevet en AT-synopsis om Marx i samfundsfag og religion og ville blive ufattelig glad, hvis der var en, der havde lyst til at bruge ti minutter på at læse den igennem og give deres mening tilkende. Hvis der er nogen, der har lyst til at hjælpe må I meget gerne skrive, ... -
Biologi-A opgavesæt
ForumindlægHejsa. Jeg har fået min årsprøve tilbage, og er lidt itvivl på nogle punkter! Kunne derfor godt tænke mig at se et ligende opgavesæt, så tænkte om en af jer har sådan et jeg må se? her er et link til opgaven : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2... -
Spørgsmål omkring outline
ForumindlægHvor lang tid har man i alt til at forbedrede sig inden man skal op i engelsk outline? -
Outline
ForumindlægJeg har skrevet mit outline. Problemet er jeg ikke kan huske hvad jeg skal sige i mit outline, når jeg har skrevet stikord dertilm Nogle der ville hjælpe med hvordan man kan få sit outline det hele i sit hovedet -
forskel på anitistoffer
Forumindlæghej alle håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål : hvad er forskellen på antistoffer i AB0 systemet og i Rhesus systemet. på forhånd tak
