Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19941 til 19960 af 23690
-
AT 2012 - World Trade Center - psykologi og engelsk
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive om World Trade Center i AT med fokus på konsekvenserne og frygten for en katastofe herefter. Jeg kommer ind om ulrich bech og risikosamfundet, en analyse af en af Bush's taler efter angrebet. Men jeg mangler den psykologiske samfundsfaglige vinkel og teorien bag fryg... -
Marie Luise Kaschnitz
ForumindlægNogen der har et for slag til hvordan man kan forbinde "Eine Mittags, Mitte Juni", "Popp und Mingel" og sandsynligvis også "Lange Schatten."Skal til at skrive 3-årsopgave, og hvad ikke helt hvordan jeg skal forbinde dem. I min problemformulering skal jeg analysere de... -
Tungmetaller i krabber! - Mangler hjælp til opgave! VIGTIGT
ForumindlægHej\nInfo om opgavesættet ses på følgende link:\nhttp://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/2000/august/opgave%207.html\n\nJeg har svaret på spørgsmål a. Men kan ikke finde ud af b. og c. Hvad er princippet i mængdebestemmelsen der vises på figuren, samt hvad ... -
Strategi og erhvervsøkonomi/regnskab??
ForumindlægHej med jer, Jeg er igang med at lave en eksamensopgave, som handler om hvordan man kan en virksomhed kan øge sit salg, via egne salgskanaler. Jeg vil i forbindelse med ovenstående lave en masse analyser udefra kendte markedsføringsteorier. Til sidst vil jeg lave nogle stratetiske løsningsforsl... -
2 rapporter.. PLEASE HJÆLP....
ForumindlægHey, jeg ville hører om der r nogle der kan hjælpe mig med de her 2 rapporter 1 rapport: Reaktionstid ved syn/håndbevægelse, Formål: At måle reaktionstiden når man skal reagere med en håndbevægelse på synsindtryk. 2 rapport Reflekser, Formål: At undersøge 2 simple reflekser hos mennesker med det ... -
SSO - Integration
ForumindlægJeg skal skrive om integration i DK og har fået følgende problemformulering:1. Redegør for integrationen i DK fra 1960 og efter2. Analyse af forskellige folkeslag i DK (Hvilke problemer og fordele der er)3. Vurder hvordan den danske befolkning ser på invandringen4. AndetNogen der har skevet noget... -
Kollektiviseringen i Rusland under Stalin
ForumindlægHeyJeg har valgt at skrive min historieopgave om Landbrugskollektiviseringen i Rusland under Stalin og udryddelsen af kullakkerne som klasse.Jeg vil forsøge at sætte omstændighederne i perspektiv omkring hvad der foregik i Rusland på dette tidspunkt, og motiverne, politiske lokalt som internation... -
Romatikken i dag og Oehlenschläger
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med en analyse af et digt fra romantikken fra 1805, hvor jeg bl.a. skal svare på nogle spørgsmål, som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal gribe an, så håber nogle vil hjælpe -eller - har en opgave liggende om det!!!!???? Spørgsmålene: - redegørelse for, hvorfor romant... -
Tolkninger -3årsopgave
ForumindlægSidder i denne uge og skriver 3.årsopgave (sso) og har fået nogle spørgsmål.Skal analysere Kaschnitz' noveller "Eines Mittags Mitte Juni", "Schneeeschmelze" og "Das dicke Kind"Når nogen bor i et hus der er lejet ud (Mietshause) ksn det så have en betydning? Hvord... -
Vedlagt Cd i SSO rapport
Forumindlæger det tilladt at vedlægge en cd med et 10 minutters klip, til at underbygge ens beskrivelse af en konflikt i rapporten..den konflikt jeg skriver om er meget indviklet, og min beskrivelse fylder kun 2 sider....resten er analyse og vurdering--den skal ses som et suplement til min skrevne tekst..al... -
en lille opgave
ForumindlægVed analyse af et stof finder man, at det indeholder 48,6% C, 8,2% H og 43,2% O(masse%)1. Hver er masserne af C, H og O i 100g af stoffet?2. Hvad er stoffets empiriske formel?3. Stoffets molare masse bestemmes til 144g/mol. Angiv stoffets molekyleformel.1. Har ingen idé til løsning2. Den emperisk... -
Anmeldelse - hjælp mig nu lige
ForumindlægPlease - be om - be om - be om - be om - be om.Jeg er pokkers ny i at skrive, analysere, og har kort sagt ikke fulgt ordenligt med da jeg gik i skole. Er der da ikke en eller anden der har læst "Det forsømte forår", og som vil give mig en ordentlig omgang kritik - jeg har efterhånden st... -
Ekspansiv finanspolitik
ForumindlægJeg sidder og skriver en samf aflevering, hvor jeg skal analysere hvilken økonomisk politik, der kommer til udtryk gennem skattereformen. Jeg er kommet frem til ekspansiv finanspolitik. Men kan man føre det sammen med finanskrisen, eller er det to vidt forskellige emner? De artikler jeg skal s... -
Den engelske patient
ForumindlægJeg er i gang med at analysere Den engelske patient af Michael Ondaatje med henblik på bøgerne der bliver brugt deri (Herodot og Kim).Jeg har ikke rigtig kunnet finde ud af noget om Kim, da man ikke får at vide hvem der har skrevet den. Er der nogen der evt. kan hjælpe mig videre eller som har no... -
Hvad er masseprocenten af Cr i stålprøven ?
ForumindlægJeg sidder fast med følgende opgave: En stålprøve analyseres for Cr. 2,095 gram stål behandles, så Cr forefindes i sur væske som Cr3+. Der tilsættes H2O2, der oxiderer Cr3+ til Cr2O72- (Cr3+ → Cr2O72- og H2O2 → H2O). Overskud af H2O2 bortkoges, og blandingen fortyndes til 100 m... -
Ideer til undersøgelse af bodyshampoo?
ForumindlægJeg er i gang med et kemiprojekt, hvor vi skal undersøge forskellen mellem forskellige bodyshampoo'er. Problemet er, at jeg ud over at måle pH-værdier og kigge på indholdet ikke kan komme i tanke om nogle forsøg der kan laves.Det ville være alletiders med et par ideer til forsøg, der kan brug... -
Eksamensprojekt Narcissisme
ForumindlægHej, Jeg har valgt at skrive om narcissisme til den mundtlige eksamensprojekt, jeg har fagene dansk og psykologi. Jeg har overvejet at læse 'plastic' af Mette Thomsen. Hvad kan jeg mere gøre? Jeg skal snart skrive problemformuleringen, og er total lost. Er der nogen, der har skrevet ... -
Billedanalyse
Forumindlægjeg skal analyserer et billed. Der hedder...Carlo Crivelli (ca.1430-1495)"The Annunciation" (Bebudelsen),1486Er der nogen der har arbejdet med billedet?Evt.Om der nogle symboller?Ps: vil blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig?her kan du se billedet? http://images.google.dk/images?svnu... -
Hjælp! Historieopgaven!
ForumindlægGod dag!Jeg skal som så mange andre før mig til at skrive den spændende historieopgave i 2.g. Som emne har jeg valgt at skrive om den kinesiske borgerkrig. Jeg har tænkt mig at redegøre for Kinas udvikling fra 1911-1949, derefter vil jeg prøve at analysere årsagerne til kommunisternes magtovertag... -
Tragtmetoden, hvordan?!
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og er i gang med at skrive min SRP. Jeg skal bl.a. analysere Georg Jensens muligheder for ekspansion i Mellemøsten. Det har jeg valgt at gøre vha. tragtmetoden/modellen. Jeg er nu nået til punktet specifikke markeds og produktforhold og her har jeg svært ved at ...
