Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19941 til 19960 af 38620
  • okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie

    Forumindlæg
    ja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde
  • gør en god gerning.

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere.
  • tilføjelse af opgave

    Forumindlæg
    HeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm....
  • Wandertag mit Hindernissen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag.
  • Wandertag mit Hindernissen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag.
  • Fransk oversættelse

    Forumindlæg
    En, der kan oversætte dette har ikke haft fransk før da vi har haft mange aflyste timer og er skiftet fra tysk
  • Referat

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak...
  • Sonnenbrand

    Forumindlæg
    En der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund.
  • Notatbrug

    Forumindlæg
    Hej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd.
  • Hjælp! :(

    Forumindlæg
    Tysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den !
  • pensum læsning, links tak

    Forumindlæg
    HejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo
  • Das Halstuch

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler?
  • spørgsmål!

    Forumindlæg
    Ville lige vide: Hvordan oversætter man mensch på tysk? altså i denne sammenhæng: Mensch, rolf! Kaufst du immer noch.....
  • referat

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (:
  • Rapunze...hjælp!

    Forumindlæg
    Hey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet!
  • Die Geige

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
  • Crazy

    Forumindlæg
    HejEr der nogen herinde fra som har set den tyske film "crazy" af benjamin lebert?Hvis ja, må I gerne lige fortælle mig hvordan den ender.