Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19981 til 20000 af 117955
  • Er det snyd?

    Forumindlæg
    Hvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere?
  • normalfordelingspapir

    Forumindlæg
    Må man benytte normalfordelingpapir til prøven uden hjælpemidler?
  • Abort

    Forumindlæg
    Hejsa SP Kender I nogle teologer eller kristne personer har lavet udtalelser omkring at de er for abort? Det er til religionsfaget i AT. Jeg synes ikke at jeg finde nogle kristne der er for abort, håber I kan hjælpe mig.
  • integrale

    Forumindlæg
    hej hvordan bestemmer man integralen i 1'eren i opgave 5 i denne her opgave?? har lidt svært ved at se en løsning!! :s [Link]
  • Romerriget

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket et kildemateriale som omhandler romerrigets forfald og undergang. Kilderne ser ud således: 1. Billede af Forum Romanum med folkeforsamlingspladsen. 2. Bondestanden svinder ind - Appian (kort tekst på ca. en side der beskriver resultatet af bondesamfundets hierarki, me...
  • INDUKTION HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100
  • lineære sammenhænge

    Forumindlæg
    hej der står i min eksamsspøresmål at jeg skal fortælle særlig egenskaber ved lineære sammenhænge funktioner hvad kunne det ? håber får svar
  • Erhvervscase

    Forumindlæg
    Hej. Om 2 uger skal vi i gang med at skrive erhvervscase. Mit spørgsmål er så, om denne opgave foregår grupper eller som en individuel opgave? På forhånd tak :)
  • Uden hjælpemidler - igen

    Forumindlæg
    Kunne jeg få nogle hints til opgave 5 :) Freud
  • OPGAVER PÅ NETTET

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk
  • Plagiat

    Forumindlæg
    Hej, der der nogen, som har adgang til plagiat-kontrol? Og som eventuelt vil tjekke en opgave for mig? Det haster...
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    Jeg har fem A niveau fag og jeg skal op i fire af dem skriftligt. Hvor mange mundligt kan jeg så komme op i udover AT? Er det to eller en? Jeg startede i gym 2010.
  • Tungtopløselige salte egenskaber og struktur.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, som kan hjælpe mig, med en beskrivelse af tungtopløselige saltes struktur og egenskaber? Held og lykke til eksamenerne.
  • Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)

    Forumindlæg
    Når jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl...
  • Er det tilladt til engelsk skriftligt?

    Forumindlæg
    Hey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er?
  • Regler

    Forumindlæg
    halløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den?
  • Dumpet SOP mundtlig

    Forumindlæg
    Hej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse.
  • Selvstuderende

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved det indebærer at være selvstuderende i gymnasiet? Skal man møde til timer? Skal man aflevere opgaver?
  • Kalium 40 og isotopfortynding!

    Forumindlæg
    Hejsa..Har lige kigget alle mine rapporter igennem, og mangler en om "Kalium 40 og isotopfortynding".. Min lærer har opgivet en rapport, vi IKKE har udført - har kun vejledningen. Er der en, der kan hjælpe??Mvh. Frances.
  • Sygeeksamen 2011

    Forumindlæg
    Goaften. Hvis nogen herinde har været til sygeeksamen i Dansk i 2011 på HHX, og kender titlen på opgave(-n/-erne), må i meget gerne skrive. - På forhånd tak.

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste