Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2461 til 2480 af 154032
-
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
9.kl skriftlig fremstilling
ForumindlægHej derude! Jeg skal til skriftlig fremstiling her om lidt. Derfor tænkte jeg på om der var nogen, som havde en idé til hvordan man kunne forberede sig? -
Vigtigt at kunne til skriftlig matematik!
ForumindlægJaa, nu ligger eksaminerne jo for døren, og jeg skal selv op til skriftlig matematik på højniveau! Jeg er sproglig så det er vel nærmere B-niveau! Men det er jo uden hjælpemidler, så jeg tænkte på om der var nogle der kunne komme med de helt essentielle ting, som er rigtig gode at have styr på! ... -
Engelsk B skriftlig eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og har været oppe i skriftlig engelsk på B niveau i dag. Jeg er lidt nysgerrig over hvordan det er gået, og ville se om nogle ville sammenligne? Jeg skrev selv delprøve 2A. :D *** HVIS JEG IKKE MÅ SLÅ DETTE OP SÅ HURTIGT EFTER EKSAMEN, MÅ I GERNE GIVE MIG BESKED. DETTE... -
Dansk D skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld... -
Regler omkring skriftlig engelsk
ForumindlægHej jeg skal op i skriftlig engelsk i morgen og er blevet i tvivl om reglerne, og brug af computer. Må man have sine gamle opgaver på computeren og læse dem der eller skal alt være udprintet har hørt man må anvende offline orbøger på sin computer så hvorfor må man ikke måtte se sine gamle opgav... -
Eksamen: Virksomhedsanalyse - Vestas A/S
ForumindlægHej folkens, jeg skal til eksamen i faget EØ (C), hvor vi skal lave virksomhedsanalyse af selvvalgt virksomhed. Denne skriftlige opgave skal fylde 5-8 sider. Jeg har valgt at arbejde om Vestas A/S. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på i min skriftlige aflevering. Det jeg har brug for, er de ... -
Matematik B skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg var oppe til skriftlig matematik B eksamen og der fik jeg 00. Jeg har i årskarakter fået 4 både skriftlig og mundtligt. Vil det så sige at jeg ikke har bestået matematik på B eller hvad? Håber nogle kan hjælpe med at afklare mit dilemma. Med venlig hilsen -
dumpe til skriftlig dansk
ForumindlægHej mit spørgsmål lyder om man godt kan dumpe med 00 til skriftlig dansk på grund af mange sproglige fejl og komma fejl? -
Karakterer for de skriftlige eks.
ForumindlægHej SP Hvornår er det lige, vi får svar på vores skriftlige eksamener i år? Nu kan jeg snart ikke vente længere. :( På forhånd tak! -
Rette engelsk essay (ENG A)
ForumindlægGuys, I desperately need your help! - jeg er faldet utrolig meget i skriftlig engelsk, og jeg har lidt svært ved at forstå om det er på baggrund af en personlig bedømmelse, eller og jeg virkelig bare er blevet dårligere til engelsk. Derfor spørg jeg jer *mens jeg bedende står på knæ* om der ... -
Skriftlige karakterer - hvornår?
ForumindlægHmm.. hvorfra ved I hvornår I kan få de skriftlige karakterer? Jeg kan hverken finde noget på UVM eller på mit gyms hjemmeside, og har intet hørt om det.. Nogle siger torsdag og andre siger fredag.. ??HP -
Skriftlig eksamen imorn!
ForumindlægHej... tænkte på om der var noen som lå inde med en/flere besvarelser fra sidste års skrft. bio-eksamen som de vil lægge op... opgave formuleringerne og gerne opgave sættt ville os være meget interessant... jeg skal selv op imorgen, og ville bare se hvilke slags pgaver jeg måske kunne støde i... -
Når man er færdig med skriftlig matematik
ForumindlægMed hensyn til karaktere givning vil man så få den sidst på dette år eller først i slutning af trejde år -
FSA - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej alle sammen! Skulle bare lige hurtigt vide, hvilke genrer der kan være, til FSA. Jeg taler ikke om et specifikt opgavehæfte, men bare hvilke genrer der kan være med. F.eks. novelle eller feature osv. Tak på forhånd :D. -
Skriftlig fysik-eksamen.
ForumindlægJeg har lige tjekket nogle gamle fysikopgaver fra skriftlig eksamen højniveau (vist 4 timer). Og der står at tilladte hjælpemidler er(databog, grafregner, lærebog osv). Betyder det så at man ikke må medbringe notater og gamle opgaver? Jeg har valgt fysA næste år, og er meget, meget dårlig til ude... -
Skriftligt dansk - novelle - karakter
ForumindlægHej Jeg har haft en slags terminsprøve i dag, og vi fik udleveret heftet FSA Skriftlig fremstilling maj 2011. Jeg valgte opg. 5, at skrive en novelle. Linket til selve opgaven: http://en.calameo.com/read/00265055825b0c8e9a45d Er der en, som vil tjekke min novelle igennem og give en realistisk k... -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej allesammen! Jeg har prøvet at skrive en skriftlig fremstilling før, men kan ikke huske hvad der var at vælge i mellem.. Jeg ved at der er i alt 6 forskellige opg. muligheder. Ved en af dem skal man skrive en novelle og en anden et essay, men hvad med resten? Hvis i kan huske det må i... -
Repetition skriftlig kemi
ForumindlægHej! Jeg skal her om 2 uger til skriftlig kemi eksamen, og tænkte på om der måske var nogle som havde nogle gode tips, og ideer til hvordan man kunne repetere, og hvordan i evt selv gør/har gjort. Er selvfølgelig klar over at man bare kan gennemlæse sine kemi bøger, men det er jo ikke altid ting... -
Mat. Skriftlig eksamen
ForumindlægHey! Det står sådan til, at jeg skal til matematik eksamen skriftligt her på onsdag. det er matematik på b-niveau gymnasium. Det er ikke det fag, jeg er skrappest til. Så jeg ville blive glad, hvis nogen havde nogle råd eller gode ideer til at træne op til eksamen. Evt. opgaver eller gode nota...
