Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2641 til 2660 af 57177
  • etnisk dansker?

    Forumindlæg
    hvis man er etnisk dansker - er det så ens betydne med, at man er DANSK? altså født og opvokset i Danmark?
  • Skriftlig Matematik, STX A-niveau. August 2009. nogle der vil vedhæfte det?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, vil en af jer ikke vedhæfte Skriftlig Matematik, STX A-niveau. August 2009 og maj 2009 jeg kan nemlig ikke selv åbne fil inde i uvm.dk tusind tak
  • Dansk essay?

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvad et essay i dansk indebærer???
  • Gode råd til Fysik B eksamen STX

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik B eksamen på torsdag. Under selve prøven skal vi arbejde 1,5time i grupper, hvorefter vi skal udføre et eksperiment. Derefter har vi 24min forberedelse, til at forbedrede en fremlæggelse/besvarelse af et teoretisk spørgsmål. Er der nogle der kan beskrive dette teoretiske spørg...
  • søger virkelig nogle gode biologi noter? omkring ALT

    Forumindlæg
    BIOLOGI NOTER SØGES!! ALT FRA PENSUM PLEASE <3
  • Tysk C noter søges: Claudia Rusch

    Forumindlæg
    jeg vil høre om der er nogen der ligger inde med noter eller lignende til følgende historier af Claudia Rusch:Die Stasi hinter der Küchenspüle og Die Hauptabteilung im MärchenwaldPå forhånd tak :-)[email protected]
  • Læse binomialfordeling noter igennem (mundt. eksamen)

    Forumindlæg
    Er der en der gider at læse mine noter til binomialfordeling igennem? Den er lidt mere en 1 side og det er til den muntlige B-matematik eksamen.. Det er for at tjekke om jeg har glemt noget vigtigt, eller lavet noget forkert.
  • Hjælp til dansk aflevering

    Forumindlæg
    hey allejeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min dansk opgave.opgaven lyder på: kan mord forsvares??mange tak på forhåndmvh cfc4ever
  • noter søges: "Lloyd Georges tilbageblik på krigsudbruddet" (kilde til 1 v.k.)

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger; Er der nogen der har noter til denne kilde, har selv enkelte, men de er lidt mangelbare. Teksten kommer fra bogen "Kilder til mellemkrigstidens historie og 2 verdenskrig"På forhånd tak.Vh Lena
  • dansk stil

    Forumindlæg
    Hvordan bliver man bedre til at skrive en dansk stil med få fejl????
  • Den danske kultur

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender en hjemmeside hvor der står om den danske kultur ??
  • Engelsk til dansk

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil lige høre om der ikke er nogle der gider, at se min MEGET MEGET korte (6 linjer) oversættelse igennem. Jeg har oversat den fra engelsk til dansk. Den skal afleveres imorgen, håber derfor der er nogle der har lyst til at hjælpe lille stakkels Malfoy :D Skriv til min mail, eller tilfø...
  • Dansk grammatik

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne bede om noget hjælp. Vi havde en diktat i dansk i dag. F. eks Afstanden fra solen til jorden er 6 mio. km. Selv om der ikke er noget komma i sætningen kan man godt sætte grundled og udsagnsled ind ikke? Så er, er udsagnsledet og afstanden fra solen til jorden, det er grundled...
  • Oversættning på dansk...

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan ovsætte det her, på dansk: Die Siedlers hatten die Erlaubnis bekommen, der Garten zu benutzen. Der Vater hatte der alten Dame seine Hilfe angeboten. Der Rasen var sehr gross. Bisher hatte dem junge Neffe der Tante geholfen. Er hatte immer den Rasen gemächt, aber er hat...
  • Tangentligning udfra punkt og differentialligning - (Mat A STX 7.Dec 2012) UH

    Forumindlæg
    Hej er nedenstående forstået korrekt?
  • Dansk:danske opg. 1g

    Forumindlæg
    hej, ville lige høre om der er nogen, der ved, hvad der skal til for at få mere end 9 i dank opgaven (1.g)??Hvor meget kræves der af en? skal man kunne perspektivere meget? og behøves der detr? og lige et dumt spørgsmål: gælder internet adresser også for "sekundærlitteratur"?
  • alle fysik noter og mapper er væk! eksamen onsdag HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    HEJ ALLE SAMMEN! som overskriften siger er alle mine ting væk! de lå oppe i skolen og en tumpe har desværre smidt alt ud! og jeg skal til fysik aksamen (9 klasse) på onsdag og jeg har intet!! ingen forsøg ingen noter INGENTING! SÅ JEG ER RIGTIG STRESSET! jeg er igang med at få lavet nogle nye not...
  • AT være Dansk

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen fortælle mig, hvad det ville sige at være dansk ?
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil rette min dansk stil??
  • Engelsk til dansk

    Forumindlæg
    Hvad hedder "subordinate norm" på dansk?