Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2661 til 2680 af 57177
-
Dansk Stil
Forumindlægjeg har vedhæftet en dansk stil vil i gerne se om der er grammatiske fejl? -
Dansk folkeparti
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål? På hvilken måde har Dansk folkeparti smittet deres hårde udenrigspolitik af på regeringen? -
Dansk stil
ForumindlægHey, er der nogen herinde, som kan skimme min dansk stil evt. rette hvis der er nogle stavefejl -
dansk stil,
ForumindlægHej, er der nogen der har tid og vil kigge min danske stil igennem for grammatiske fejl, for jeg er dårlig til selv at opdage dem , når jeg læser den igennem. -
Dansk stil
ForumindlægHeejsa :) nogen som vil rette min dansk stil ? Det er en analyse og fortolkning af "Nattens dronning" af Tove Ditlevsen -
Danske Statsministre
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lang tid en dansk statsminister højest kan være statsminister? Er det noget med otte år? -
sro i dansk
Forumindlæghvilke metoder bruger man i sro i dansk, hvis man skriver en populærvidenskabelig artikel? har svært ved at finde ud af det -
antal point for at få 12 - matematik A stx?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i morgen i matematik A på STX. Hvor mange point skal man have for at få karakteren 12? Jeg tror nok, at der er 250 point i alt, hvoraf 60 af dem er i delprøve 1. -
Dansk stil
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har et par guldkorn til en tekst af Henrik Dahl, der hedder "døden er et vilkår" fra eksamenssættet i dansk august 2002. -
Dansk stil
ForumindlægHej, Jeg søger hjælp til at komme i gang med min danske stil - som er et essay. Jeg håber at kunne gøre noget til gengæld! Og tak på forhånd! :-) -
Dansk - fagord
ForumindlægHej Er der nogen, der har en oversigt over alle begreberne/fagordene i dansk? fx. litterær altid - de forskellige fortælletyper - de forskellige rim og lignende ??? Venligst -
Dansk og fysik!
ForumindlægJah, så kommer der endnu et indlæg om studieretningsopgaven. Jeg har efterhånden søgt nettet rundt adskillige gange for at finde et relevant emne, hvor jeg kan kombinere fysik og dansk. Men der er ikke noget, der går helt rent ind. Sidder nogle af jer med en genial idé?! -
Kan jeg gå fra STX til ZBC uden at gå 1.g om igen?
ForumindlægDa jeg besluttede mig for at starte på STX, havde jeg en drøm om at blive læge, men efterhånden har jeg besluttet mig for at arbejde indenfor salg og blive ejendomsmægler. Er det for sent for mig at tage til ZBC uden at skulle gå 1.g om? -
STX skr. Kemi A eksamenssæt 2015 22. maj
ForumindlægNogen der har resultaterne? -
Sgr. hjælpe-noter til mdt mat B
ForumindlægNogen der skulle kende et link til et sæt med noter til mundtlig eksamen i matematik på B niveau eller nogen der har nogen liggende de kan maile? Håber nogen kan hjælpe... Har svært ved at gennemskue hvor meget og lidt man gerne skal have med under de forskellige punkter og synes det jeg er gået... -
Hvorfor er HHX/HTX lærer bedre lønnet end STX/HF lærer?
ForumindlægJeg kom ved et tilfælde forbi disse tabeller http://www.gl.org/loenogans/Loen/Sider/Hvadtjenerengymnasielaerer.aspx , hvor det tydligt kan ses, at en HHX/HTX lærer trjener mere end en STX/HF lærer, og efter 17 år som HHX/HTX lærer får man yderligere 1.256 kr plus pension pr. måned. Det må vel... -
Er det en god ide at flytte fra htx til stx lige før studieforløbet er ovre?
Forumindlæghej alle sammen håber at i kan hjælpe mig :( jeg er meget i tvivl om jeg skal flytte fra htx til stx. jeg har gået på htx siden august og vil godt på stx nu, men jeg er bange for at jeg ikke kan følge med i timerne på stx fordi at jeg har jo gået glip af alle de timer der inde imens jeg er på... -
Links - Dansk
ForumindlægGode links til faget dansk Studieportalens guide til danskopgaven: https://www.studieportalen.dk/Fagsider/27/Guidetildanskopgaven.aspx Studieportalens guide til skriftlige opgaver: https://www.studieportalen.dk/Fagsider/27/Guidetildanskopgaven.aspx Studieportalens samling af en håndfuld gode lin... -
Not influenced by any one author - oversæt lige det præcist tak
ForumindlægHey gutter, jeg sidder lige og skriver 3. års opgave om Douglas Adams. Så har jeg lige det her citat. Adams: I’d like to do a mystery story or a detective story – not influenced by any one author – as soon as you do that you become a parodist, and I’m not a parodist Betyder det at han ikke vil... -
skriftlig dansk?
Forumindlægjeg skal op til skriftlig dansk i morgen, så jeg er lidt sent ude, men er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan finde beskrivelser af forskellige genrer ,, som essay, analyse til digt, og alle de forskellige der er en chance for at komme op i ...
