Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2721 til 2740 af 57177
-
Bedste program til at tage matematik noter? Lign. onenote
ForumindlægHej allesammen. Jeg går virkelig og mangler et program lignende onenote til at tage noter med i matematik. Med onenote er problemet at jeg ikke kan lave ligninger osv. og med word er problemet at jeg hele tiden skal gemme nyt dokoment og det er ikke lige til at gå til. Nogle ideer? -
er det korret dansk??
Forumindlægheysa,jeg har skrevet min dansk sil min er i tvivl om min sætning er korretk.Håber at få hjælpMennesket har ændret sig igennem tiderne, eksempelvis deres tanker og syn på forskellige ting. -
Rettelse af dansk
ForumindlægVærket tager udgangspunkt i en fiktiv konkret rig, da krigen i dokumentarfilmen optræder som konkret, altså virkelighed. I dokumentarfilmen har man fokus på en bestemt part i krigen, fordi man får lidt af vide om infanterierne og om de danske soldater. I dokumentarfilmen er selve problemet ska... -
dansk økonomi
ForumindlægHey hvordan var dansk økonomi i slutningen af 70erne? -
dansk eksamen
ForumindlægHej! Jeg har trukket fordybelseområdet "Danmark, danskhed og danskere" i dansk 9 klasse eksamen - og jeg vil gerne høre om nogen havde en ide om hvad jeg kunne tage udgangspunkt i? Altså af tekst (noveller, artikler) osv :) Er virkelig blank... -
Beståelse af dansk??
Forumindlæg´Hej nogen der kan hjælpe :)? Hvordan betegner man en beståelse i dansk? skal man have minimum 2 i både mundtlig og skriftlig. Eller skal de til sammen give minimum 2`? Fx. at man kan få 00 og 4 og det giver 2 i gennemsnit og så er dansk bestået?? -
Mundtlig dansk?
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig dansk prøve her i juni. I næste uge får jeg en liste over det vi har lavet i løbet af året, men er der nogle ting, som f.eks nogle bestemte perioder eller lign. jeg skal kunne?P.s går i 1.g på gymnasietpå forhånd mange tak :) -
VIGTIGT AFLEVERING Matematik B stx den 14. august 2013
ForumindlægHej :-) Ville hører om der var nogen der lå inde med facit til "Matematik B stx den 14. august 2013" den eneste opgave jeg ønsker at få facit til er egentlig bare opgave 9. Ellers kan det også være at der er en klog en herinde der kan hjælpe mig? Opgaven har jeg lagt som billede -
Dansk kronik
ForumindlægForståelse af Dansk kronik.. nogen som ville hjælpe.. ? -
Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006..
ForumindlægDer spørges tit til hvordan man løser opgaver fra: Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006.. Her i indegår en del af opgavernes løsninger: http://peecee.dk/upload/view/103545 og løsninger i matchcad: http://peecee.dk/upload/view/103549 -
Danske firmaer
ForumindlægKan man tjekke alle danske firmaer? Er de i en data-base, hvor man blot skal bruge deres cvr nr. ? -
dansk synopse
Forumindlæghej. jeg skal snart have mine dansk synopse færdig. jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration. jeg har om emnet 'børn-voksne' er der nogle der har nogle idéer til nogle tekser, eller måske noget der kunne være godt at komme ind på. kan bruge alt slags inspiration. på forhånd tak :)! -
Typisk dansk
ForumindlægHalløj Jeg har brug for et emne til at fremlæggeom/optræde . i opgaven lyder det at det skal være noget typisk dansk. og jeg skal forestille os at det er en gruppe udlændinge på min egen alder. Målet er ikke at informere, men at underholde Nogle forslag ? Cheers -
tyrkisk-dansk
ForumindlægHej ved i om hvad rematisma hastalige betyder på dansk det står på tyrkisk ,Håber nogen gider hjælpe mig det er meget vigtigtpå forhånd tak -
Dansk eksamen
ForumindlægHej. ville lige høre om der nogen der muligvis har været oppe i dansk eksamen, som der kan fortælle lidt om, hvordan ens fremlæggelse skal foregå? -
dansk stil
ForumindlægHej, en der kan hjælpe med at se på min danske stil? -
Dansk stil Haster!
ForumindlægHejsa :D Nogen der hurtigt vil kigge min dansk stil igennem for fejl? Det er min sidste dansk aflevering for i år og den har en stor betydning for min årskarakter da jeg bliver student i år :/ På forhånd tak ps den skal afleveres i morgen -
DANSK MUNDLIGT
ForumindlægHJÆLP TIL SYNOPSIS I DANSK FOR ESSAYS TAK -
Engelsk B Stx skriftlig eksamen 2011?
ForumindlægHej :) Mit spørgsmål går kort og godt ud på hvad eksamenssættet i engelsk B skriftlig eksamen på STX hed sidste år, eller eventuelt hvad teksterne hed? Mvh Rasmus -
Hvad var Eksamen + Sygeeksamen Tysk Skriftlig A STX 2010?
ForumindlægHej alle MENTE SELVFØLGELIG 2009!!! Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!!
