Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2881 til 2900 af 57177
-
Alt om fysiske netværk 15 sider noter
Forumindlæg- -
perspektiveringen i dansk hjælp
ForumindlægHej jeg har trukket 'i danmark er jeg født'' i dansk i fordybelseområde.. Mit prøve oplæg er '' gi mig danmark tilbage'' af natajsa saad.. dvs at det hele handler om gi mig danmark tilbage af natasja saad.. men kan i ikke hjælpe mig med perspektiveringen? Jeg ved virke... -
Folkevise - dansk
ForumindlægHej. Vi har dansk på A-niveau på første år (altså i 1.g). Vi har om folkevisen Hillelilles sorg, og vi har rimeligt svært ved den. Er der nogle som har haft om denne, og måske kan hjælpe lidt? Vi skal lave et referat, person- og miljøkarakteristik og bestemmelse og begrundelse for visetypen. ... -
Danmark og danskhed
ForumindlægHejsa :) Er der nogle der har en god idé til en tekst under fordybelsesområdet Danmark og danskhed? Det skal være lyrik eller essay, men jeg vil helst have lyrik :) -
Hjælp til dansk afl.
ForumindlægHej, nogle som vil hjælpe mig med en dansk aflevering, som jeg har svært ved at lave? - Smid en kommentar, tak :-) -
Dansk stil
ForumindlægEr der nogen der ved rette min dansk stil.Jeg vil selvfølgelig ikke lægge den ud her, men I kan skrive jeres mail, så kan vi snakke om det. :) -
analysemetoder i Dansk??
ForumindlægHeey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P -
HJÆLP TIL DANSK STIL
ForumindlægHejsa! Har lavet en dansk aflevering, som er et essay. Er der en der måske vil hjælpe med at læse i gennem og rette mine kommafejl? På forhånd tusind tak! -
dansk udenrigspolitik
ForumindlægHvilken dansk udenrigspolitik har Danmark ført siden 2. verdenskrig?? Håber at der er nogen, der kan hjælpe.. :o) -
Dansk retskrivning?
ForumindlægJa jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :) -
Hjælp! - Dansk FSA!
ForumindlægJeg har prøveform B i dansk muntligt. Ville lige spørge om når man fremlægger skal alt så være i kronologisk rækkefælge? Kan man godt springe lidt? Vil gerne have et hurtigt svar, tak. -
dansk analyse
Forumindlægjeg jeg skulle spørg om i kunne rette min dansk analyse og tilføje ord til analysen? -
Danske Jøder
Forumindlæghvorfor var tyskerne mod de danske jøder i 1943? Jeg har læst mange stykker på internettet men jeg kan ikke rigitg forstå noget -
Den danske model
ForumindlægBeskriv den danske model - hvordan forgår overenkomstforhandligerene -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej allesammen . :DVar lige nysgerrig at vide hvordan det er gået for folk i dag, og hvad de har trukket? -
Rettelse Dansk?
ForumindlægNogle der vil være sød at rette min dansk stil? -
Dansk til da/hi-opgave?/dansk og korstogene
ForumindlægHej! Jeg skal i næste uge aflevere en seddel, om hvad og i hvilket fag jeg vil skrive min dansk/historie-opgave. Jeg kunne godt tænke mig både at skrive i dansk og historie, men har samtidigt overvejet at skrive om korstogene. Min dansklærer lød som om, det var svært at få dansk ind i det med ko... -
Dansk i AT
ForumindlægNogle som har nogle idéer til AT med dansk... -
Dansk disposition
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver dansk sisposition til eventyret den flyvende kuffert. Eventyret er et kunst eventyr af H. C. Andersen. Jeg er igang med at lave analyse af eventyret, men jeg kan simpelt hen ikke komme videre. Har i nogle forslag, eller evt. links til hjemmesideer med en god an... -
Terminsprøver i dansk
ForumindlægHej Jeg skal til dansk terminsprøve i diktat og i skriftlig fremstilling, her i morgen. Jeg er utrolig nervøs, og er ekstremt bange for at jeg kommer til at sidde i morgen, og gå i sort, og slet ikke vide hvad jeg skal skrive om!!! Nogen der har nogle god råd, eller gode måder at forberede sig...
