Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4461 til 4480 af 181598
-
Spørgsmål ang. Bio A eksamen
ForumindlægKære studiekamerater Det forholder sig sådan, at jeg den 23/6 skal op til en 24-timers studentereksamen i mundtlig biologi (A-niveau). Dette er min sidste eksamen inden jeg får huen på, så det er meget vigtigt for mig at jeg klarer det godt. Jeg søger derfor en student, lærer eller lignende jeg... -
Matematik på erhvervsøkonomiske uddannelser?
ForumindlægHej, Jeg synes både erhvervsøkonomi med erhvervsjura og erhvervsøkonomi med entreprenørskab og innovation lyder spændende. Jeg går på HHX med innovationslinje. Jeg er bekymret for, hvor svært matematikken er. På B-niveau får jeg normalt 7 i karakter både i skriftlig og mundtlig. Er det nok til... -
HJÆLP til Engelsk a-niveau
ForumindlægJeg er en pige på 19 år som virkelig har brug for en lektiehjælp i engelsk på a-niveau. Jeg leder efter en som kan hjælpe mig helst mandag eftermiddag i 1-2 timer. Jeg går i 3.g og skal til med garanti til skriftlig eksamen til sommer i engelsk og har derfor rigtig meget brug for hjælp med gram... -
Dumpet i matematik B i 2g. Kan jeg tage det om i 3G?
ForumindlægJeg kan allerede nu med min årskarakter se at jeg dumper i mundtlig og skriftlig matematik her i 2g. Det er min afsluttende eksamen på B niveau. Ka jeg tage det om og evt følge en 2g klasse selvom jeg går i 3G efter sommerferien? -
Karakterer på forsikringsmatematik og matematik-økonomi
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge om, hvorvidt karakterer var vigtige på forsikringsmatematik og matematik-økonomi i forhold til fremtidig karriere? Derudover ville jeg også spørge, hvorvidt det er alt for svært matematik, man lærer (lidt usikker om jeg kan klare den matematik, der er på de to ... -
Har jeg bestået Matematik????
ForumindlægHej jeg blev student den 27. juni. Har tænkt mig at søge ind på uni her til sommer evt. på politik og administration. Det er her et krav at man skal have bestået Matematik på B for at blive optaget. Jeg er i tvivl om jeg har bestået eller ej? Til Årskarakterene i 3.g fik jeg 02 i mundtlig... -
miljø og samf. eksamen
Forumindlæghej jeg skal også op i samfundsfag A i morgen, og min lærer har også sagt, at noget med miljø og klima nok vil være et af emnerne, mit spørgsmål er så hvilket overemne det er under, inden for sociologi, internationalpolitik, økonomi osv. Ved godt man ikke sådan groft kan inddele det, men hvad vil... -
5 A-niveau og højere snit
ForumindlægJeg skal her i næste uge starte i 3.g og er i tvivl om jeg skal hæve matematik på A-niveau og dermed få 5 A-niveau. Grunden til min tvivl er at jeg ikke er super god til matematik, får som regel 4-7, og 10 på meget nemme opgaver. Til prøver/eksamener er det højeste jeg får dog et 4-tal og enkel... -
Naturfag -/+ eksamen
ForumindlægHejIdet den skriftlige eksamen i naturfag er obligatorisk, vil det så dermed sige at man slipper for en mundtlig eksamen?? Håber der er nogen som har et svar:-) -
HHX dansk eksamen 2008
ForumindlægHej. Er der nogen er jer, som har valgt at skrive stilen med de to ledere i henholdsvis Ekstra Bladet og Nordjyske Stiftstidende til den skriftlige dansk A HHX eksamen 2008 ? Mvh. Julie -
Begynder Fransk A Eksamen STX 2011
ForumindlægHej, Jeg vil høre, om der er nogle der gider vurdere min vedhæftede eksamensbesvarelse i Fransk A, STX. Teksten, der skulle oversættes er følgende: Christian og hans storebror er på en pragtfuld strand i Bretagne. Det blæser meget, men alligevel er der mange mennesker, blandt andet nogle un... -
VIGTIGT eksamen tirsdag!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
Samf a eksamen stx mundtlig
ForumindlægJeg har trukket mine bilag til min 24 timers eksamen i Samf a og har brug for hjælp til problemformulering og problemstillinger. Mit overordnede emne er ideologi og politik samt valg og vælgeradfærd Mine bilag hedder: Folketingsvalget 2011 og meningsmålinger fra d. 31 maj 2012 Venstrefløjen... -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Dumpet matematik A-niveau, bestået B-niveau?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et spørgsmål. Altså min studieretning er Matematik A, Fysik B og Kemi B. Jeg tror at jeg ender med at dumpe Matematik A, men jeg skal bruge Matematik B for at komme ind på min ønskede uddannelse. Men er jeg så tvunget til at tage matematik B igen, eller hvad? Jeg har læst... -
Eksamen i dansk A, HF, d.1.12.14
ForumindlægHej! Er der nogen herinde, der var oppe i dansk A, HF i dag? Hvis ja, hvilken opgave valgte I så? -
Matematik A og Fysik B bøger til salg
ForumindlægHelt nye, ubrugte bøger til salg: 'Mat3H', 'Mat3H Opgaver' af Jens Carstensen og Jesper Frandsen + 'Eksamensopgaver i Matematik' fra Gymnasiet, 1 årigt forløb til A-niveau Fysik: 'Orbit B(htx)' af Per Holck, Jens Kraaer og Birgitte Merci Lund. 200 kr pr. bog, 15... -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. :( Please hjælp... -
Engelsk A stx rettelse af eksamen
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min engelsk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
AT eksamen - Tysk og historie A
ForumindlægHej mennesker Da jeg skal til AT eksamen vil jeg høre, om der er noget man skal være forberedt på? og hvordan kan man forberede sig mest muligt? De ting man har skrevet i synopsen (analyseting) skal man vel ikke have med i fremlæggelsen? Der skal man vel have nogle nye ting med ? Jeg har emlig a...
