Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 4521 til 4540 af 52987
-
Hjælp Vokseværk Kortfilm
ForumindlægHej jeg går i 10'ende klasse og jeg har trukket emnet "Vokseværk - Kortfilm". Jeg spurgte min lærer hvad skal det sådan set handle om osv, han svarede at det skal være en kortfilm hvor det er fra barn til voksen som du skal analyserer. Jeg har søgt og søgt og kan slet ikke finde nog... -
srp om borgerrettighedsbevægelsen i USA
ForumindlægEr der nogen der har skrevet srp om borgerrettighedsbevægelsen i USA i engelsk og historie? Hvilke bøger, links osv. har i brugt, og hvad har i brugt af de engelske kilder? Jeg kan nemlig ikke rigtig finde noget, så hvis i har nogle forslag på bøger osv. så kom gerne med dem :) -
Den Kolde krig
ForumindlægHej :-) Jeg skal til historie eksamen imorgen. Jeg har om emnet mellemkrigstiden - den kolde krig, hvor mine kilder består af: 1.Præsident Wilson's 14 punkter 2. Lenin om sovjetmagtens nærmeste opgaver. 3. Trumandoktrinen. 4.Ungarnsopstanden 1956, Studenternes krav: 22 oktober 195... -
Mikrobiologi: at beregne fremstilling af testopløsning
ForumindlægJeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med denne opgave: Et nyt konserveringsmiddel (Ideal) har følgende karakteristika: MIC for staphylococcus aureus er 0,25 mikrogram/mL Q10 = 3,5 Stoffet er letopløseligt i vand Som antidot kan anvendes 1% opløsning af lecitin Den bakter... -
Carbonylgruppers kogepunkt
ForumindlægEn carbonylgruppe er polær. Men hvorfor er dens kogepunkt højere end et tilsvarende carbonhydrid med samme molekylestørrelse på grund af, at den er polær? På forhånd tak! -
Hjælp til "stolpe-forsøg"
ForumindlægHej! Hvordan ville man løse denne her opgave? Jeg har vedlagt et link til selve opgaven her; http://img88.imageshack.us/img88/5914/opg.jpg -
Myter
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en myte, men ved et ”uheld” skrev jeg to myter) Men må kun vælge en af dem. Synes selv de gode.. Men hvilken disse to myter synes I sku’ jeg vælge… Solopgang: Fra første dag det har været kendt At solen var fra guderne sendt Guden Ygma stod med sin hånd Våge... -
Termodynamik - hjælp!!
ForumindlægHar kan ikke komme videre med de to opgaver - og jeg har slet ikke nogen forslag til hvordan c skal løses... men jeg har beregnet opløselighedsproduktet for PbCl2 til at være 1,7*10^-5 M^2 - Hjælp til at komme videre.. tak :(! c) koncentrationen af chlorioner i havvand er 9,55 M. udregn opløs... -
graph hjælp igen
Forumindlægnogen der har et program der kan tegne denne graf?? [Link] hvis i har vil i så ikke gøre det og sende mig det via. [Link] har graph men kan ikke finde ud af sætte denne opgave ind så det bliver rigtig -
3 sætninger
Forumindlægskal forklare hvorfor sætninger er skrevet som den er, er der andet man kan skrive? og er det rigtigt det jeg har skrevet Mary likes flowers. Mary er 3. person singularis og der er flere blomster. Johnny has broken his leg. Johnny er 3. person singularis og sit oversættes med his. Late one e... -
problem i download
ForumindlægJeg kan ikke downloade analysen om jagten på et menneske. Når jeg trykker på download knappen, sker der ikke noget? -
Rettelse af stil
ForumindlægJeg har kigget min stil igennem endnu engang, og fundet frem til, hvad jeg selv synes er en god stil, men tysk er ikke lige min stærke side, så vil sætte pris på hvis nogen har forslag til eventuelle rettelser/fejl. Håber der er nogen der vil kigge den igennem. Mange tak! :) Mein Lieblingssport ... -
trigonometri, hjæælp :-/!!
ForumindlægHej :).. Denne opgave forvirrer mig og kan ikke finde ud af den, selvom jeg har prøvet :-/.. Opgaven omhandler : to stokke AB og DC af længde 90cm som er stukket lodret i jorden. En line forbinder D af den ene stok med bunden B af den anden. En anden line forbinder toppen A af den første stok med... -
LHospital
ForumindlægNogen, der vil lave opg. 292 og 293 ? http://peecee.dk/upload/view/105585 -
Lille matematikproblem :D
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til matematik eksamen, så jeg regner nogle gamle opgaver. Har nu to gange stødt på en opgave i delen UDEN HJÆLPEMIDDLER som jeg ikke kan regne ud uden at bruge lommeregneren. Opgaven lyder: En funktion f er givet ved f(x) = b * a^x. Grafen for f går gennem (2,2... -
Reduktion på TI89??
ForumindlægHvordan kan man reducere på TI89?? -
stil
ForumindlægHej er der nogle der kan markere mine fejl? og skrive hvad det er mine fejl er så jeg kan rette dem tak på forhånd :-) -
Ny version (beta) af Introduktion til LaTeX
ForumindlægKun fire dage forsinket (havde lovet at den kom i februar), men nu er den her. Første opdatering siden september 2008. Highlights: * Kapitlet om tabeller er skrevet helt om. Beskrivelse af lodrette streger og \hline er smidt ud (vi anbefalede i forvejen at man ikke skulle bruge dem) * be... -
Om opløseligheden vil være pH-afhængig
ForumindlægDer er tale om mandelsyre, som er en middelstærksyre -
hjælp hjælp hjææælp !
ForumindlægHej, er der nogen som ved hvad realistisk skrivestil er ?
