Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 4681 til 4700 af 52987
-
Rette min engelsk opgave?
ForumindlægHej alle! Jeg har lige lavet min sidste engelsk opgave på gymnasiet, og ville høre om der var nogen der kunne rette den for mig? Det er et engelsk essay på omrking 800-900 ord :-) -
Eksamen hjælp
ForumindlægHeey mennesker skal op til årsprøve i morgen så skal bare lige høre hvor lang plejer man at sige at en: Litterær artikel, kronik og essay skal være? -
Dansk stil
ForumindlægEr der nogen der vil se min dansk stil igennem? Og sige til, hvis der eventuel skal laves nogle rettelser? Det vil være en stor hjælp. Det drejer sig om et essay. -
cyklen ?
ForumindlægNolge der har læst essayet cyklen, som lige kan give mit et lille resume, da jeg ikke helt forstår det ? ¨På forhånd tak :D -
Rette engelsk - plz :-)
ForumindlægHej. VIlle høre om der er en som ville være sød og rette mit engelsk essay igennem - bare grammatisk. :-) Skriv din mail her, så sender jeg den :-) -
Eating sugar- HJÆLP til rettelse inden TIRSDAG d. 14/09-10
ForumindlægHej med jer :) Er der en der har mulighed for at rette mit engelsk essay til på tirsdag? Jeg er lidt i tvivl om personkarakteristikken og afslutningen, så det ville være rigtig dejligt med noget hjælp! -
HJÆLP!!
ForumindlægHej alle jer skønne mennesker. Er der nogle der har en essay fra FS10 2010 engelsk til at ligge, som kan sende det til mig? eller evt. bare emnet :) -
Character Sketch
ForumindlægEr der nogen der muligvis kender et godt link til hvordan man laver et god character sketch, når det kommer til engelsk essays? På forhånd tak :) -
Hjælp Miiig
Forumindlægvil nogen hjælpe mig med at komme igang med min essay om tabernarren hvor jeg skal reflektere til teksten??? -
DANSK, EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har trukket emnet "essay" og vil lige høre om I kender nogle gode essays? -
haster!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil bare lige høre om i har et uddrag fra essayet - Hindbærsnitter. Håber i kan hjælpe med dette budskab. på forhånd :-) -
Eksamens sæt Engelsk niveau A
ForumindlægHej.. Vil høre om der er nogen der lægger inde med evt. besvarelse til Eksamensopgave engelsk maj 2007opgave III B Essay - Iværksætteri og indvandrere -
Hjælp. 900 ord!
ForumindlægHey.. er der nogle der er friske på at rette ca 900 ord.. Et meget kort essay! Taaaakkk -
Danske begreber.
ForumindlægSkal skrive et essay om Danmark. I det skal der selvfølgelig være en masse ting om Danmark. Så skriv alle de begreber man kommer i tanke om ved Danmark. -
TV og verden
ForumindlægNogen der har skrevet et essay hvor den tag udgangspunkt i artiklen ''TV kan redde verden'' -
Leaving L.A.
ForumindlægNogle der har skrevet et engelsk essay om teksten leaving L.A. eller har en genfortælling af den så jeg nemmere kan få lavet min stil ;D -
Glæden ved at tage brusebad
ForumindlægHej Er der nogen der har teksten. Glæden ved at tage brusebad. Et essay af klavs bondebjerg. Og gider sende dem til [email protected] Takker. Birgitte -
det smukke ved danmark er...
Forumindlægjeg er ved at skrive et essay om hvad det smukke i danmark er :) skriv hvad i synes er det smukke! :D -
Hvad vil det sige at være dansk?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et essay om, hvad det vil sige at være dansk? Nogen der kan hjælpe mig igang? Eller kom evt. med idéer om, hvad jeg kan skrive. -
Ny eksamenstype på engelsk A-niveau
ForumindlægHej med jer A-niveau folk Der er netop kommet en ny eksamenstype, som Engelsk STX A-niveau elever skal op til til sommer. Før skulle man blot skrive et liltterært essay, hvor man inddrog en række perspektivtekster. Det er ændret! I år skal der ikke inddrages perspektivtekster + man kan vælge at s...
