Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4701 til 4720 af 58387
-
Engelsk skriftlig!
ForumindlægHej :) Er der nogen som har en idé om, om en skriftlig fremstilling i engelsk skal eller kan indholde en perspektivering til andre tekster. -
Engelsk essay
ForumindlægEr et dansk essay det samme som et engelsk essay? og hvis ikke hvordan skriver man så et engelsk essay? -
Dansk/Engelsk
ForumindlægHej. Hvordan kan man blive bedre til dansk og engelsk. Har svært ved disse ting i dansk og engelsk, vile rigtigt gerne blive bedre. hvad skal jeg gøre. læse flere bøger? eller noget andet? Dansk: Læse hurdigt og kunne forstå teksen, det har jeg svært ved. sprogforståelse. Engelsk:... -
engelsk skriftlig
Forumindlæghey derude, Jeg tænkte på om der er en der kunne hjælpe mig med det skriftlige engelsk det kommende år, altså, hjælpe mig, og se mine opgaver igennem, så jeg kan blive bedre til det skriflige i engelsk. Jeg lå i starten på 4 og nu på 7 eller 10 med pil nedaf.. Men vil gerne lige næste år give den... -
Engelsk korrektur
ForumindlægEn som vil læse min engelsk outline igennem for korrektur, da jeg har nogen vanskligheder med engelsk, vil dette være en rigtig stor hjælp. Det er ca. på 250 ord, og skal bare tjekkes igennem :) Vh -
Engelsk Grammatik
ForumindlægSome people only read the ........lines in a newspaper (a). top (b) big (c) main (d) head Det er d "head", der skal stå i det tomme felt? -
Engelsk stil
ForumindlægHej nogle der kender essayet "Me Talk Pretty One Day". og evt har skrevet den, så jeg kan få noget inspiration? Eller fortælle, hvad jeg kan komme ind på :) Tak -
engelsk disposition
ForumindlægHVORDAN LAVER MAN EN ENGELSK DISPOSITION? -
Gitterligningen på engelsk
ForumindlægHvad hedder gitterligningen på engelsk? -
Engelsk - datid
Forumindlægi engelsk datid, er det ikke bare "ed" bag på`??? -
Engelsk oversætter
ForumindlægEvt en der kender en god engelsk oversætter, f.eks. en der i hvertfald er bedre end google?? -
Rettelse af engelsk - HJÆLP!!
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der vil rette - eller ihvertfald udstrege - mine fejl i min engelsk stil? :-) -
Kan jeg gå fra STX til ZBC uden at gå 1.g om igen?
ForumindlægDa jeg besluttede mig for at starte på STX, havde jeg en drøm om at blive læge, men efterhånden har jeg besluttet mig for at arbejde indenfor salg og blive ejendomsmægler. Er det for sent for mig at tage til ZBC uden at skulle gå 1.g om? -
spektrofotometri på engelsk?
ForumindlægHej! Jeg er ved at lave SRO, og er i den forbindelse lige pt ved at skrive abstract. Er der nogen der ved hvad spektrofotometri og bjerrumdiagram hedder på engelsk? -
Hjælp til engelsk oversættelse
ForumindlægHej jeg vil gerne have en til at se lidt på min oversættelse jeg har lavet, fra engelsk til dansk, hvis nogen ønsker at hjælpe vil jeg foretrække at sende den til jer p forhånd tak :) -
Hjælp har brug hjælp til engelsk
ForumindlægHar brug for en privatlære som kan lære mig engelsk.. Pleas.. det kan være et stort hjælp hvis nongen har lyst.. undervisningen vil foregår hjemme hos mig.. og penge kan vi tale om.. -
Rettelse engelsk
ForumindlægHejsa. Nogen der lige hurtig kan kigge mine fejl igennem i min engelsk opgave. Der behøves ikke at blive rettet, da jeg selv kan rette. -
Komma I engelsk - hvor?
ForumindlægHvornår sætter man komma i engelsk? (Selvom man stortset ikke skal sætte nogen) -
Engelsk essay
ForumindlægKære studieportalen jeg har skrevet en engelsk stil og før jeg skal sende den, kunne det være mega fedt hvis der var en som gad at rette mine gramatiske fejl. mvh Tanne -
STX skr. Kemi A eksamenssæt 2015 22. maj
ForumindlægNogen der har resultaterne?
