Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4721 til 4740 af 58387
-
Fejlsætning engelsk
ForumindlægHej, jeg skal rette nogle fejlsætninger i engelsk og jeg er lidt gået i stå. Jeg har fået følgende sætning: You will have to change plane in Chicago to get to your destination in time. Jeg har svært ved at se, hvor fejlen(e) er og hvorfor det er fejl. Er der nogen der kan finde fejlene og for... -
Biologi og Engelsk
ForumindlægHey, jeg sidder her med min AT opgave og skal op om en uges tid. Jeg skal skrive om en vision, og har valgt kloning med fagene Biologi og Engelsk. Biologi-metode har jeg ret så godt styr på, men min engelsk lære er ikke just den type der hjælper meget. Vi fik dog fundet frem til at hun mente jeg ... -
Hvorfor er HHX/HTX lærer bedre lønnet end STX/HF lærer?
ForumindlægJeg kom ved et tilfælde forbi disse tabeller http://www.gl.org/loenogans/Loen/Sider/Hvadtjenerengymnasielaerer.aspx , hvor det tydligt kan ses, at en HHX/HTX lærer trjener mere end en STX/HF lærer, og efter 17 år som HHX/HTX lærer får man yderligere 1.256 kr plus pension pr. måned. Det må vel... -
Hjælp til engelsk gramma
ForumindlægHej Kan nogen hjælpe med en engelsk opgave :) ? -
Hvad er engelsk metode??
ForumindlægI gymnasiet snakker om samfundsvidenskabelige metode, naturvidenskabelige metode etc. Men hvad er engelsk metode? -
Engelsk hjælp, hurtig, haster
ForumindlægJeg ved ikke, hvad der sker for mig, men hvordan siger man: De klarede sig hele ugen På engelsk:) -
Gun control (engelsk aflevering)
ForumindlægEr der nogen der vil sød og tjekker min opgave for fejl ? Det er engelsk b niveau Tak på forhånd ! -
Hjælp Til bio stx c eks. Diabetes 2
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kunne hjælpe med at svare på. Finn på 65 (overvægtig (BMI > 35) og absolut ingen motion) har af lægen fået at vide at han har fået begyndende Diabetes type 2, men han mangler noget viden og rådgivning. Forklar Finn hvordan m... -
Engelsk stil
ForumindlægDet kunne være rigtig fedt hvis der er en venlig sjæl derude der gad at rette min engelsk stil der ca. fylder 500 Det drejer sig bare om grammatkfejl, og om den er overskuelig at læse, eller om der evt. er noget der skulle ændres. Skriv herinde hvis du vil hjælpe så sender jeg min stil :-) -
Kansas - engelsk
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet engelsk kommenteringsopgaven Kansas fra studentereksamen 2002, der kunne give mig et hint om hvad jeg kan skrive om? Jeg er med så langt som at den oplevelse hovedpersonen har i Kansas som ung har præget det meste af hans liv, men mere konkret hvordan det har præget ... -
Vurdering på engelsk
ForumindlægHvordan skriver man vurdering på engelsk som i, at man skal vurdere hvad en person har betydet? -
Engelsk aflevering
ForumindlægNogen som gider rette mit engelsk, har selv forsøgt. -
Oversættelse til engelsk.
ForumindlægHvordan kan denne sætning oversættes til engelsk ... I tredjeverdens-lande er situationen en ganske anden. -
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægJeg leder efter rettevejledningen til Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A Nogen der kan hjælpe mig - eller henvise mig til hvor man kan finde den? -
lektiehjælp til 1 musikA opgave 3.g stx?
ForumindlægKan nogen købes til lektihjælp til 1 opgave (flydekor, bas og trommer) i musik Aniveau stx? -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej. HAr nogen tid til at rette en engelsk stil i dag el. i morgen? Smid mailadressen her. El bare skriv så får du min mailadresse...Håber virkelig der er en venlig sjæl:O) -
engelsk hjææælppp
Forumindlægheysa er der nogen herinde der har lavet oversættelsen "nothern Ireland", fra øvelseshæfte 1 i engelsk... jeg er fuld igang med at skrive den i hånden men er der eventuele nogen som har den her inde for jeg ville gerne sammenligne...???? håber ngn kan hjælp mig -
Engelsk Eksamenstil
ForumindlægHej.. Ville høre om der var nogen af jer som havde tid og lyst til at kigge min engelsk stil igennem da jeg er MEGET meget nervøs for bedømmelsen.. synes oplægget var lidt svært af skrive så meget om.. Det er studentereksamen 2g sproglig! -
Engelsk outline
ForumindlægHej. Jeg skal lave en engelsk outline. Mit main topic er: Relationship, og mit my topic er: Love across borders. Er der evt. nogle der kan hjælpe mig med et par underemner? Det kunne være meget rart :-) -
Engelsk mundtligt
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i engelsk mundtlig på fredag og vil gerne forberede mig. Vi har emnerne: being young Cyber me the Amish rights hvis nogle af jer kunne finde på nogle spørgsmål som måske kunne blive stillet ville det være en kæmpe hjælp forhånd tak.
