Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 5821 til 5840 af 25374
  • hvem mener dette?

    Forumindlæg
    Kan I huske hvem der mener dette:Man kan først afgøre om man er lykkelig, når man er død og har haft et liv uden sorger.Håber I kan hjælpe :)
  • Jylland

    Forumindlæg
    Er der nogle venlige sjæle, der vil hjælpe mig?? Har tre spørgsmål:1. Hvorfor ligger de højeste områder i Danmark på jylland?2. Hvordan blev åerne dannet3. Hvordan blev fjordene dannetPå forhånd tusind tak! Fortsat god dag til jer alle :)
  • Sygdom

    Forumindlæg
    Da jeg på det seneste har haft det dårligt, tænkte jeg på hvad der vil ske, hvis jeg blev sygmeldt den dag jeg skal op til en årsprøve. Hvad sker der så?
  • Stil spg.!

    Forumindlæg
    Skal til at skrive om frøken Julie teater styk af Strindberg, men har et problem. Min lære har skrevet noget med at vi skal lave en kort indledning med kort præsentation af værket.! så er mit spg. om det ikke bare resume han vil have? Eller noget andet?
  • Billedstil

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen som ved hvad det vil sige at skrive en billedstil? Knus Artemis
  • Sfærisk geometri og navigation Hjælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen!! Jeg skal skrive SSO i matematik og mit underemne er som i nok kan se Sfærisk Geomtri og navigation. Da emne er meget ordinært og rimelig bredt, så kunne jeg godt tænke mig, at erfarer noget af jeres viden om emne. Så som hjemmesider, bøger og lignende. Jeg har fået fat i en bog ...
  • Oplæsningsstykke til analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal op mundtlig dansk i 10. klasse, og har valgt denne reklame: http://foversta.free.fr/lanc33.jpg Men da det jo er en reklame, skal jeg have fundet et oplæsningsstykke på ca. ½ side. Nogen der kan hjælpe mig?
  • Can't lose or win nicely?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal lave en opgave med overskriften The Clown, hvor jeg har tænkt mig at give den budskabet Can't lose or win nicely. Ved godt at nicely skal være adverbium i dette tilfælde, men giver det nogen betydning overhovedet og kan man godt sige det?
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig.
  • indledning/begrænsning - SSO

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en indledning, struktur og begræsning.. Hvad skal jeg gøre? Har i evt. et link eller lign.?
  • Sydafrika - Apartheid osv.

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg sidder og fumler lidt med en fremlæggelse om Sydafrikas udvikling fra ca. 1930 til i dag. Og jeg ved godt det ikke er ret svært lige at slå det op på google eller noget, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det . En af tingene jeg ikke helt forstår er, om det var hollænderne elle...
  • Om jorden

    Forumindlæg
    Nogen som kan forklare mig, hvad jordens placering er i fysikken?
  • Dansk mundtlig eksamen - Novelle

    Forumindlæg
    Hvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller?
  • fodnoter?

    Forumindlæg
    ..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"?
  • Den kolde krig

    Forumindlæg
    Hey... Nogen, som kender en god bog, som giver et overblik over de væsentligste begivenheder i den kolde krig i perioden 1945-62?
  • SSO? Dansk/Samt.hist

    Forumindlæg
    skal til at lave større skriftlig opgave. Fagene er dansk eller samtidshistorie, eller en blanding af de to. er helt på bar bund med hensyn til emne? nogen idé? :)
  • I sing of a maiden (digt)

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe...
  • Suez Krisen?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvorfor Suez Krisen startede?
  • Røde Kors, indsmaling

    Forumindlæg
    Indsamler Røde Kors ikke hvert år d. 7. oktober ?
  • 5 ord

    Forumindlæg
    "According to a traditional story," Hvordan ville i oversætte det? :)