Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6581 til 6600 af 61667
  • Matematik gåde

    Forumindlæg
    an·ap = an+p 0(1/2)·0-(1/2) = 0(1/2)-(1/2) = 00 = 1 Resultaten kan også skrives som (√0)·(1/(√0)) = (√0)/(√0) = 0/0 = NAN DVS.. 1 = NAN Bare en sjov gåde :)
  • Matematik i anvendelse

    Forumindlæg
    hvordan løser jeg den her opgave? pant på flasker 1) panten for seks pantflasker på 0,5 liter er? kr. 2) panten for tre plastflasker på 0,5 liter og fire plastflasker på 1 liter er i alt? kr. billedet er vedhæftet under
  • matematik punktdiagram

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal løse denne opgave - tak på forhånd
  • hej kan i hjælp tak med matematik

    Forumindlæg
    hej kan i hjælpe mig pls tak på forhånd ,,,..,
  • Matematik på HF

    Forumindlæg
    Nogle der viller være så godhjertet og venlige og være behjælpelige med at hjælpe mig med nogle opgaver.
  • basis matematik

    Forumindlæg
    Hvad sker der, hvis man dividerer et tal med et tal, som er < 1 men > 0?
  • Matematik - trekanter

    Forumindlæg
    Hej er der måske nogen der kan hjælpe med den her opgave?
  • Matematik reducerer

    Forumindlæg
    a) Reducer udtrykket ??2 − ??2 − (?? + ??) 2 + 2???? b) Løs ligningen −35?? − 8 = −148 nogle der kan hjælpe med følgende opgaver?:) har meget svært ved det
  • matematik - trekanter

    Forumindlæg
    okay så. tre-kantens højde. du skal finde en trekants højde. 3 kant
  • matematik - trekanter

    Forumindlæg
    Nissefar skal hjælpe skovnissen med at plante juletræer. Indtil videre har de plantet træerne som vist på billedet. Hvor stor er afstanden, der er angivet med et spørgsmålstegn? https://www.matematikfessor.dk/homework/view/14709443
  • matematik - procent

    Forumindlæg
    Bestem vægt/volumen-procenten (w/v) for en opløsning på 200ml der indeholder 8g virksomt stof.
  • HÆLP !!! Matematik Det haster !!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder med en matematik afl. og mangler kun en opgave som jeg ikke kan huske så meget om.. Nogen der har lyst til at hjælpe :/ ?
  • matematik sider

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kender en matematik side eller en eller anden slags for word hvor man kan tegne sin femkant og sekskant.
  • Hjælp matematik færdighed

    Forumindlæg
    Hej. Det ville være dejligt for mig hvis nogen lige tog et øjeblik og så på min matematik færdighedsregning. jeg har lavet det hele selv og vil bare godt have det rettet. svarene findes i bilaget. på forhånd tak
  • fra årskarakter til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ...
  • matematik passion?

    Forumindlæg
    hey derude, jeg har på det sidste tænkt meget på, hvor fedt det kunne være at kunne snakke med en person om vildt underlige og måske oven i købet også meget interessante ting indenfor matematik. jeg kunne godt tænke mig hvis der var en person - dreng/pige - derude der havde samme vilde passion fo...
  • Oldtidskundskab EKSAMEN

    Forumindlæg
    Jeg skal op i old i næste uge, jeg har læst pensum ,men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om de læste tekster, det er jo bare nogle historier. Hvad skal man sige når man er til eksamen? Altså hvad kræves der at man siger?
  • Historie-eksamen

    Forumindlæg
    Man plejer at dele en historie eksamen op i 3 dele. Redegørelse (af kildens sammenhæng/kontekst)Analyse/undersøgelse Vurdering/diskussion Nogen der vil give en forklaring på de sidste to? evt. med eksemplermvh Mattias
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. I morgen er der skriftlig dansk eksamen. Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle mig, hvornår man bruger de forskelige ting, som nykritisk realisme etc. i sin analyse? Hvordan kan man se at det hører under dette?
  • Til eksamen på torsdag

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg har virkelig bruge for jeres hjælp til spansk mundtlig eksamen Er der nogen af jer der har læst bogen " Villar - los hijos de Manuela" rute 1 Og kan give mig en referat af det...