Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 6881 til 6900 af 58387
  • Engelsk-dansk ordbog

    Forumindlæg
    ja, som emnet tyder på, så handler mit indlæg om ordbøger, eller rettere, hvor man kan finde dem online... Har brug for en meget hurtigt... Dansk-engelsk og Engelsk-dansk...på forhånd tak..
  • Engelsk aflevering

    Forumindlæg
    hej jeg skal aflevere min engelsk aflevering inden kl. 24:00 og jeg ville ønske hvis der var en som lige kunne læse den igennem, og fortælle mig hvad jeg kan gøre bedre, om det giver mening, stavefejl hvis i gider at rette det for mig? jeg bliver meget taknemlig :)
  • Engelsk Rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogle venlige sjæle der kan rette en engelsk stil på omkring 400 ord for mig? Jeg plejer kun, at have småfejl. Så sætter pris hvis nogen hurtigt lige kan rette den Tak på forhånd
  • rettelser på engelsk

    Forumindlæg
    Hej. er der en som vil hurtig hjælpe mig med at rette grammatisk fejl på engelsk. skal aflevere en opgave om 30 min. den er forholdsvis kort - 750 ord ca. Jeg sender den gerne over privat besked :-)
  • Hjælp til en fsa engelsk

    Forumindlæg
    hej allesammen på SP:) Jeg ville bare spørge, om der er nogen, der ved, hvilket årstal den skriftlige fremstilling i engelsk (fsa), var en slags fri stil..( Altså man skulle bare have nogle forskellige krav med i stilen) :)) Håber på et svar hurtigst muligt:9 På forhånd taaak:)
  • Engelsk afgangsprøve

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har valgt at beskæftige mig med " The influence of social media in the US" til afgangsprøven i mundtlig engelsk. Er der nogen, der har nogle gode idéer til underemner?
  • Engelsk vurdering

    Forumindlæg
    Hej folkens! Er der en venlig sjæl derude, som gerne vil give en karakter vurdering af min engelsk opgave? Det er den 3-delte opgave, hvor der skal gives et resume, karekteristation og man skal give sin egen mening til, kende om emnet. Jeg kan sende den over email, hvis der er en der gider kigge...
  • Hjælp til engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej...jeg har brug for hjælp til min engelsk stil... Jeg skal skrive et brev om danmark til en person som aldrig har været i danmark.....jeg har problem med at finde på hvad jeg skal skrive om....Jeg håber i vil hjælp mig med lidt inspiration....på forhånd takkristine
  • Mundtlig Engelsk Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med eksamesforberedelserne til Mundtlig Engelsk.. Som overemne har jeg trukket Media And Reality. Og jeg tænkte på om i havde nogle gode ideer til et spændene underemne inden for Media And Reality??
  • HJÆLP! - Engelsk Stil

    Forumindlæg
    Hej Alle Skønne Mennesker! Jeg har en engelsk stil, som jeg gerne vil høre, om nogen har lyst til at kigge igennem, og evt. skrive en kommentar og rette lidt. I behøver ikke rette alt, men bare en smule vil være ekstremt lækker! På forhånd tak <3
  • Korrekt Engelsk?

    Forumindlæg
    Finder jeg en venlig person herinde, som gider se min engelsk stil igennem, så vil jeg med glæde gengælde tjeneste med noget andet. Jeg ligger ikke stilen op her, men sender den gerne. VH
  • Handelsbrev på engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive et engelsk handelsbrev og er lige pludselig kommet i tvivl om, hvornår man bruger quotation og offer. Jeg skal skrive "tilbud på køkkenudstyr". Hedder det så: quotation for kitchen utensils? eller: offer on/for kitchen utensils? På forhånd tak.
  • Hjælp til engelsk tekster.

    Forumindlæg
    Hvis I har læst nogle af disse tekster, og har lyst til at dele noter / analyse / fortolkning, ville jeg blive glad. :-) De engelske tekster hedder: - Magpie - by Jo Hughes. - Isolation - by Lucy Hayden Ancram
  • Eminem, engelsk - hjæælp

    Forumindlæg
    Kære brugere Jeg skal aflevere en stil / potræt af Eminem i engelsk, som jeg har rettet, MEN jeg beder dog om jeres hjælp derude! Jeg mangler bare en, til at kigge stilen igennem for grammatiske fejl :-))) Tusind tak på forhånd
  • Engelsk stil

    Forumindlæg
    Hey, jeg har skrevet en Stil om School Schootings in US,som jeg skal bruge til min Engelsk Outline, og det ville være super dejligt hvis nogle ville kigge den igennem. Jeg har selv kigget den igennem og sådan noget :)
  • Hjælp til mundtlig engelsk.

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg skal om et par uger op til mundtlig engelsk i 10. Klasse, men jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om.. Jeg har trukket &#39;first&#39; - er der nogen der har nogle id&#233;er? Tak p&#229; forh&#229;nd!
  • engelsk mundt.

    Forumindlæg
    hej, jeg skal snart aflevere min synopsis i engelsk og jeg har valgt Nelson Mandela som mit emne, men jeg er helt blank. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på.. Jeg håber I kan komme med nogle idéer tak på forhånd :-)
  • Engelsk stil!

    Forumindlæg
    Heej, er der nogen af jer flinke mennesker der har lidt tid til overs og som gider at kigge lidt på min engelsk stil?? :) og hvis ja, så vil jeg sende stilen til jeres mailboks :) så bare sig til! på forhånd taaak :-D
  • Engelsk Stil

    Forumindlæg
    Hejsa :i Jeg går i syvende klasse på en privatskole, og vores lærer har givet os en engelsk stil for. Det skal være en fantasy historie, men jeg har ingen idéer om hvad den skal handle om. Nogen der kan hjælpe??????
  • Engelsk problem

    Forumindlæg
    Hej SP! Bundfald hedder på engelsk precipitate, men problemet opstår når jeg skal sige: Hvis der er meget bundfald. Vil det så hedde: If there is a lot of precipitate. Er ret usikker med a lot of , kan I hjælpe mig? TAK!