Søgning på: historie noter hf. Resultater: 7101 til 7120 af 33009
-
Konservatisme - Citat
ForumindlægHej, jeg forstår ikke dette citat nogen der kan hjælpe :) De, som har meget at håbe på og intet at miste, er altid farlige. -
Commonwealth country DET HASTER ?????
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om hvilket land jeg ville hen og jeg har valgt South Africa men jeg skal skrive 350 ord jeg skal bruge nogle der kan hjælpe mig den skal afleveres imorgen -
Can't lose or win nicely?
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en opgave med overskriften The Clown, hvor jeg har tænkt mig at give den budskabet Can't lose or win nicely. Ved godt at nicely skal være adverbium i dette tilfælde, men giver det nogen betydning overhovedet og kan man godt sige det? -
Fysik
ForumindlægHej jeg har det her spørgsmål, jeg har svært ved at forklare om. Hvordan bliver et nitrogen molykyle, til et ammonium ion? -
Sydafrika - Apartheid osv.
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og fumler lidt med en fremlæggelse om Sydafrikas udvikling fra ca. 1930 til i dag. Og jeg ved godt det ikke er ret svært lige at slå det op på google eller noget, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det . En af tingene jeg ikke helt forstår er, om det var hollænderne elle... -
Tyrkiet
ForumindlægHvilken by er den smukkeste i Tyrkiet? -
energi
ForumindlægHvad er elektrostatisk energi mellem ioner? -
I sing of a maiden (digt)
ForumindlægHejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe... -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at skrive studieretningsopgave i biologi/hisorie. Har i nogle gode forslag? Mvh. -
Essay om arv og miljø
ForumindlægHej jeg skal skrive en essay om social arv og miljø, i forbindelse med " Den grimme ælling" og Ørneflugten. men kan ikke rigtig komme i gang. Nogle der kan hjælpe? -
Mat A, Kemi A og Fysik B
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogen, som har et rigtig godt forslag til et emne til studieretningsprojekt? Skal være Mat eller Kemi sammen med enten His, Dansk eller Fysik.. Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er fuldstændig blank.. Hvis der er andre indlæg om det samme, må i gerne sende mig linke... -
Magt..
ForumindlægVille lige spoerg om der er nogen som kender til magtforholdene efter Reformationen i Danmark.. ?? Har proevet at lede efter opgaver som besvare det, men uden held. Jeg ved at kongen fik magten, men hvad foerte det til. Og hvad gjorde kongen med magten ?????? -
Hjælp til dansk stil.
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til dansk stil, hvis der er nogle gode tips må i godt skrive. Min stil skal handle om, at jeg skal forstille mig om hvórdan det er at være et egeblad. Please hjælp mig med at skrive min stil :D -
hej
Forumindlæghey everybody:) håber I har det godt derud alle sammen. er lige oprettet på siden men jeg kender ikke ret godt til hjemmesiden håber alligevel der er nogen der vil hjælpe mig lidt til at intrudusere siden lidt bedre og fortæller mig om regler her på siden. I må have en dejlig Weekend;) Love Li... -
RETTE 2G OPGAVE?
ForumindlægNogen der kan nå at rette min 2g opgave inden klokken 11? På forhånd tak (: (Jeg sender en link til jer ligeså snart i skriver) -
SRP, hovedfag og bifag
ForumindlægKan man godt have tre hovedfag i SRP'en? Hvis ja, indgår fagene så hver med 33%? -
Hvorfor siger alle at Muammar Gaddafi var ond?
ForumindlægHvad gjorde han som var ondt, siden alle siger han var ond? -
Fortolkning - hvad er det
ForumindlægHej jeg er ved at lave en analyse og fortolkning af ulven og fårene, men hvad sådan helt nøjagtig består fortolkningen af- hvad skal jeg have med og så videre. det er en fabel - noget vigtig til analysen er også velkomment -
Studieretningsprojekt
ForumindlægDet kan godt være, at mange vil spørge om dette, men jeg ville værdsætte hvis en person gade læse min historiedel igennem i mit studieretningsprojekt i december, da jeg har problemer med at formulere mig skriftligt. Emnet er kryptologi og dettes brug i 2. verdenskrig! Hvis nogen ville det kan de...
