Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7221 til 7240 af 65692
-
Væsentligt til eksamen?
ForumindlægHej jeg skal om 2 uger op til NV eksamen, og vil derfor spørge, hvilke områder jeg bør sige til eksamen og hvilke områder jeg ikke bør sige? Altså skal jeg fx komme ind på formål, teori, resultat, og disskusion? Er det nok? Eller skal der mere med? Hvad anbefaler I og kan I fortælle lidt om eksam... -
matematik c
Forumindlægjamen jeg er rigtig dårlig til matematik -
Matematik opgaver
ForumindlægEr der nogen, der vil være søde at hjælpe med opgaverne:1. Gør rede for, at cirklen (x+109)^2+(y-413)^2 har netop to fælles punkter.2. Gør rede for, at cirkelbuen, der starter i A (1,0), går gennem B(5,4) og ender i C(9,0), er graf for en funktion f med forskriften f(x)= kvadratroden af -9+10x-x ... -
Matematik B
ForumindlægHey:\n\n1. Punkterne A(-1,1), B(3,5) og C(1,—3) er vinkelspidser i en trekant ABC.\n Tegn situationen og beregn trekantens sidelængder eksakt..\n Beregn længden af højden h fra A på siden a eksakt.\n Angiv tilnærmede værdier for de 4 beregnede stykker (1 dec.) og kontroller resultaterne på figure... -
Matematik opgave...
Forumindlæghttp://www.lectio.dk/lectio/96/dokumenter.aspx?type=vismappe&laererid=1360507790&folderid=1478539656 så den hvor der står nåët med opgave.. her er det opgave: 2a og opgave 2b jeg ikke kan finde ud af.... nogen der kan hjælpe og udskærer det i pap for mig hvordan i gør;) -
hjælp til det grundlæggende matematik
Forumindlæghej nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan få hjælp til at lære at forkorte, og reducer ligninger/brøker ? -
Hjælp til matematik 2
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med de her opgaver ? :) -
Regnskabs matematik!
ForumindlægHejsa folkens. Jeg bøvler med denne opgave, som jeg bare ikke kan få løst: Dress har 30 meter stof til at sy shorts og nederdele. Det tager 60 minutter, at sy et par shorts, og det tager 75 minutter at sy en nederdel. Dress ønsker at sy mindst 5 par shorts og mindst 5 nederdele. Det sælges et o... -
Matematik aflevering
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med de resterende opgaver? fra 4-9 for er virkelig lost -
Fysik/Matematik
ForumindlægVedhæftet opgaven som fil, ved ikke lige hvordan man går. Har prøvet men får bare ikke facit..... -
Syge eksamen 2005
ForumindlægJeg mangler nogle opgaver eller et sted, hvor jeg kan finde spørgsmålene til syge eksamen 2005 i samfundsfag høj niveau nogen der kan hjælpe? -
Babylonsk matematik
ForumindlægHey gutter!! Jeg skal snart begynde med SSO, hvor jeg skal skrive i matematik, nærmere Babylonsk matematik... Jeg har været på mange bibl. for at finde materialer, som omhandler det emne. men uden held.. Er der nogen af jer som evt. ka hjælpe mig med at finde materialer ved at skrive en litterat... -
eksamen..er lidt nysgerrig
Forumindlæghej alle sammen nu er der omkring eet år tilbage at jeg skal op til eksamen. nu kommer spørgsmålene: skal man op til fysik/kemi eller bliver det trukket? når man skal op til mundtlig eksamen i fysik/kemi trækker man sit emne har man så tid til at øve lidt mere på det og hvis ja hvor langt tid? ... -
Syge eksamen
ForumindlægJeg skal til udlandet og arbejde i maj og juni og får derfor svært ved, at gå til eksamen i de hf enkeltfag jeg er ved at tage. Er der nogle der ved, hvornår man ca. går op til syge eksamen? -
Re-eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg dumpede i dansk a på HF fagpakken. Er der nogen som ved om jeg kan tage en re-eksamen og eget hvor? Jeg kan først komme til eksamen på den skole jeg gik på til næste sommer! -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
Eksamen i kemi
ForumindlægJeg skal til eksamen i kemi: Er der nogen der har gode notater? -
matematikkens historie
Forumindlæghej jeg skal skrive en rapport OM MATEMATIK..er der nogen der kender nogle sider, hvor jeg evt. kan finde "matematikkens tidslinie"? -
ægyptisk matematik
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive om ægyptisk matematik og noget af min problemformulering lyder således: Gør kort rede for ægyptiske regnemetoder med udgangspunkt i kilder og med særligt fokus på beregninger af arealer. Jeg vil bare lige høre om der er nogen som kan sige mig, hvad der er mest relevant... -
FYSIK/MATEMATIK
ForumindlægJeg skal i gang med at skrive SRO, men jeg har rigtig svært ved at finde ud af hvordan jeg skal koble matematik ind i mit emne, som er : RADIOAKTIVITET OG DIFFERENTIALREGNING. Er der nogle der har nogle ideer, hvordan jeg skal få noget matematik ind over? MVH Susan
