Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7241 til 7260 af 65692
-
SSO Matematik
ForumindlægJeg skal snart skrive min SSO opgave, og jeg er fast besluttet på at skrive i matematik, men jeg er helt tom for ideer... Jeg er meget god til matematik og kan godt lide en udfordring. Nogen der har nogle forslag? -
Engelsk eksamen...
ForumindlægHej jeg har trukket en tekst om mordern technology og skal op i morgen... Men bliver helt i tvivl, om hvad jeg skal sige... Hvordan vil/har i klaret jeres engelsk eksamen? Det jeg mener er, hvilke ting mener i er vigtigst at have med, og i hvilken række følge gør i tingene... :-) -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHey Savner lidt nogle noter til skriftlig VØ i form af formler eller lignende. Har forsøgt at kigge de noter der er lagt ind, men det er mere til mundtlig. Tilfældigvis nogen, der har noget til skriftlig? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHejJeg vil bare lige vide om alle studenter kommer op til skriftlig eksamen samme dag? -
Matematik+ og fysik+
ForumindlægHej alle jer Jeg har lige set, at der er udgivet bøgerne matematik+ og fysik+ som efterfølgere af matematik 112 og fysik 112. Jeg vil høre om, der er nogen, der har købt en eller begge af bøgerne? Jeg ved ikke helt præcist hvad disse bøger indeholder ud over det, at de går mere i dybden af de to ... -
græsk matematik
Forumindlæghej kender i nogle gode hjemmesider lære om græsk matematik og sprog? :-) -
Mdt - Matematik
ForumindlægNogen som har nogen gode råd hvordan jeg kan få et 9 tal i Mundtlig Matematik - Hvad skal jeg bruge - Hvilke slags notater ?Hvad er godt jeg får lært ? -
Klog matematiker?
ForumindlægEr det en, som kan beskrives og bevise sammenhængen mellem trekanttal og femkanttal (græsk matematik) Tn = n*(n+1)/2 Fn = 1/2*n*(3n-1) -
Matematik skriftlig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til op i skriftlig matematik på tirsdag. Nogle gode råd til forberedelserne? Regnede lidt med at jeg ville finde nogle tidligere eksamensopgaver og løse dem. På forhånd tak. Ses! -
matematik aflevering
ForumindlægI need help har en matematik aflevering som jeg ikke helt forstår og den skal aflever om 4 timer. jeg har det svært med forstår den, det ku være rart nogen der gider og forklar hvordan man laver det. -
hjælp jeg skal til eksamen...
ForumindlægJeg skal til eksamen i kemi i næste uge, er der nogen der har noter til kemi på b-niveau? Så vær sød og hjælp mig. -
engelsk eksamen
Forumindlæghej jeg går i 9. klasse, jeg skal til eksamen i år og skal op i south Africa during apartheid og kan ikke finde et undertema så ville hører om i ville hjælpe mig.. :-) -
Spansk eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl der har tid og energi til at hjælpe mig med min spansk eksamen? Jeg skal op imorgen og har trukket la guerra civil. Det ville være en stor hjælp. -
Emne til eksamen?
ForumindlægHey! Jeg har skrevet rapport om vestas, og sidder nu og mangler et godt emne til, hvad jeg kunne fremlægge til eksamen? Nogle som har en godt og spændende emne? -
essays til Eksamen
ForumindlægJeg mangler en essay jeg kan analysere til min Dansk eksamen til sommer. De skal være på 5-10 normal sider og det ville være rart hvis i kunne linke til dem. Tak på forhånd -
Eksamens opgave hjælp!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med en svær eksamens opgave??? http://peecee.dk/upload/view/105950 Det er kun opgave 1. :) Tak for hjælpen ;) -
Årskarakter og eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide om at hvis man har fået 4 i et afsluttende fag i årskarakter og man skal op i det til eksamen, hvad tæller så? -
Hvad handler eksamen om?
ForumindlægHvorfor bliver man nervøs? Hvorfor går klappen ned? Og hvorfor kan man ikke gennemføre eksamen? Er der nogen, der er født til det eller hvad`? Jeg har lige været op i AT OG BESTOD KUN -
Dansk eksamen
ForumindlægHej. ville lige høre om der nogen der muligvis har været oppe i dansk eksamen, som der kan fortælle lidt om, hvordan ens fremlæggelse skal foregå? -
eksamens opgaver
Forumindlæghey Er der nogle der ved, hvor man kan hente skriftlige kemi eksamens opgaver henne? Ligger de et sted på nettet?
