Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7301 til 7320 af 25374
-
imorgen !
ForumindlægHej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo... -
De gode råd?
ForumindlægJeg synes ikke jeg kan finde så mange indlæg, med gode råd.. nogen der har været oppe i old (ny reform) og som kan hjælpe os andre, med lidt "guld"? -
Bolig, fælles bad eller ej?
ForumindlægEr kommet lidt sent igang med at søge bolig, så indtil videre er jeg kun tilbudt bolig med fælles bad, eller bolig der ligger (meget) langt fra skolen. Ville høre om folk kunne liste fordele/ulemper omkring det at dele bad med en anden, så jeg ved om jeg skal slå til, eller om jeg skal vente lidt... -
Hjælp
Forumindlæghej alle Jeg har fået en aflevering for hvor jeg skal finde 2 selvvalgte kilder som ikke er i Fokus 2. Jeg går på gymnasiet i 2.g og er virkelig lost. Analyserne af de 2 kilder skal handle om oplysningstidens filosofiske strømninger. Er der nogle som vil være søde og finde to kilder til mig?... -
afgangsprøve
ForumindlægHey folkens. jeg tænkte på, hvis der er nogen, som har været oppe til skriftlig dansk sidte år (i fs10), kan I så ikk nævne hvilke emner i blev tilbudt om at skrive. ?? -
The Red Line af Charles Higson.
ForumindlægHej. I bogen Now&Zen har vi læst novellen The Red Line. Efter novellen er en række "Questions" og "Generel Points To Consider" - har du svaret på disse, må du gerne sende mig dokumentet. Jeg skal nemlig bruge det som notater. På forhånd tak. (: -
Bondestanden i 1800-tallet
Forumindlæghej jeg skal vurdere højskolens indflydelse på bondestanden i 1800-tallet nogen der kan hjælpe lidt? -
højskolens indflydelse på bondestanden
Forumindlæghej jeg skal vurdere højskolens indflydelse på bondestanden i 1800-tallet nogen der kan hjælpe lidt? -
Produkt til bz-bevægelsen
ForumindlægHej SP Vi skal i skolen lave en opgave om bz-bevægelsen, og vi skal hertil finde på en ide til et produkt. vi skal ikke fremføre produktet, men bare tænke over en ide. Håber I vil hjælpe! :) -
Økonomi?!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kan komme med ideer til nogle emner indenfor økonomi? Ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. Mvh. Mette -
2.g opgave (Hvad er nok?)
ForumindlægHar tænkt på om det bare en nok at lave en fuld analyse af en bog i dansk opgaven i 2.g ??? Eller om der skal mere til? -
Mobning..
ForumindlægHej allesammen. Jeg skulle skrive en stil om mobning. Hvor jeg så valgte den om mobning, som jeg personligt kender til den. Mit mål er 12. Men synes, det er den dårligste stil, jeg nogensinde har skrevet. Altså selve sproget og handlingen. Så er der ikke en, som vil se den igennem og kommentere? ... -
Februarrevolutionen 1948 - HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har været på diverse internet sider og jeg kan simpelthen ikke finde noget om den revolution - håber der er nogen der kan hjælpe. :) -
Hjælp
ForumindlægHey.. Skal i gang med at læse en roman som jeg skal lave en analyse af. kender i en god roman som jeg kan læse??? -
Det moderne gennembrud, - hjælp.
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en projektopgave om Det moderne gennembrug, - De traditionelle kønsroller i Danmark. Er underemnet. Overemnet er, Oprør. Hvad synes i jeg skulle starte med at fortælle? -
Berlins udvikling 1920
ForumindlægStarten af weimar republikken; hvordan var berlin der? Med teater, kunst og film? Klasseforskel? Hvordan blomstrede byen op? skal fremlægge imorgen og kan intet finde og starten af det hele? -
Genre og perspektivering
Forumindlæghej er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor genren i De to tvillinger af villy Sørensen er fantastisk fortællinger og hvad buskabet i en er, og hvad jeg kan perspektiver den med? help me pleas! hilsen Den desparete. -
antal fliser
ForumindlægNikolaj vil lave en terrasse. Den skal være 4 m bred og 5 m lang. Han bruger fliser, der er 20 cm brede og 40 cm lange. Hvor mange fliser skal han bruge til terrassen 400×500 cm/40×20 cm? er det rigtig udregning 20 m2/0,08 m2? -
Disneyficering, dansk A og engelsk A
ForumindlægHej er der nogen, som har nogen ideer til problemstillinger i AT 8 i fagene dansk A og engelsk A ? Jeg har valgt disneyficering som emne, og jeg kan ikke lave det om mere... jeg er virkelig på bar bund! -
Politisk spin
ForumindlægHej. Kan det virkelig passe at der er intet om politisk spin verørende valget i 2001? Hvis der er nogen som har nogen forslag til gode kilder eller lignende, please share :)
