Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 7341 til 7360 af 61667
  • DANSK EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller???
  • dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej eventyret den grimme ælling er den skrevet i en bestemt illitratur periode, som man kan sammenligne med Tak på forhånd
  • hjælpp eksamen

    Forumindlæg
    Kære jer derude! jeg skal forklare hvad NRA er på engelsk er der nogen der har en god formulering på engelsk hvad NRA egentlig er??? please hjlælp mig jeg har forsøgt, men lyder bare overhovedet ikke grammatisk rigtigt hilsen Ida
  • eksam i bio

    Forumindlæg
    hej vil lige spørge til om genetik de 4 baser : er a og t koblet sammen og bliver holdt sammen ved 2 brintbindinger og g og er koblet samme og bliver holdt sammen med 3 brintbindniger er det rigtig eller er det omvendt og hvad kan endelige censoren spørger om genetik
  • Dansk eksame

    Forumindlæg
    Jeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe
  • Eksam - solsystemet

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har trukket spørgsmålet "Du skal præsentere emnet Solsystemet" hvordan ville i gribe det an.. hvad med hvordan opstod solsystemet?? nogle der har et svar ville jeg blive rigtig glad.. har kigget lidt herinde, men sys ikke jeg kunne finde noget.. på for hånd tak
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Skal snart til biologieksamen men har lidt problemer. Er der ikke nogen der kan hjælpe med at give en klar beksrivelse af hvad forskellen er på DNA, kromosomer samt gener.?
  • Eksamen - Synopse

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til min synopse til min samfundsfagseksamen i morgen... Så hvis der er en som gider kigge på det jeg har lavet og give konstruktiv kritik, ville jeg være lykkelig...
  • Naturgeografi, eksamen ;/

    Forumindlæg
    Hvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (:
  • Spansk eksamen???????????????????????????????????????????????????

    Forumindlæg
    Hej :) Må man egentlig læse sit spanske oplæg op?, Eller skal man det helt udenad???
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt?
  • Hjælp Kemi eksamen

    Forumindlæg
    emnet: forbrænding af organiske stoffer Hvad skal jeg komme ind på her, i må meget gerne definere det for mig også...
  • EKsamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Du skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration.
  • Eksamens projekt.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal i gang med min projektopgave i billedkunst på B-niveau, og den skal tage udgangspunkt i et samfundsproblem. Har I nogle gode idéer, jeg kan arbejde med?
  • Naturfag Eksamen

    Forumindlæg
    Nå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig.
  • eksamen 2009

    Forumindlæg
    hej er der nogle der har deres eksamensopgave fra maj 2009 i engelskb-niveau ? eller evtuelt opgavesættet?
  • Eksamen! - metaller

    Forumindlæg
    Hvorfor er det ikke alle metaller, der har metalglans? Har læst, at det har noget med oxidation at gøre, og jeg har også en ide om, hvad oxidation er. Men denne regel gælder jo for alle metaller, så hvorfor er nogle af metallerne anderledes? på forhånd tak (;
  • Biologi - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal ind til biologieksamen senere i dag, og er virkelig i tvivl om hvordan det skal foregå. Kan nogen hjælpe mig med: - Hvad må jeg tage med til forberedelse? Må jeg tage vores biologibog med som vi har brugt gennem året? - Har jeg adgang til en computer under forberedelsen? ...
  • HJÆLP EKSAMEN IMORGEN !

    Forumindlæg
    Hvad kendeteger identitetsdannelse i det senmoderne samfund ??
  • Religions eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg ville bare høre om der er nogle som har noter eller gode ark til et af disse emner: - kristendom - Islam - Kinas religioner (Kongfuzianisme, Daoisme, Buddhisme) Det kunne være alt fra begrebs-ark til papirer der sammenligner de forskellige retninger? :)