Søgning på: analyse af digte. Resultater: 7441 til 7460 af 26633
-
Kvaliteter
ForumindlægHej Hvad menes der med kvaliteter i digt?? -
Udgive
ForumindlægHvordan kan man udgive digte/noveller? -
billedsprog
Forumindlæghvis er der billedsprog i et digte er det så en lyrik -
De sidder og snakker om mig
ForumindlægEr der rim eller gentagelse i digtet? -
Analyseark hjemmeside
ForumindlægHej Studieportalen Det er min første gang jeg bruger siden, sagen er den at jeg er igang med mit studieretningsprojekt på HTX, og jeg er så blevet stillet den problemformulering at jeg skal analysere B&O's hjemmeside, dette er sjovt nok indenfor dansk afdelingen jeg skal gøre dette men jeg ka... -
DHO - det haster
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min DHO udelukkende i historie. Jeg skal jo min opgave få besvaret min problemformulering. Mit problem er, hvordan får jeg besvaret den, idet min problemformulering er taksonomisk nievau (ved ikke helt hvordan jeg skal formulere mig). Redegørende analyserende og diskut... -
NAADSENSBRØD - HENRIK PONTOPIDAN
ForumindlægHej nogen der har en analyse af "Naadsensbrød" -
Kong Lindorm
ForumindlægKong Lindorm analyse -
Til ungdommen
ForumindlægAf Nordahl GriegNogen som har noget interessant omkring digtet?"Kringsatt av fiender..."::2835:: -
Romantiske kodeord/guldhornene
Forumindlæg.. hej jeg har fået besked på at finde romantiske kodeord i digtet guldhornene... nogle der evt. kan hjælpe lidt :) -
Bønnelycke: Vesterbrogade
ForumindlægJeg leder desperat efter Emil Bønnelyckes digt med titlen Vesterbrogade.. En der kan hjælpe? Evt. linke til det? -
de evige tre - symboler og billedsprog
Forumindlæghej er der nogen der kan fortælle mig hvilke symboler og billedsprog, der gemmer sig i tove ditlevsens digt, de evige tre? -
op al den ting, som gud har gjort
ForumindlægNogen der har skrevet en stil til salmen "op al den ting, som gud har gjort" ? Det ville virkeligt være fedt at få noget inspiration. Tak !! -
Genre
ForumindlægJeg står her med en opgave og kan ikke lige huske alle de undergenre der er. det jeg har er en novelle, men mangler undergrene til det, det er til dansk på niveau D -
NEG micon
ForumindlægNogen der har noget nyttigt materiale om NEG micon????? -
Mediefagseksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart til mediefagseksamen. Jeg ved ikke hvordan den fungere, håber i kan hjælpe, please -
hjæææææælpppppppppp
Forumindlægjeg søger efter et klog menneske der kan rette min opgave -
Markedsundersøgelse
ForumindlægHej ! er den noglr der kan hjælpe mig ? jeg skal lave en markedsundersøgelse af det svenske marked med henblik på om det er muligt for danske vin-handler at sælge vin over internette i SE. er der nogle som kan komme med nogle input til hvilke modeller og teorier som jeg bør benytte mvh. dmi -
AT -Historie/Billedkunst - hvad kan fagene bidrage med?
ForumindlægHej allesammen Hvad kan det ene fag bidrage med, som det andet fag ikke kan bidrage med? Hvad er specifikt ved det ene fag som ikke er ved det andet.. Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Engelsk mundtlig eksamen..?
ForumindlægHej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig.
