Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7561 til 7580 af 65692
-
Hjemmehjælp til matematik
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at genopfriske matematik på ca. C niveau? Svarende til ca. 10 klasses matematik. Går på tec skole nu og kan mærke jeg har brug for genopfriskning af det matematik vi har nu. Så h... -
syg eksamen
Forumindlæghej hvis det er gået en dårlig til en skriftlig eksamen kan man får love til at tage den eksamen om hvis man har været syg den dag ? altså hvis man henter lægeerklæring ? er der nogen som kender reglerne -
Nyttevirkning - Eksamen!
ForumindlægInformationer om elkedel. Skal bruges til udregning af nyttevirkning: Elkedel: Masse (m): 462,7 kg Starttemperatur: 21,2 grader Sluttemperatur: 60 grader Energiforbrug (Ef): 97,79 kJ Jeg forstår bare ikke hvordan man finder energiforbrug altså (Ef) som er 97,79 kJ ???? Altså hvordan man komme... -
Matematik noter!(:
ForumindlægHej.. Vi skal på mandag tage 9 klasses afgangseksamen i matematik, det er ikke den der tæller, men vi skal prøve det. Jeg er ikke den bedste til matematik, så jeg vil rigtig gerne have nogle noter, da jeg ikke har så mange selv.. (; Så er der måske nogle der har nogle gode noter de vil del... -
Matematik 02:)
ForumindlægNu har jeg været oppe i matematik årsprøve. Det gik ikke særlig godt. Overhovedet.. Hvis jeg nu får 02, er der så overhovedet nogen chance for at jeg næste år i 3.g, kan komme op på fx 7 eller 10 skriftligt? Afhænger dette af om jeg kommer op i matematik skriftligt ? -
Eksamen I Oldtidskundskab
ForumindlægHeja.. Jeg skal op i old-eksamen den 2.Juni.. Regner nok med at få et 11 tal :-D .. MEN,, der er et problem, en forhindring på min vej til mit 11-tal: Billedanalyse. Dem af jer der har kender det vist godt, jeg behøver vist kun at sige: Det arkaiske smil.. Problemet er så at jeg ikke rigtig er in... -
Hjælp - Eksamen i morgen.
ForumindlægHej hej. Jeg skal til engelsk B eksamen i morgen og nu sidder jeg her med 24 timer til at analyser min tekst. Og så er det jo at jeg skal kunne perspektivere til læste tekster. Men er der en som har læst en eller flere af de her tekster, og som der vil give et hurtigt referat af dem? :) 1. Th... -
hjælp til biologi eksamen!
ForumindlægHej derude... Jeg er en pige der bliver student til sommer. JEg har været så ufattelig uheldig at trække biologi eksamen, der er mit værste fag! Dette betyder at jeg skal op i en 24 timers eksamen. Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig??? Er desperat, vil give hvad som helst for en hjæl... -
Naturgeografi eksamen!
ForumindlægJeg går i 2.g, og skal til eksamen i naturgeografi C på torsdag, og har simpelthen ingen anelse om mulige eksamensspørgsmål. Er her nogen, som har en idé om eventuelle spørgsmål? Evt. nogen som har været igennem en sådan eksamen? og desuden kunne jeg godt bruge nogle guldkorn, som jeg kan fyre af... -
eksamen, hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til historie eksamen på fredag, men er lidt i tvivl om hvordan det egentlig foregår. Nogen der kan forklare mig det?? -
RE-eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved, om man kan tage en eksamen om, hvis man har dumpet den første gang? -
Eksamens prøver
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk? -
Matematik B
ForumindlægHej folkens. Hvor svært er matematik B, og hvor meget sværere er det end c-niveau? Kan allerede finde ud af trigonometri og vektorer, men har ikke helt styr på differentialregning og integralregning.. Er det svært at lære? -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, hvor mit overemne er ideologi og politiske partier. Men jeg kunne godt tænke mig, at spørge om nogen ved hvad man bliver bedømt for? Og hvad er der godt, at lægge vægt på? Tak på forhånd -
AT og matematik
ForumindlægHej Alle.. Som tusindvis af andre, er jeg i tvivl om mit valg af emne. Jeg har tænkt på jeg gerne vil have noget med matematik, er der nogen som har nogle forslag? -
Matematik - Procentregning
ForumindlægHej allesammen sidder og laver mine matematik opgaver, men er kommet til en svær opgave... Hvordan får jeg decimaltalet til en brøktal? -
TYSK EKSAMEN
ForumindlægHej!Jeg skal op i tysk til eksamen(A-niveau). Kommer man op i en kendt eller ukendt tekst, når man har det på højt-niveau? -
Vudering af eksamen
ForumindlægHej studieportalen Jeg var som mange andre oppe i skriftligt dansk eksamen idag. Da der var sket en fejl, gik der 50 minutter før jeg fik det relevante materiale og kunne begynde. Jeg følte mig derfor helt stresset og føler jeg fik klokket op i det. Er der evt. en dansk lære som har læst til ... -
Angående eksamen...
ForumindlægHej..Jeg skal op til tysk eksame her til sommer.. er heller ikke SÅ god til at tale tysk..Jeg er ikke så god til at lave lange sætninger, hvilket jeg har svært ved tysk grammatik.. Ville høre om nogle der har bud på hvilken sætninger der er god til at huske netop i dette tilfælde...?Ville være en... -
Dumpe eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket bilag til 24 timers eksamen på samfundsfag b, og skal op i morgen. Eksamen betyder ikke noget for mig, jeg har kun taget faget for at få min studentereksamen, som jeg som sådan heller skal bruge til noget vildt, andet end at det selvfølgelig er et adgangskrav på de f...
