Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 741 til 760 af 35503
-
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
HASTER EKSAMEN
ForumindlægHvorfor er der ikke måneformørkelse, ved hver fuldmåne? -
eksamen.
ForumindlægJeg kan ikk helt finde ud af det med fremskrivningsfaktoren. jeg ved formlen lyder a=1+r men hvordan finder man r? hvorfor plus med 1? håber godt nok i vil hjælpe mig. -
eksamen
Forumindlæghmm jeg er gået lidt i stå med emnet svingninger... er der nogen der kan give nogle forslag til, hvad man kunne snakke om, hvis man trækker dette emne? -
eksamen!!
Forumindlægkære alle sammen... jeg går i 10. klasse og skal snart op til de mundtlige prøver.. i Engelsk trak jeg World issues så hvis i har nogle gode ideer til hvad jeg kunne tale om så må i meget gerne skrive...?? og det kan være hvad som helst fra en film til et digt.. alt gælder!! tak på forhånd ;) -
EKSAMEN!!
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? er det en kendt eller ukendt tekst man skal op i? hvis det er begge hvad vægter så mest? -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal snart til psykologi eksamen. Hvad er vigtigt at ligge vægt på? -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 7.kl men er ''virkelig'' nervøs for min eksamen om 2 år. Nogle tips. Vil virkelig godt have gode karaktere 10-12. Vil bare have 12 i det meste... -
HASTER !! HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHello guys, jeg skal virkelig bruge et referat af "i modesalonen" - af Herman Bang .. Jeg forbereder til eksamen og skal op til mundtlig dansk på tirsdag om emnet det moderne gennembrud. hvis i kan give alle facs om det moderne gennembrud, og især en analyse eller bare et eller andet so... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har engelsk på B og skal til mundtlig eksamen her snart. Jeg er dog bare lidt forvirret, jeg ved ikke hvordan engelsk eksamen foregår? Er der evt. nogen af jer som har været oppe i år eller været oppe før, som kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår? Jeg ved at jeg har 60... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen på mandag og jeg er rigtig bagud med kemi, for det er ikke min stærke side. Jeg har et problem med at afstemme. Jeg sætter en opgave ind her og i kan se hvad det er for noget jeg mener. Det er IKKE mig der har løst opgaven. Det er en klassekammerats opgave. Og jeg vil me... -
Eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at læse til kemi eksamen, hvor jeg skal have hjælp til nogle begreber. - Elektrontæthed - Betamiunsstråling - Tælletal - Polymertyper - Forbrændingsreaktion - Afstemning af kemisk reaktion - Ophedningsreaktion - Begrænsende faktor/overskud - Fældningsreaktion - ... -
Eksamen
ForumindlægHej. Nu ligger det sådan at jeg skal til eksamen i Old her på tirsdag, og så var det jeg lige ville høre om der er nogen der har været til eksamen og kan sige mig hvad det indebærer, hvordan det foregår m.m.? Og hvis i evt. har nogle gode råd, må i meget gerne komme med dem også :) -
Eksamen ;)
ForumindlægHvordan er det gået med jer der har været oppe og fremlægge om fur bryghus ? :) Fik selv 10 fremlagde om den upræcise målgruppe :) -
Eksamen
ForumindlægHej!Jeg er så småt begyndt på at læse til dansk mdt eksamen, men er kommet lidt i tvivl om det er "nok" at læse om perioderne, men hvordan gør i? De tekster vi har haft på klassen, er vel evt. "bare" til at perskeptivere lidt til, altså vil I mene, man behøver at læse ned til ... -
eksamen
ForumindlægNogen som ved hvordan man gribber en tekst an, er nemlig igang med at forberede en historie eksame prøve. jeg har læs teksten, fundet en kilde, men ved ikke helt hvordan en problemstilling kan stilles op? -
Eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-) -
Eksamen
ForumindlægHej alle!! Er der en eller flere derude som kan hjælpe mig .. Skal op til matematik mundtlig eksamen men har problemer med spørgsmålene ved ikk helt hvad jeg skal forberede mig på Hvis i kunne give gode ideer -
Eksamen
ForumindlægHej! Jeg vil høre, om der er nogle, der har en ide til, hvordan man griber dansk eksamen an, når man har omtrent 2 uger til at læse op til det? Bør man læse hele pensum op? Eller fokusere mere på perioderne, analysemodeller o.a.? Nogle ideer eller gode råd?
