Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7681 til 7700 af 19198
-
Energi - fysik/kemi eksamen
ForumindlægEr der nogen, som har en disposition, eller et udkast til energi? SKal op i fysik/kemi på onsdag, og har virkelig brug for en disopsition. Mvh. Cecilie -
Sportsanalyse
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at lave en markedsføringsplan for Em i Volleyball når det kommer til Danmark i 2013. Jeg har lavet et spørgeskema som jeg har sendt ud, hvor jeg spørger ind til forskellige sportsgrene, og samtlige personer ser kun fodbold og håndbold, mit spørgsmål er så til jer,... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægEn der gider at hjælpe det er en disposition med det jeg vil sige? En der vil hjælpe? -
Hjælp til eksamen - 9/11
ForumindlægHej. jeg er en pige der skla til engelsk eksamen her om ikek så længe. Jeg har trukkede over emnede World at War, hvilket er helt okay, har valgt at tage om 9/11. jeg har meget svært ved at skrive og snakke engelsk da jeg er ordblind håber at i kan hjælpe mig. er begyndt på min disposition ... -
HJÆLP! Nogle af jer der kender en tysk novelle, som handler om en dreng der sidder i kørestol og drømmer om hvordan hans liv ville være?!!?!?!??
Forumindlægtak :) -
HJÆLP! Nogle af jer der kender en tysk novelle, som handler om en dreng der sidder i kørestol og drømmer om hvordan hans liv ville være?!!?!?!??
Forumindlæghåber I kan hjælpe :D -
Racisme og sport
ForumindlægJeg har projekt om sport og racisme men det er somom der kun er fokus på fodbold. Er det virkeligt sådan at det kun er indenfor fodbold den er gal? - Jeg håber det da, men tror det nu ikke. Er der nogen af jer som har hørt om andre sportsgrene og lande hvor racisme spiller en stor del af sporten?... -
reaktionshastighed
ForumindlægHej alle sammenHåber der en derude som kan hjælpe mig. Når vi snakker om reaktionshastigheder, er der visse faktorer som v afhænger af. En af disse er temp. Vil det være en god ide at komme ind på reaktionsmekanismer ganske kort, for derefter at fortælle om forløbet af en elementarreaktion, eller... -
sidposition af 3g's opgave?
ForumindlægHej \njeg skal skrive min 3g's opgave i spansk om Isabel Alledes åndernes hus.... Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal diponere min opgave? Jeg kommer bl.a. ofte til at fortolke før jeg analysere osv.... Håber der er nogle der vil give mig nogle fif til hvordan jeg får en god opgave o... -
EKSAMEN HJÆLP!!!!
ForumindlægHej folkens. Jeg er den første der skal op til samfundsfag c d. 10 juni Jeg vil spørge om hvordan man får en rigtig god karakter, altså hvordan forbereder man sig bedst muligt? -
Violence
ForumindlægHej! Jeg skal til årsprøve i mundtlig engelsk, og jeg skal lave en præsentation om emnet Violence. Har I nogle erfaringer/ideer om hvad der er rigtig godt at komme ind på under sin præsentation? Tak på forhånd! -
Hvordan starter man ?
ForumindlægHey.. skal op imorgen.. hvordan er det godt at starte eksaminationen ved det grønne bord ? mange tak -
Integralregning
Forumindlæg1. Redegør for begreberne ubestemt integral og bestemt integral. 2. Fortæl om velkendte funktioners stamfunktioner og regneregler for integraler. 3. Giv eksempler på integration ved substitution. 4. Giv eksempler på anvendelse af integraler til bestemmelse af arealer og rumfang. 5. Hvordan ... -
Gode råd til skriftlig
ForumindlægEr der nogen som har nogle rigtig gode råd tl den skriftlige kemieksamen i morgen? -
HJÆLP HASTER!! induktion??
ForumindlægHej..(: Skal op i fysik/kemi Fsa imorgen og ved ikke hvad jeg skal lave hvis jeg trækker induktion..? Nogen der har nogle disposistioner over induktion? Eller nogen som har nogle gode forsøg jeg kan fremvise. skal bruge 4-5 forsøg. har indtil videre: 1 Faradays forsøg 2 Induktionsstrømmens a... -
Engelsk eksamen noter HJÆLP!
ForumindlægMå man tage noter med til folkeskolens mundtlig engelsk eksamen? Skal op imorgen så noget ved det så svar hurtigts muligt Tak -
Fysik/kemi 9.klasse tips
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok. -
Engelsk synopsis - C-niveau
ForumindlægHvad menes der med "Kort sammenfatning af indhold i dispositionsform." ? Det er et af de punkter som skal indgå i en engelsk synopsis på C-niveau. -
Engelsk synopsis - C-niveau
ForumindlægHvad menes der med "Kort sammenfatning af indhold i dispositionsform." ? Det er et af de punkter som skal indgå i en engelsk synopsis på C-niveau. -
Oversættelse?
ForumindlægSkuespillerne spiller godt, men jeg bliver ofte træt, når jeg ser fjernsyn. I går aftes kom min fætter fra København. Han er min tantes søn. Han arbejder i en forretning, som sælger slips og sokker. I sin fritid spiller han fodbold. Han er en god fodboldspiller. Hej venner :) Er der en venlig s...
