Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 7981 til 8000 af 152757
-
Musik A skriftlig eksamen
Forumindlægjeg skal til skriftlig musik i morgen, men har lige fundet ud af, at jeg har smidt min oversigt over de ting, man skal komme ind på i en-timesprøven under melodisk analyse. det er ting som fx brudte akkorder, skalatrin, vippe/dreje-bevægelser osv. er der nogen, der ligger inde med en oversigt ell... -
Samfundsfag A 3.G Eksamen
ForumindlægJeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det. Har 24 timer og har en idè om jeg skal lave en synopsis. Er jeg helt gal på den? Hjælp! -
Engelsk A - Terminsprøve
ForumindlægHvad kan/burde jeg forberede mig på til prøven uden hjælpemidler? Er der noget specifikt der 100% vil dukke op? -
Engelsk stil. :) A, HHX.
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
Engelsk A - en der vil rette komma?
ForumindlægEn der vil rette tegnsætning i mit essay? -
Afsætning A - Erik Jørgensen
ForumindlægDer skulle vel aldrig være en person, som lå inde med denne opgave? Kunne godt bruge lidt inspiration. Mvh. -
Selvvalgt værk Dansk A
ForumindlægJeg skal vælge 2 værker. Det ene af en dansk forfatter, her har jeg overvejet Den Kroniske Uskyld eller Det forsømte forår. Det andet værk skal være af en udenlandsk forfatter, oversat til dansk. Her er jeg blank. Har I nogle ideer til bøger der er nemme at arbejde med? -
Vinkelhalveringslinie og midtnormal, a' hvad.?
ForumindlægDav! Jeg har en opgave for, som hedder at jeg skal finde midtnormalen og vinkelhalveringslinien, men det er lidt svært når man ikke aner hvad det er! Kunne det tænkes at der var nogen der gad og hjælpe mig.? :D Hilsen Mig ;D -
Fagforening, a-kasse, arbejdsgiverforening og meget mere
ForumindlægHej, vi havde projekt i skolen om fagforeninger og sådan noget.. her stødte jeg på det her link som var til rigtig meget gavn for vores gruppe.. Man kunne lige hurtigt læse om de forskellige ting.. og de har os en masse links man kan klikke sig videre ind på osv.. Så hvis du har om fagbevægelse... -
hjælp til mundtlig mat A ?
ForumindlægHEJ Jeg skal snart op i matematik mundtlig, men ved ikke hvad jeg skal forklare under statistik... please er der nogen der kan hjælpe? Det skal fylde til en 20 minutter.... Spørgsmålets underpunkt er: gør rede for varians og spredning + normalfordeling på forhånd tak, Tanja -
Biologi A-Eksamens forebredelse
ForumindlægHej Jeg skal op til mdt. biologi imorgen, og har lige trukket mit emne om enzymer i hverdagen, hvor der er vedlagt to artikler, og spørgsmålet er: DU skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger håber nogen kan hjælpe. linket til artiklen. http... -
Tyvetøs af Martin A. Nexø
ForumindlægHeej :D Er der nogen der har nogle gode kommentarer til novellen tyvetøs, som jeg kan bruge til min afgangsprøve /: Det må gerne høre til det folkelige gennembrud, da det er mit emne :D -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg bliver student i morgen, og min sidste eksamen er Dansk Kan nogle evt. komme med nogle gode råd til denne eksamen? -
selvstuderende - Arabisk på A-niveau
ForumindlægHej, Jeg skulle gøre en veninde en tjeneste og hun bad mig om at skrive et indlæg og spørge om nogle der kan fortælle hende lidt om hvordan det er at være selvstuderende og om det er dårligt/godt, altså fordele og ulemper. Håber nogle kan give hende nogle råd :) På forhånd tak :) -
Virksomhedsøkonomi A opgaver
ForumindlægHejsa. Ville høre om der er nogen som kender en god hjemmeside hvori man kan øve opgaver fra faget virksomhedsøkonomi. Gerne med facitliste, så man kan tjekke efter og man har gjort det rigtigt. Det er beregninger inden for bl.a. regnskabsanalyser osv. jeg søger. -
Mundtlig eksamen i dansk A
ForumindlægJeg sidder og skal til mundtlig eksamen i dansk. Vores danskfag været delt op i 7 fokusområder, hvortil jeg skal udarbejde en powerpoint præsentation til hver af områderne som må vare 5 min. Det sidste fokusområde er litteraturhistorie hvor vi har haft om de forskellige tider som middelalde... -
Paradisæblerne - Martin A. Hansen
ForumindlægHvad ligger der i: “du skal vel gå omvejen ad broen, for isen er vist ikke sikker endnu?” -
hjælp til mundtlig historie A
ForumindlægHejsa. jeg skal til historieeksamen d. 16-17. juni. Dette er en firetyvetimerseksamen, og jeg ville derfor høre om der var en af jer big-time-historie-nørder der, mod betaling, ville have tid til at hjælpe mig med denne. Jeg er vel det man kan kalde sød, udadvendt og elendig til historie. Betalin... -
MUNDTLIG DANSK A HF
ForumindlægHej med jer! Jeg er igang med at forberede mig til min mundtlig dansk eksamen, jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg gør det bedst muligt. Jeg skal selvfølgelig læse pensummet igennem. hvad er herudover vigtigt? desuden har jeg hørt, at man højest sandsynlig trækker to ting, f.eks. en tekst og et ... -
Dansk-Eksamen A!! Vigtigt Hjælp!
ForumindlægHey vil lige spørge om der er nogle der kan huske de forskellige tider i dansk .. f.eks hvornår romantikken, Rænnescansen osv fandt sted... OG hvad man bruger de her tider til ? når man nu skal til Dansk Mundtlig Eksamen !.. Vil virkelig være fedt hvis der nogle der ku hjælpe!
