Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8101 til 8120 af 23878
  • Forøge markedsandel i DK

    Forumindlæg
    Hjælp til SRP Hovedfag: Afsætning Bifag: VØ Jeg skal fremsætte et begrundet svar på hvordan et special bryggeri forøger markedsandelen for specialøl i DK.. er der nogle som kan hjælp med hvordan man gør det?? jeg tænker hvilke modelle er metoder skal jeg anvende??
  • Delprøve 1 Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og er igang med at lave en delprøve 1 til Engelsk på A. Men hvordan kan man som sådan opdage fejl ved at kaste sit blik på sætningen? Jeg har aldrig været go' til den gramatiske del af engelsk, så derfor spørger jeg. på forhånd tak
  • STP om borgerrettighedsbevægelsen i USA

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder midt i min opgave om borgerrettighedsbevægelsen i USA, og er lidt i tvivl hvad i min redegørelse der er vigtigst (redegørelse for borgretb. med henblik på King). Jeg har skrevet 4 sider indtil nu, men er ikke færdig, for jeg kan ikke finde ud af hvilke emner der er de vigtigste ...
  • Synopse i dansk - reklame

    Forumindlæg
    Hvilke punkter skal man have med i en synopse. Jeg har om trykte reklamer.
  • Dansk opgave

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med en dansk opgave?
  • redegørelse

    Forumindlæg
    jeg har fået til opgave at redegøre indholdet i en artikel, hvor der er nogle emner fra artiklen der skal inde gå. Men hvad er det nu lige en redegørelse går ud på?
  • Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?

    Forumindlæg
    - Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd
  • speciel relativitetsteori

    Forumindlæg
    Hvad ville I sige var de teorier der gjorde det muligt for Einstein at formulere sin specielle relativitetsteori?
  • Klage over karakter

    Forumindlæg
    Jeg har netop fået karakter fra en skriftlig eksamen. Jeg synes selv, jeg har diskuteret de områder som vi gennemgik i undervisningen, men alligevel fik jeg 02. Derfor overvejer jeg at forsøge at få den bedømt igen. Findes der nogle steder/personer, hvor man kan få ens opgaver læst igennem for ...
  • Medier?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle som kan se et godt emne til AT: "Fremtiden..." indenfor medier? Vil jeg meget gerne have samfundsfag selvfølgelig og så nok også dansk? Please kom med noget:)
  • Naturfagsprøven

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har søgt og søgt efter svar på internette og ikke fundet et svar, håber at i kan hjælpe mig med de her spørgsmål. 2) Hvordan bruger hospitaler elektromagnetiske scannere og hvordan fungere de? 7) hvordan bruger man strålekanoner og sporstoffer? Hvordan fungere de ?
  • Absorptionskoefficent

    Forumindlæg
    Hej, hvordan kan man udfra fra en graf (m. linæer sammnhæng) med mg/L på xaksen og absorptionen (A) på y-aksen vise, at farvestoffets molare absorptionskoefficientet kan bestemmes udfra grafens hældningskoefficient?
  • Dansk - hjælp til perspektiv.. (haster)

    Forumindlæg
    Hej! Er fuld gang med at skrive min dansk opgave, og skal til at perspektivere. Har læst romanen "Den kroniske uskyld" af Rifbjerg, og jeg skal perspektivere til Jakob Ejersbo roman, "Nordkraft" , men synes ikke der er nogle punkter jeg kan? - måske har jeg overset noget, men...
  • Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak.
  • Spørgsmål??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive om Adolf Hitlers Nationalsocialistisk ideologi, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det. Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan komme ind på når jeg skal skrive om emnet. ?? Tak på forhånd
  • Please Hjælp til mundtlig fransk 24 timers

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundetlig fransk eksmen imogen og har lige trukket min tekst problemet er at jeg ikke helt forstår hvad jeg skal. For det første så i det hæfte jeg har trukket er der to tekster, vil det sige jeg skal snakke om begge tekster eller kun en af dem, og hvad skal jeg snakke om i tekse...
  • Spørgsmål.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en opgave, men jeg har lagt mærke til at jeg også skal aflevere en problemformulering. Jeg har nogle punkter, er der nogen der kan lave det om til spørgsmål. Hvis du har lyst til at hjælpe mig, vil du så skrive privat.
  • Hjælp til valg af problemformulering?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal til at skrive DIO om Cubakrisen hvor fagene er Historie og engelsk. Jeg skal skrive om Cubakrisen, så ville jeg høre om der er nogen der har nogle forslag til en problemformulering? Jeg gør dette for at få mest ud af min opgave. Håber der vil komme nogle inputs. Mvh Mathias
  • Taksonomiske nivauer

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er i gang med at skrive min SRP i fagene historie og samfundsfag. Jeg har fået udleveret min problemformulering der er opdelt i 3 dele/spørgsmål. Jeg har forstået at man skal bruge de taksonomiske nivauer i sin SRP, men jeg er ikke helt sikker på hvordan og hvorledes. Skal jeg...
  • metode - samfundsvidenskab

    Forumindlæg
    Jeg er som så mange andre 3.g'ere i gang at skrive synopsis. Skriver om Martin Luther Kings I have a dream-tale og racisme i USA i fagene engelsk (humaniore) og historie (samfundsvidenskab). Jeg har nogenlunde styr på metoderne til at dække engelsk, men er ikke helt med på, hvilke metoder jeg...