Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 8121 til 8140 af 163700
  • Engelsk B

    Forumindlæg
    Nogen herhen, der har haft engelsk på B-niveau eller højere, som kan kigge på en Hf eksamensopgave som jeg har lavet og vurderer det til en karakter
  • Hjææælp- engelsk

    Forumindlæg
    Hej Var engelsk FSA 2013 i sprog og sprogbrug svær? skala fra 1-10? Det samme gælder for lytte og læse delen?
  • Hjælp; rettelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl der gider at rette noget af min engelsk aflevering? Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak.
  • Engelsk essay

    Forumindlæg
    Er der en venlig person, der gider rette mit engelsk essay på 2 sider. Essayet er en sammenligning mellem Shakespeares tragedier Macbeth og Hamlet :)
  • HG, engelsk case silvan

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lavet en engelsk case opgave på HG som handler om silvan. jeg fatter ikke noget engelsk og håber der er en som har en opgave jeg kan bruge?
  • Mundtlig tysk eksamen, lidt på bar bund.

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig tysk eksamen imorgen FS10, og har samlet en lang række vendinger, som jeg vil og har øvet mig på. Problemet ligger dog i, at jeg jo også trækker en lyttetekst. Hvordan ville i oversætte lyttetekst? Og evt. sætte det ind i et par sætninger, som man kunne bruge, til at fortæll...
  • Hjæp! Mundtlig biologi 24timers forberedelse

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave stillet i forbindelse med min mundtelige biologi B eksamen. Håber der er nogen er kan hjælpe mig.. Diskuter brugen af naturlige og genmodificerede mikroorganismer i biotekindustrien (muligheder og risici)
  • Der Tod meines Bruders- Mundtlig tysk

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til mundtlig tysk eksamen. Jeg har trukket teksten "Der Tod meines Bruders", men har svært ved at forstå teksten. Hvis nogen har et Resumé eller en oversættelse ville det være en stor hjælp!!
  • Ide til kreativ ting til mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har trukket "Romantikken" i mundtlig dansk. Jeg havde tænkt mig at lave en kreativ ting, der symboliserer noget fra romantikken. Men ikke en film eller lign. Hellere noget rigtig kreativt... Nogen der har en ide? - På forhånd tak :)
  • Hjælp til mikro/makro økonomi mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundtlig eksamen på fredag i makro / mikro økonomi og har brug for hjælp til rette mit talepapir og en jeg kan tale med vedr. De ting jeg ikke forstår Jeg vil gerne betale for en tutor Tak
  • TV-Reklame : Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket Tv-reklamer til dansk mundtlig eksamen, og jeg har virkelig svært ved at finde en reklame jeg kan gå op i. Jeg vil helst have noget som man kan gå meget i dybden med, og som er overskueligt. Håber i vil hjælpe :-)))
  • Tror I flere skal op i mundtlig matematik i år?

    Forumindlæg
    Jeg mener de sidste 3 år har flertallet af de som afsluttede matematik i enten 2g eller 3g, sluppet for mundtlig eksamen i matematik pga. Matematik ikke var et af de "faste" fag. Tror I også det bliver sådan i år?
  • Blive bedre til engelsk?

    Forumindlæg
    Hvordan lærer man bedst engelsk mest effektivt?
  • Emne - samf A og mat A

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart skrive SRP, men mangler at vælge emne. Jeg skal skrive i fagene samf A og mat A. Har du nogle gode forslag til et emne eller har du erfaring med at skrive SRP i disse to fag, må du meget gerne skrive :) Mvh. Jeanne
  • SRP i biologi A og Dansk A!! Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver min SRP i biologi A og dansk A. Jeg har valgt emnet følelsers påvirkning i nervesystemet. Jeg håber at der tilfældigvis er andre, som har haft emnet eller noget lignene og som vil kunne eventuel sende deres opgave eller ihvertfald give noget hjælp :) Tak på forhånd.
  • Inspiration - Mediefag/engelsk

    Forumindlæg
    SRP nærmer sig jo med hastige skridt, og emnet valget skal meget snart falde. Jeg mangler dog lidt inspiration. Mine to fag er mediefag og engelsk, og det er altså ikke bare at finde en film man synes er mega feeeee og så prøve at fylde 20 sider med kloge ord. Men alligevel leder jeg jo efter en ...
  • Tysk mundtlig eksamen b-niveau 2010

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er så uheldig at skulle til tysk eksamen og er virkelig skod til det. Jeg skal op til b-niveau eksamen med 24 timers forberedelse og har trukket teksten: Der Freispruch af Claudia Rusch. Det kunne være virkelig fedt hvis nogen havde noter, analyse/fortolkning/perspektiverings-idéer ...
  • engelsk stil hvem vil rette???

    Forumindlæg
    hej nogle som vil rette min engelsk stil??? tak
  • "nykritisk analyse" på engelsk?

    Forumindlæg
    Hvad hedder "nykritisk analyse" på engelsk?
  • Engelsk 2010 HJÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været på op til skriftligt engelsk i år?????