Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8141 til 8160 af 23765
-
Hjælp til supplerende læsning/bøger
ForumindlægHej jeg har brug for noget hjælp. jeg har fysik på C niveau og det burde være til at forstå, desværre har jeg orbit bøgerne, og deres pædagogisk tilgang og min indlæring harmonere ikke sammen. Forstår simpelthen ikke hvad bøgerne prøver at forklare mig. Min lærer er desværre ikke til noge... -
Fag og emnevalg!
ForumindlægHalløj.. Jeg skal snart til at vælge fag og emne i SRP, og jeg er virkelig i tvivl. Jeg har Matematik, fysik, kemi, historie og dansk på A niveau. Jeg vil helst have at begge fag, er fra A fagene. Er der nogle der har skrevet i nogle af disse fag, eller kan komme med nogle gode eksempler p... -
Problemstillinger
ForumindlægVi har AT-uge, og vores overemne er renæssancen. Vi har fangene historie, engelsk og matematik/fysik. Vi har i engleks tænkt os at skrive nogle problemstillinger omkring Shakespeare, men vi ved ikke helt, hvad vi skal skrive om i mat/fys. Nogle forslag? Vi skal formulere to spørgsmål til hvert ... -
Kvote 2
ForumindlægHej alle. Hvis man søger ind på kvote 2, hvad lægger uddannelsesstedet så vægt på? Tager de en ud fra karakterer eller gennemsnit? Den uddannelse jeg overvejer at søge ind på, skriver at man skal have haft fysik på B niveau, hvilket jeg ikke har haft, kan jeg stadig blive accepteret? Jeg ved de... -
det haster --hjæælp please
Forumindlæger der nogen, der har skrevet en rapport om bestemmelse af iodtal? -
diskussion om halveringstid
Forumindlæghvad kan man skrive om i diskussionsdelen af en rapport om halveringstid? -
Hvad er familiediagram..?
ForumindlægHej Hvad er en familiediagram. jeg skal lave det i biologi til en rapport. -
Dampmaskine
ForumindlægEr der nogen, som har en rapport eller lignende om en dampmaskine? Det er et fysikprojekt. -
Halveringstid
ForumindlægHej, er der ikke en som vil se en lille rapport vedrørende halveringstid igennem? :) -
help magnetisme
Forumindlægskal bruge et forsøg til min magnetisme rapport Help -
Hvordan foregår teknologi b eksamen?
ForumindlægEr det "kun" rapporten man skal forsvare eller er der mere? På forhånd tak -
Undersøgelse af gas
ForumindlægNogle der har en rapport om katalyse undersøgelse af gas?! -
Tvivl ang. adgangsgivende eksamen!
ForumindlægEr det rigtigt forstået at en adgangsgivende eksamen er f.eks. en afsluttet 2 årig HF, selvom om jeg på dette eksamensbevis mangler Fysik B og mat A. De to manglende fag har jeg taget som henholdsvis enkelfag og GSK supplering. Grunden til spørgsmålet kommer af, at jeg for at kunne komme ind ... -
ProjektOpgaven
ForumindlægHej SP, jeg har lige fået opgaven at lave et projekt, det skal handle om De/Dem/Det gjorde en forskel. De har sat krav til at mine spørgsmål skal bestå af følgende: 1. Ikke kan besvares hurtigt og enkelt. 2. Kræver en nærmere undersøgelse. 3. Lægger op til overvejelse for og imod. Hvor jeg kan... -
Inspiration søges
ForumindlægHej, Jeg har hårdt brug for noget inspiration til AT-synopsen. Vi skal angive fag på fredag (d. 25) og jeg er helt på bar bund. Jeg havde leget med idéen om at skrive i religion og fysik om dommedagsprofetier sammenlignet med teorier om at universet ville trække sig sammen/eksploderer - men da j... -
Suppleringskurser
ForumindlægEr det muligt at tage fysik B 1.g og 2.g (eller 2.g og 3.g)?\n\nPå ug.dk står der:\n"Adgangskrav\nDu skal have en gymnasial eksamen for at blive optaget på et af GS-forløbene."\nhttp://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-gsny\n\nAltså afsluttet studentereksamen?\nEr det desuden mul... -
Henfaldsskema
ForumindlægSkal lave et henfaldsskema over gamma-, beta- og alfastråling. Jeg aner bare ikke rigitig hvordan jeg gør. Kan I hjælpe? :-) -
Densitet for papir
ForumindlægJeg står lige og mangler densiteten for almindeligt papir. Har ingen databog.\n\nHvis nogle kan slå det op et sted, vil jeg meget gerne vide, hvad det er, og hvor det er slået op:)\n\nTak -
Tidsrejser
ForumindlægImorgen skal jeg op og forsvare min synopsis med emnet tidsrejser. Men jeg kommer jo let omkring så mange forskellige ting heri.. Hvad vil være mest relevant til den mundtlige fremlæggelse at fremhæve? Burde jeg ikke vælge ét aspekt ud og fortælle om, som: Ormehuller, relativitetsteorierne eller ... -
At-Dialog
ForumindlægHej :) Som mange andre skal jeg også snart til AT-eksamen, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg vil have svar på! Under den mundtlge dialog, kan censor og lærer også stille spørgsmål som ikke har noget med synopsesn og fremlæggelsen at gøre? På forhånd tak :)
