Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8341 til 8360 af 176851
  • Skriftlig matematik b - terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Hvilke formler vil være nødvendige at vide til prøven uden hjælpemidler i matematik b ? på forhånd tak
  • Biotek skriftlig opgave

    Forumindlæg
    Heej Er der nogen der tilfældigvis har lavet skrifltig eksamensopgave 4, Maj 2012, og opgaven hedder; Alger og bioenergi? Det vil være super hvis en havde...
  • Dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skriver man en abstrakt novelle? Altså, hvad vil det sige at den skal være abstrakt? Og hvordan sikrer man sig et 12-tal i en novelle??? Tak for tiden
  • Skriftlig, niveau B, HHX

    Forumindlæg
    Ja nu er det efterhånden et styk tid siden vi var oppe (31.maj) men kan I huske hvordan det gik, og eventuelt nogle resultater som I kan huske ?
  • STX -skriftlig biologi 2009

    Forumindlæg
    Hvordan gik det? Hvad synes i?
  • Hjælpe til dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en portrætartikel om mine forældres generation. Artiklen skal bringes i en trykt avis, og den skal have en rubrik. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, og hvordan jeg skal starte. Nogle ideer? Tak :D
  • Elektronisk skriftlig dansk (STX)

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, om man kan risikere at skulle skrive en litterær artikel om en kortfilm, eller vil det altid være en novelle, selv når der er den elektroniske prøveform? og nogen der ved hvad det var sidste år? (er godt klar over man også kan vælge en kronik eller et essay)
  • skriftlig engelsk aug 2006??

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvad sættet på matematisk linie hed? altså den fra aug. 2006?
  • Engelsk skriftlig. 13 tal.

    Forumindlæg
    Hej er der noen som kender til engelsk essays på studieportalen som har fået 13 som evt ka linke til dem? Kunne godt tænke mig at se hvad der skal til, når nu det går løs i morgen. tak på forhånd.
  • Skriftlig dansk aflevering

    Forumindlæg
    Hej, En (evt. flere) der vil rette min danske aflevering? Den er fra eksamenshæftet fra juni 2007 Til dem der kender hæftet har jeg valgt opg. 1 der hedder "Kundskaber og dannelse" Opgaven ligger her: http://peecee.dk/?id=67648 På forhånd tak for hjælpen :)
  • HVORDAN GIK JERES SKRIFTLIGE PRØVER?

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger hvordan gik det for jer? Synes I det var nemt/svært? Hvad tror I at I får? :))
  • Fsa dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg vil lige hører om det er muligt, at få fat i stile forlæggende fra de forskellige år?
  • Skriftlig samfundsfags opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for at få min samfundsfags opgave rettet, er der en som har mulighed? glemte at lægge den ind her, så skriv en besked til mig, så sender jeg den som det passer dig
  • skriftlig aflevering : sammenlign synspunkter.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en opgave hvor jeg skal besvare dette: Sammenlign de synspunkter på forholdet mellem kultur og konflikter der kommer til udtryk i bilag B1, B2 og B3. Jeg vil være taknemlig hvis en eller flere der har skrvet denne opgave før gider smide det på siden, jeg har nemlig ret svært ved...
  • fsa skriftlig fremtiling

    Forumindlæg
    Hej er det en som kan fortælle mig meget detajlet om hvad er et debatindlæg og hvordan man skriver en rigtig god debatindlæg?
  • Skriftlig fremstilling - reportage

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil hjælpe mig med min skriflig fremstilling,s om er en reportage? Jeg vil gerne have en til at kigge på det jeg har skrevet, så jeg ved at det er "reportage-agtigt" det jeg skriver :)
  • større skriftlig opgave ider?

    Forumindlæg
    hej vil lige høre, hvis jeg nu vælger at skriv om ægypten , hvad kan man skrive om
  • Dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inden med enten viden el. skabeloner til de forskellige udseende indenfor de forskellige genre.
  • Novelle, skriftlig fremstiling (Hjælp, tak)

    Forumindlæg
    Når man skriver en novelle kan man bruge jeg person, eller kan man vælge om man vil skrive i 3rd person eller jeg fortæller. Hvordan er det så, det foregår? Hvis man skriver med jeg person/fortæller foregår det sådan her?: Jeg går og køber nogle ting ude i fields. Inde i fields ser jeg en butik. ...
  • Dansk - Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen, der vil være sød at give noget respons på min novelle og rette den for kommafejl og lign. ? I må meget gerne komme med nogle bud til, hvordan jeg evt. kunne gøre novellen bedre :-)