Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 8401 til 8420 af 40403
  • Tysk stil

    Forumindlæg
    Hej allesammen :D Nu har jeg siddet lidt af dagen og skrevet tysk-stil, og nu mangler jeg simpelthen bare at få den rettet! Så er der ikke en eller anden der gidder at se den igennem for mulige grammatiske fejl :) Mvh Christoffer
  • SØGER LIDT TYSK HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Allesammen, jeg sidder her og er lige blevet færdig med en tysk opgave på ca. 14 linjer. Jeg søger én super flink person som vil læse det igennem og kigge efter grammatiske fejl og se om det faktisk er forståeligt nok. Pretty Please!!
  • Møde med en tysker..

    Forumindlæg
    Hej alle sammen,ville lige høre jer ad om der er nogen der kan hjælpe mig.skal nemlig skrive en opgave hvor jeg beskriver et møde med en tysker, deri skal jeg komme ind på: - misforståelserne- forventninger - fordomme- overraskelserne osv. er der nogen som kan hjælpe mig på vej. mange tak på forh...
  • tysk text !!!

    Forumindlæg
    hej jeg har en text her jeg ikke helt forstår.. jeg skal lave en referat til den på tysk.. jeg håber at jeg kan få hjælp til den på dansk så skal jeg nok selv lave referated .... teksten : http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-9114348.html
  • Konjunktion på Tysk!

    Forumindlæg
    Hvordan siger man følgende på tysk? Bogen var bedre, end jeg havde troet.(Tænkt) Da han var dødtræt(todmüde), spillede han tit forkert. Han lavede ingen fejl, selv om han ikke havde øvet sig. ???
  • en tysk stil

    Forumindlæg
    hej igen, jeg havde lagt noget tysk ind som ksulle blive rettet men desværre det gjorde den igen, kan jeg få nogle til at rette den og forklare grammatiske fejl?
  • tysk fremlæggelse

    Forumindlæg
    Hej. Skal til tysk fremlæggelse i næste uge. Har skrevet alt det ned jeg skal sige. Men må ikke tage det papir med, skal kunne det flydende. Hvordan øver jeg mig bedst? Bare ved at blive ved med at læse på det, så den til sidst sidder i hovedet? Tak.
  • Tysk - Stil

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle, som vil se en tysk stil igennem, og markere fejl? Opgaven skal afleveres i morgen (mandag d. 11/3) inden kl. 18.00. - Jeg sender opgaven til indbakke. På forhånd tak :) - Sarah
  • TYSK rettelse!

    Forumindlæg
    Hej folkens, nogen der har tid til at rette en kort tysk stil? Den er maks på 300 ord! (næsten en side) Det er et interview - hvis jeg skal være præcis. Håber nogen af jer kan hjælpe mig!
  • Mundtlig tysk!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til mundtligt tysk, men jeg er meget nervøs og kludrer altid i det til eksamen - samtidig med at jeg ikke er den bedste mundtlig. Nogle der har nogle råd til at blive bedre? Eller et eller andet? Hilsen
  • Tysk eksamen.

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal op i mundtlig tysk i morgen, og ville høre om nogen af jer evt. havde noter eller lign. til teksten "I love you, wie klingt denn das?" af Doris Dörrie? :-)
  • Tysk privatundervisning!!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er 2.g'er og skal til eksamen på fredag. Jeg vil gerne spørge om der er nogen her der kan give privatundervisning til min tysk eksame da jeg har 24 timers forberedelse. eller evt kender nogen der gør. Jeg bor selv i Tåstrup. det haster :/ På forhånd tak
  • HASTER! TYSK RESUME!

    Forumindlæg
    Er der nogle som ligger inde med en analyse eller et resume af de her to tyske tekster: Einfach anders Mein Weg an die Spitze - Arnold Schwarzenegger Jeg har kigget rundt på nettet og her, men kan intet finde. Har virkelig brug for jeres hjælp!.
  • Hjælp til tysk disposition!

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er igang med at skrive en disposition til tysk, det er om Urlaub & Freizeit, men jeg har svært ved at finde nogle links der kan bruges. Kan i ikke skrive dem hvis i har nogle gode?:-)
  • Tysk eksamen.

    Forumindlæg
    Virkelig ingen der kan hjælpe mig med tysk eksamentil i morgen ? Har trukket i dag, en tekst der hedder "Das neue Deutschland" Nogle der kender den ? Skal perspektivere til "goodbye lenin!"
  • HJÆLP TIL TYSK STIL

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville høre om der ikke var en der gad hjælpe mig med at rette min tysk stil? Skal aflveres IMORGEN og har BRUG for en høj karakter. Stilen er om min fritid og hvad jeg laver. Tusind tak på forhånd :-)
  • Tysk stil

    Forumindlæg
    Hej Folkens, har fået en opg. hvor jeg ca. skal skrive 400 ord omkring en film på tysk, og da jeg nu er færdig med denne stil, ville jeg bare høre om der ikke er en der vil kigge den igennem? stilen er vedhæftet, og det kunne være ganske dejligt med noget feedback:) tak på forhånd.
  • Tyske tekster

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op til mundtligt tysk imorgen og vil egentlig gerne nå at øve eksamensformen herhjemme. Jeg vil derfor høre om nogle har nogle tysktekster/eksamensæt indenfor emnerne: Krimis, Zu sich selbst stehen, Reisen og Landeskunde. DET VIL VÆRE KÆMPE HJÆLP.
  • Tysk mundtlig

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har været så 'uheldig' at trække mundtlig tysk til eksamen (heldigvis ikke hue), men undrede mig over hvordan man kunne forberede sig bedst? Nogen som har nogle tips og tricks til at kunne forberede sig til eksamen og hvor mange dage i ville anbefale at bruge på forberedelsen ...
  • Tysk redegørelse - Hjælp...!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal lave en tysk redegørelse, og har emnet sport - Parkour. Men skal skrive nogle spørgsmål omkring parkour, og kan ikke komme i tanke om nogen. Så håber at der er nogle, som vil skrive 1 eller 2 spørgsmål til mig, som jeg evt kunne bruge :) På forhånd :)