Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 8481 til 8500 af 127115
  • Find x -

    Forumindlæg
    Det fungerer tilsyneladende ikke med den vedhæftede - :´-( Æv -
  • Heden

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en afl om heden, det er en eksamens opgave fra august 2003, nogen der har lavet den??
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera...
  • Cirklens ligning

    Forumindlæg
    Kan jeg finde cirklens ligning ved at jeg har to punkter?Jeg kender ikke radius eller centrum.Men jeg kender to punkter på cirklen...
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave om Ostwalds fortyndingslov. I opgaven har jeg målt den molære kondutivitet for 1,00 * 10^-3 M HCl til at være:3,91 * 10^5 S * cm^-1 * M^-1I databogen siger den at konduktiviteten for 1,00 * 10^-3 M HCl er:421,15 S*cm^2/molMit spørgsmål er nu, hvordan jeg får omregnet mit resulta...
  • rettelse af spansk

    Forumindlæg
    Los padres de Mariana se sienten muy defraudados por su hija y la reacción de ambos al escuchar la noticia va llorar. Es Claro, porque Mariano tiene 15 años solamente y ella está muy joven todavía.Como joven es difícil que hacer una elección si que enfrentar la maternidad. Los padres de Maraina t...
  • refleksbue

    Forumindlæg
    Hej Hvad er den præcise definition af en refleksbue? Håber på hurtig hjælp.. Med Venlig Hilsen Louise
  • HJÆLP TIL RETTELSE. ASAP!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal have rette min danskopgave (bograpport) for gramatiske fejl osv.. Helst sendes over email :)
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    MAngler virkelig hjælp til den her formel det er formlen for halveringstykkelse... A(x) = Ao*(½)^x/x½ er ikke helt med på hvad x½ er? er det min tabelværdi eller? den jeg aflæser på min graf, hvis jeg tegner det ind på enkelt log-papir?
  • Billeder

    Forumindlæg
    Er jeg den eneste der rigtig godt kunne tænke mig at have muligheden for at vedhæfte billeder til mine forklaringer? Det er især i fysik-emner det ville være gavnligt for forståelsen.
  • Billeder på computer

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp! Hvordan får man billeder fra sin Iphone over på computeren, hvis ikke man skal bruge iCloud? :-) Tak!
  • Lille rettelse til historiens slutning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har læst en engelsk historie, hvor jeg så selv skulle finde på en slutning. Jeg vil rigtig gerne have I kigger denne historie igennem for evt. fejl og retter det. Her er slutningen af historien: --------------------------------------------------- I felt bad about myself. After I heard a...
  • eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode råd til den skriftlige eksamen o.s.v ? v.h
  • det vil kun tage 5 min.

    Forumindlæg
    Der var vistnok en teknisk fejl med overskriften i mit første indlæg, så derfor opretter jeg et nyt. Nogen der lige har 5 min til kigge på en problemformulering? gerne via mail.
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har projektopgave i næste uge. Overemnet er tid og jeg vil gerne vælge islam som underemne har i nogle gode bud på et hovedspørgsmål/problemstilling? :) På forhånd tak Hooman :)
  • formfaktor

    Forumindlæg
    Hvordan kan man finde formfaktoren ud fra hældningskoeffcienten af en graf med v^2 som funktion ef massen? funktionen: y=4055,2x+1,0975 tværsnitsareal af formen = 44,1786566911
  • HJÆLP ! analyse "søndag med dig"

    Forumindlæg
    er der nogen som kan hjælpe med at analyse "søndag med dig" ?
  • Lineær tyngdekraft

    Forumindlæg
    Hej Hvad er lineær tyngdekraft? Tak på forhånd
  • koordinatsættet til diagonalernes skæringspunkt

    Forumindlæg
    hjælp, jeg har en problem med en enkelt opgave. I en Firkant ABDC vinkelspidserne A(7,6), B(-3,2), C(-2,-2) og D(4,-2) følgende opgave lyder: Beregn koordinatsættet til diagonalernes skæringspunkt. Jeg er gået lidt i stå og jeg aner seriøst ikke hvilken ligning jeg skal bruge.
  • haster..

    Forumindlæg
    hej allesammen er der ikke nogen søde mennesker der kan ret min dansk stil please hjælp (: