Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8721 til 8740 af 47924
-
hjælp til NV eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til NV eksamen her i morgen og jeg har om blodtypebestemmelse. jeg har lige læst et tekststykke som jeg ikke forstår. Kan hjælpe mig med at forstå det ? tekststykke: når et gen forandres ved mutation, sidder det "gamle" og det "nye" gen på samme plads i de... -
Eksamen “fejlkilder”?
ForumindlægMin gruppe og jeg skal snart til at påbegynde vores eksamensproduktion i mediefag. Vi har for noget tid siden lavet en pilotproduktion (prøve inden eksamen), hvor vi lavede en kortfilm. Her gik der en masse ting galt så og sige. Først tjekkede vi ikke lyden på kameraet, inden vi begyndte at film... -
flerfaglig eksamen
ForumindlægHej. Jeg sidder her og skal skrive en synopsis til min flerfaglig KS eksamen "Historie, samfundsfag og religion". Jeg har trukket emnet "køn og sex". I min opgave skal jeg inddrage 7 bilag, som bla. omhandler: 1. Abortloven, 1973. 2. Ægteskabsritual af 1897. 3. Køn i re... -
Søger Notater Fysik C niveau
ForumindlægHej Som sagt leder jeg efter nogle gode notater til C niveau i fysik,, Håber virkelig der er nogle som kan hjælpe -
Gode simple noter til fysik årsprøve
ForumindlægHej. Skal op til årsprøve i fysik i morgen, så tænkte om det var nogle der lå inde med nogle gode noter, med beviserne osv. Lige så man har dem ved hånden. -
Fysik A eksamensæt december 2016
ForumindlægEr der nogen der var til sygeeksamen i fysik A i december 2016?? Vil meget gerne have opgavesættet, uanset om det er med eller uden besvarelse. Det haster!! -
HVEM VIL RETTE MIN FYSIK AFLEVERING?
ForumindlægHej! Søger en der har lyst til at kigge min fysik aflevering igennem (når jeg er færdig med den). Det er ikke en rapport men nogle regneopgaver der skal løses. Hilsen Kamilla :) -
Mat A eksamen
ForumindlægSkal op til mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen, der har nogle eksempler på hvordan eksamensspørgsmålene er formuleret?? -
Eksemporaltekster - samt hvordan eksamen foregår i engelsk
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen og jeg er ikke helt 100% klar på hvorledes eksamen forløber og om man må bruge ordbog til selve eksaminationen. Er der nogen, som kender et sted med en masse eksemporaltekster som jeg kan øve? -
Hvor mange eksamer skal jeg op i ? HHX?
ForumindlægHey folkens! går nemlig i 3.G på HHX, hvor jeg skal til eksamen til sommer, men vil lige være sikker på hvordan det helt foregår. har været op i 2.G i to eksamer i matematik samt så fik jeg afsluttede Fransk. i 1.G fik jeg afsluttet samfundsfag. hvor mange eksamer mangler jeg at komme... -
Eksamen i morgen. Metoder?
ForumindlægJeg skal til at-eksamen i morgen. Jeg har siddet og kigget på metoder. Er lidt på bar bund. Jeg har skrevet om fedme i idræt og i samf. I samf-delen hr jeg brugt statistikker, tabeller m.m. til at kunne forudse fedme i fremtiden. I idræt har jeg forklaret om BMI m.m., men jeg er på bar bund omkri... -
Kender i nogle gode formelsamlinger til Fysik A?
ForumindlægHej, jeg står og mangler en formelsamling, hvor man kan se alle de forskellige formler, man skal bruge på gymnasiet. I øjeblikket har jeg Fysik A Tak på forhånd. -
Bliv supergod til fysik imorgen d. 27/05
ForumindlægHej alle Hvis I vil være rigtig sikre på at lave nogle gode besvarelser imorgen, så kan I læse i undervisningsministeriets evalueringer for hvert eksamenssæt, der har været tidligere. Her skriver de udførligt, hvad de forventede til opgaven og hvad en dårlig og god besvarelse er. Det er godt at... -
Generelt om historie eksamen
ForumindlægJeg sidder her og er ved at læse til min sidste eksamen i 3.g som er historie. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til, hvad en historie eksamen egentlig går ud på, hvad jeg skal når jeg forbereder mig og hvad jeg skal til selve eksamenen. Håber der er nogle der er eksperter i historie eksamener :) -
Smeltning og fordampning eksamen
ForumindlægJeg skal op i eksamen hvor "Jeg skal redegøre for de energiomsætninger, der sker, når et stof smelter eller fordamper". Jeg har fået nogle stikord: "Specifik varmekapacitet, størkning, fortætning". Hvad ville i synes var en god måde at lave den eksamen på? Hvad er vigtigt at ... -
Engelsk mundtlig eksamen (HF)
ForumindlægHejsa, er der nogen, der har et eksmepel på en mundtlig eksamen. Jeg har forsøgt at lede, men kan intet finde. Jeg ved, amn kan finde en hel masse eksempler til den skf. eksamen, men ingen til den mundtlige. -
GÆLDER ÅRSKARAKTEREN HVIS EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg går på STX (1.g) og har afsluttet musik på c-niveau, som jeg skal til eksamen i her til sommer. Gælder årskarakteren jeg fik så eller slettes den så bare og erstattes af den karakter jeg får i min eksamen? -
Statistik eksamen - STRESS!
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i statistik her på mandag d.23.01.12. Jeg skal lave et oplæg på 5 min, til dette skal jeg bruge nogle artikler, som handler om pensionsopsparing. Men har desværre ikke haft heldet med mig, til at finde nogle artikler. Er der ikke en venlig sjæl, som kan hjæl... -
skal jeg op i prøve eksamen ?
Forumindlæghej folkens! min lærer sagde til os at vi ikke skal op til mundtlig marematik, men nu siger min ven til mig (han går på en anden skole) at vi skal til prøve eksamen. er det rigtigt!! min vejleder har intet sagt noget med det. ps går på hhx hvis nu det skulle være vigtigt at vide -
HJÆLP TIL TYSK MUNDTLIG EKSAMEN!!!!!
ForumindlægHej, er der nogle der har læst "Rosen" af Milena Moser? Jeg sidder og skal op i den i morgen i mundtlig TyskB eksamen, og jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå den? Jeg har svært ved at se hvad slutningen betyder? Hun smiler til sidst, kan dette fortolkes? Generelt har jeg bare ...
