Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8721 til 8740 af 19198
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Wie gehts! Hvordan siger man: "Men de tyske mennesker syntes ikke at det er et problem". (Nok bedst, hvis der står "Men tyskerne..")
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville spørge om der var nogen som var rigtig god til tysk og som ville rette min tysk stil? Stilen sender jeg til dem der vil rette den . Tak på forhånd.
  • Oversættelses-programmer

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen, der ved om man kan downloade et oversættelsesprogram som jeg kan få glæde af til skriflig tysk imorgen. Det er sådan, at vi jo ikke har adgang til internettet til de skriftlige prøver...så det skal være et program, der kan oversætte uden at have adgang til internettet.
  • Datid af zu-werfen

    Forumindlæg
    Hej. Hvis man skal sige: " Leif blev...., da politimanden sendte ham et bebrejdende blik" på tysk, hvordan skal man så bøje verbet sendte (zu-werfen) ? Werfen hedder: warf i datid, men kan det hedde: zu-warft (sendte?) ?
  • Et eller to ord?

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om nedenstående skrives i et eller to ord. Jeg har set dem skrevet på begge måder. Tyskaflevering eller tysk aflevering Matematikaflevering eller matematik aflevering Fysikaflevering eller fysik aflevering Kemiaflevering eller kemi aflevering Danskaflevering eller dansk aflevering ...
  • Integrationspolitik

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg sidder i øjeblikket og skriver opgave om den tyske integrationspolitik. Jeg har så bestemt mig for, at sammenligne den med den danske, men synes det er svært at finde nok stof om det. Har I nogle ideer til hvad man eventuelt kunne nævne i denne sammenhæng?
  • Skriftlig eksamen på gym

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er den skriftlige eksamen i tysk fortsætter på gymnasiet stadig ligesom den var i 2008 dec: http://www.finnjo.dk/Tekstopgaver_STX/STX083_TFA_Meine_Liebe.pdf - Altså en oversættelse, en analyse og et frivilligt spørgsmål? Hvor lang skal sådan en egentlig være?
  • sprogvalg

    Forumindlæg
    Hej hvad er det bedste begynder sprog? skal vælge mellem spansk, fransk og italiensk. har haft svært ved tysk, så jeg vil lære et nyt sprog på Gymnasiet. hvad kan i anbefale? og er de tre sprog lettere end tysk? og hvad er det letteste fag?
  • Dumpe suppleringsfag?

    Forumindlæg
    Jeg tror godt, at jeg kender svaret, men nu spørger jeg alligevel for at få det bekræftet herinde. Jeg læser HF på VUC og bliver student nu her. For at opfylde adgangskravet har jeg læst tysk B ved siden af på gsk, altså udenfor VUC regi. Hvis jeg nu skulle dumpe tysk, så skal jeg vel tage ...
  • Hvad skal jeg gøre??

    Forumindlæg
    Jeg har fået 5 + 6 + 6 hvad skal jeg gøre ??? Jeg mener selv at jeg er usikker på mig selv efter lærerens mening... Skal også op i tysk om 2 dage.
  • Fysik/kemi FSA

    Forumindlæg
    Er der nogen, der vil kigge på mine fysik/kemi dispositioner? Skal til den mundtlige prøve i morgen tideligt Tak :)
  • Privat lektiehjælp

    Forumindlæg
    Giver løn: Nogen der kan hjælpe med engelsk; Disposition og mine notater. Osv.
  • Årsprøve fysik 1.g

    Forumindlæg
    Hej.. Når man skal til årsprøve i fysik, må man gerne have sin disposition med ind i den teoretiske del?
  • Melodisk analyse

    Forumindlæg
    hej. nogle der kan give et godt bud, på en god melodisk analyse disposition???
  • Alkohol,.

    Forumindlæg
    Hvordan kan man lave en disposition til emnet "alkohol"? Har kraftigt brug for hjælp! :P
  • Sammenhæng mellem syre og salte?

    Forumindlæg
    Hvad er sammenhængen mellem syre og salt. og hvordan kunne jeg fortælle om det i en eksamenssamenhæng. Disposition
  • Atom

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan laver man en disposition, hvis man skal tale om atomfysik, altså om stråling, atomer generelt ?
  • Energiproduktion???

    Forumindlæg
    Skal lave disposition til energiproduktion, men er virkelig lost. Nogle forslag til hvad jeg kunne kom ind på/forsøg?? :)
  • Dansk Mundtlig Eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en disposition jeg kan gå udfra, jeg har om American History X (Haster :-/)
  • hjælp engelske outline

    Forumindlæg
    hej kan i hjælp mig med engelsk disposition vi fik som overemne Immunity men har i noget forslag til underemne tak