Søgning på: tysk notater. Resultater: 8741 til 8760 af 18469
-
Virksomhedsinformation
ForumindlægEr der nogen som har nogle notater i Vriksomhedsinformation, da jeg synes dette fag er rimelig svært at få styr på!!! -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Radioaktivitet
ForumindlægHey... er der ikke nogen der ude.. som kan hjælpe mig med nogle notater til 10 klasses neveau.... om rardioaktivitet.. det ville virkelig være en hjælp. har nemlig endel problemer....QeenGirl -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej...Jeg ville høre om, der var nogen, der vidste, hvordan en psykologi eksamen foregår og om man må ha alle notater og bøger med ind til forberedelsen...? -
Hjælpp...! Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey, er der nogle om kan give mig gode råd til i morgen skal op i Engelsk og hvis nogle har notater vil det være helt perfekt...! -
Nazisme?
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i historie og vil blive enormt glad, hvis der nogen, som har nogle notater til bogen "Det tredje rige" af Peter Frederiksen.Kathrine. -
Please: Noter til Platon og Hieron!!!
ForumindlægJeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie -
Lohengrins Tod
ForumindlægHej.. Er der nogle af jer, der har notater til "Lohengrins Tod" af Heinrich Böll?Hvis ja, vil I så ikke sende mig dem?- Eller om der er nogle som har læst den? -
hvad er den aflede funktion?
Forumindlæghey måske er det letter at gå til sagen, men hvad er den aflede funktion osv.... nogen der har gode notater, skal op her og snart ville lige vide hvad det er.... -
Erich Kästner
Forumindlæghey tænkte på om der er nogen, som har gode notater til:Erich Kästner: Kurt schmidt, statt einer ballade + brief an den weihnachtsmann... -
Noter, stor hjælp:)
ForumindlægEr der nogen der har nogle notater til ''just below the surface'' af Kate Nivison. Det ville være en kæmpe hjælp:) -
noter til los santos inocentes
Forumindlæghej.. er der en eller andet som måtte sidde tilbage med notater den den spanske bog los santos inocentes... MEGET VIGTIGT...På forhånd tak!!! -
Berlin Muren....
ForumindlægHej..Jeg vil høre om der er nogle der har notater til Berlin Muren, som i muligvis vil dele med mig...???I kan sende dem til min mail:[email protected]å forhånd takMalfoy -
Fysik , atomer og ioner .
ForumindlægHeej .Ville høre om der var nogle der muligvis havde nogle notater til dette emne ?Fulgte ikke så godt med, og nu kommer prøven. Så ville læse lidt op på det.Hjælp, tak = -
illustration af den eksportorienterede & såvel den importsubstituerende industrialiseringsstrategi..
ForumindlægHejsa..Ja, jeg søger virkelig et godt råd, link, notat om ovenstående..Er helt på bar bund om hvordan jeg skal lave denne illustration..På forhånd mange TAK//Sarah -
Anti-stof og antigen
ForumindlægHejsa...Nogle som har nogle gode notater om antistoffer og antigener?? Kunne være rigtig dejligt..:)!!Også hvis nogle har om blodtypebestemmelser...!!Håber at høre fra nogle..- Michelle -
skriftelig
Forumindlæghej er der nogen der har nogle(eller har et link til) gamle eksamesopgaver som er færdig lavet så man har nogle opgaver der minder om dem man skal op i og så man har nogle gode notater -
Israel-Pælastina?
ForumindlægEr der nogle af jer som har nogle noter til dette emne? Synes det er meget overskueligt og ville være lækkert hvis nogle havde nogle gode og overskuelige notater :) -
Kennans X-artikel
ForumindlægJeg kunne virkelig godt bruge alt om denne artikel!Håber at der er nogen der har nogle notater om den, det ville hjælpe utrolig meget.. -
Mr. Kleinman's Cat
ForumindlægHejEr der nogen der har nogle notater til Mr. Kleinman's Cat af Sylvia Haymon????
