Søgning på: tysk notater. Resultater: 8761 til 8780 af 18469
  • The Balm og the Gilead Tree

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ligger inde med nogle notater til "The Balm of the Gilead Tree", skrevet af Robert Morgan...
  • Shakespeare

    Forumindlæg
    Halløjer der nogen herinde som har nogle notater omk. Sjhakespeare's Othello????? Ville være en kæmpe stor hjæææææææælp!!!!!TUSIND TAK!!
  • Lenins aprilteser

    Forumindlæg
    Hej....Jeg sidder dybt begravet i historie læsningen og er nu nået til Lenins aprilteser... Er der ikke nogen som har notater til dem??? for jeg forstår dem ikk....:(Mvh Mille
  • Odysseen 6. og 9. sang

    Forumindlæg
    Hey derude...Er der nogen som har nogle guldkorn til Odysseen 6. og 9. sang?Har nemlig ikke skrevet for mange notater til dem...På forhånd tak
  • Weg mit der Grenze

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen, som ligger inde med nogle notater eller andet om eventyret:Weg mit der Grenze?:0)
  • Doksa

    Forumindlæg
    Hvad går det ud på? Det eneste jeg har skrevet i mine notater er: mening (om noget) =/... Det blev brugt af sofisterne men hvad mere?... Er det det samme som Platons idelæren og erkendelse af fænomenerne?
  • VIRKSOMHEDSINFORMATION

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med nogle notater til virksomhedsinformation..??jeg skal op imorgen og har absolut intet til faget :(
  • Les Misérables

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ligger inde med gode og grundige notater til kapitlerne i Les Misérables, må I meget gerne skrive? Især kap. 1,2,4,12,18,34På forhånd tak
  • Annie Proulx - Job history

    Forumindlæg
    Nogen der har haft denne tekst der evt. kunne hjælpe lidt? Kunne virkelig godt bruge lidt notater til den... den er minimalistik og det er godt nok begrænset hvad jeg selv kan få ud af den...
  • International Økonomi

    Forumindlæg
    Jeg skal op i international økonomi her i morgen, der skulle vel ikke være nogen som brænder inde med nogle notater, ud over det jeg selv har, som kunne sende dem til mig?På forhånd tak.. :)
  • amish

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til engelsk snart, jeg skal op i amish, ville bare spørger om der nogle der har nogen notater til amish people.?
  • Digt - Efite bikini ?

    Forumindlæg
    Heij ., er der nogen som har analyseret digtet af Halfdan Rasmussen - Efter bikini .,hvis i har så be om upload opgaven eller skriv nogen notater her ned :på forhånd Tak
  • Sætningen om ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved, hvad "sætningen om ensvinklede trekanter" er? Jeg har ingen anelse, og der står intet i mine notater eller noget :/
  • Noter til afsætning A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at læse op til Aø eksamen på fredag, og mangler notater.... Er der nogle som har det? og er villige til at dele? :) MVH Andreas
  • Idrætseksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D
  • Odysseen 11.sang

    Forumindlæg
    Hey.. Skal op i oldtidskunskab inden alt for længe, og tænkte på, om der var nogen som lå inde med notater til 11.sang i Homers Odysse? Selv det mindste ville være en hjælp. På forhånd tak.
  • Bruge internettet til afgangsprøve - problemregning???

    Forumindlæg
    Hej alle Må man gerne bruge internettet, når man laver problemregning, Altså f.eks. hjemmesiden "Matematikfessor", eller må man KUN bruge ens bog og notater? tak på forhånd
  • SØJLER?!

    Forumindlæg
    Hej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det?
  • Milena Moser: Der Ausflug

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i "Der Ausflug" af Milena Moser i morgen, og kunne virkelig godt bruge hjælp, hvis der er nogen der ligger inde med notater eller lignende:) Al hjælp er meget velkommen. Mvh Jesper
  • Villy Sørensen, tigrene

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville hører om der var nogle som lå inde med nogle gode notater til Villy Sørensens novelle, tigrene?