Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 8841 til 8860 af 57177
-
Gode emner til AT i religion og dansk iforhold til spørgsmålet: Mennesket forhold til naturen.
ForumindlægJeg er på bar bund med emner i AT, jeg har kasseret mit gamle emne til AT og ønsker at finde et nyt i kombination med religion og dansk. Er der nogle kreative sind der har en god ide til et emne der både forholder sig til dansk og religion i forbindelse med menneskets forhold til naturen? -
Sokrates' Forsvarstale
ForumindlægHej.. Er der nogle der har gode noter til Sokrates' Forsvarstale? Eller kender I nogle gode websites om denne tale? Både danske og engelske sider er velkomne.. Tak -
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle. -
Dumpet Dansk A- 2 gang kan jeg stadig søg på videregående uddannelser?
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen i 2011 og 2012 og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan man blev optaget på sygeplejerskeuddannelsen unset hvad selvom man dumpet i dansk A? Jeg vil spørge jer om i har hørt eller set no... -
hjælp!!
ForumindlægHej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B -
Er der nogen der kender nogle gode noveller om krig og mennesker ? Skal op i mundtlig dansk.
ForumindlægSkal op i dansk og mit fordybelssmråde krig og mennesker. Vil gerne analysere en novelle, men har problemer med at finde en der er god. Novellen må mindts være 5 sider og må maks være 10 sider. Den må meget gerne handle om det indre krig, fx. psykiske problemer. -
Nogen der vil rette min dansk stil inden kl 21 helst?
ForumindlægHej jeg har lige fået skrevet min dansk stil færdig og skal aflever 23.59.. Og ville spørge om nogen var frisk på at rette en 5 siders opgave. Det nemlig min sidste aflevering og vil gerne have at den er perfekt -
Et oversættelse jeg har fået for! Først skriver jeg det danske og derefter det tyske version..
ForumindlægVærelseprisen steg og steg. Efter 4 år (s forløb) var den steget så meget (stark), at værelset kostede det dobbelte. - Han har tiet for længe. det tilgiver de ham aldrig, men han har også selv lidt under det. - Filmen greb dem meget, men bogen havde grebet dem mere, sådan er det næsten altid. - H... -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
SRP-Samf(A)Dansk(A)Alkohol et relevant emne?
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle mere garvede eksperter indenfor SRP som evt. kan være kritisk og vurdere om et emne som Alkohol i forbindelse med de unges uddannelser (selvfølgelig med indskrænkning) vil være gavnlig indenfor fagene SAMF A - DANSK A??? Man kunne vel evt. stu... -
- gør FN sin arbejde godt nok? - skal Fn blande sig? -er der stadig danske soldater i Irak (Basra)
Forumindlæg- gør FN sin arbejde godt nok? - skal Fn blande sig? -er der stadig danske soldater i Irak (Basra) -
Til alle 3.g'ere!!
ForumindlægHmm.. hader eksamener!! Men til alle 3.g'ere så kan vi se det lyse i, at det hele snart udmunder i en hue :) Held og lykke i eksamenstiden... -
Nogen som vil rette min Dansk stil PLZZZZZ den er ikke lang! :D
ForumindlægAnalyse og fortolkning: Fragmental Af Zaki Youssef Zaki Youssef født i 1979. Han er en dansk-egyptisk rapper, komponist og skuspiller. Hans første solo album udkom i 2001 og han blev nomineret til den bedste nye dansk-rapper i Danish Hiphop Awards. Hans debutalbum er en blanding af Hip-hop be... -
Er der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.?
ForumindlægEr der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.? -
Ambulance Assistent
ForumindlægJeg er en 16 årig pige som fylder 17 til maj. Jeg er lidt i tænkeboks eller rettere sagt forvirret. Jeg vil rigtigt gerne studere indefor Ambulance uddannelsen,men jeg har fået anbefalet at tage en højere eksamen som STX eller HF inden jeg går videre. Måske nogle der kan hjælpe? ??? Knus en forvi... -
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
Sammenligning mellem dansk A-niveau og IB High-level
ForumindlægHej,\ner der forskel på et dansk A-niveau fag og et IB high level fag? I matematik får jeg altid at vide at IB er virkelig godt, men jeg synes at mat A er virkelig svært selv.\nNogle forslag? -
Er der nogle som kan fortælle mig hvad man skal i den skriftlige aflevering i dansk fsa 2015 december
ForumindlægHej Er der nogen som kan fortælle mig hvad man skal i den skriftlige aflevering i dansk fsa 2015 december eller så kan i bare send den (kun til at at se hvordan man skal lave den) Ps. lad vær' med at skrive noget negativt, fordi det går kun udover mig selv hvis jeg snyder, og får det andet... -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g...
