Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8901 til 8920 af 65692
-
spansk eksamen
Forumindlæghar lige trukket mit emne "AMOR" hvilket er et af de bedre... nu sidder jeg og begynder, at stresse over om jeg har styr på det hele... så dem der har været oppe kan måske hjælpe... man starter med at få udleveret en lille kort spansk tekst, som man skal kunne genfortælle på dansk (havd... -
Dio-eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til DIO-eksamen på fredag, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Jeg har selvfølgelig lavet en synopsis, men hvad er det helt præcist jeg skal sige til eksamen? Jeg skal vel ikke bare gengive alt hvad der står i synopsen? Er der nogen, som mu... -
Naturfag Eksamen
ForumindlægNå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig. -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har fået valgt mit over emne i engelsk. Jeg har valgt at skrive om "Rights" altså rettigheder, men er der nogen der kan hjælpe mig med hvilket delemne jeg kan skrive om? Tusind tak for jeres hjælp. -
fodbold eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til fodbold imorgen. Jeg skal vise 3 tekniske detaljer, men jeg ved ikke hvad jeg bør vælge. Har i nogle forslag til hvad det skal være? Jeg har godt styr på bolden, og overvejer at jonglere med bolden på panden og ligge den død, men jeg bør vel lave halvliggendevristspark ell... -
forberedelse til eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at læse op i det samfundsfag, og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an? Skal man kunne det teorierne, det politiske stystem, det økonomiske kreds løb etc. uden ad??Jeg føler ikke, at jeg kan overskue at kunne lære alle de ting uden ad. Men hvordan forbedrer i jer? -
eksamen 2009
Forumindlæghej er der nogle der har deres eksamensopgave fra maj 2009 i engelskb-niveau ? eller evtuelt opgavesættet? -
mdt. eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen, der har nogen guldkorn om eksponentielle udviklinger, den naturlige og andre eksponentialfunktioner samt potenser? På forhånd tak! -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller??? -
dansk eksamen
ForumindlægHej eventyret den grimme ælling er den skrevet i en bestemt illitratur periode, som man kan sammenligne med Tak på forhånd -
hjælpp eksamen
ForumindlægKære jer derude! jeg skal forklare hvad NRA er på engelsk er der nogen der har en god formulering på engelsk hvad NRA egentlig er??? please hjlælp mig jeg har forsøgt, men lyder bare overhovedet ikke grammatisk rigtigt hilsen Ida -
eksam i bio
Forumindlæghej vil lige spørge til om genetik de 4 baser : er a og t koblet sammen og bliver holdt sammen ved 2 brintbindinger og g og er koblet samme og bliver holdt sammen med 3 brintbindniger er det rigtig eller er det omvendt og hvad kan endelige censoren spørger om genetik -
Dansk eksame
ForumindlægJeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe -
Biologi eksamen
ForumindlægSkal snart til biologieksamen men har lidt problemer. Er der ikke nogen der kan hjælpe med at give en klar beksrivelse af hvad forskellen er på DNA, kromosomer samt gener.? -
Naturgeografi, eksamen ;/
ForumindlægHvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (: -
Spansk eksamen???????????????????????????????????????????????????
ForumindlægHej :) Må man egentlig læse sit spanske oplæg op?, Eller skal man det helt udenad??? -
Eksamen - Synopse
ForumindlægHar stærkt brug for hjælp til min synopse til min samfundsfagseksamen i morgen... Så hvis der er en som gider kigge på det jeg har lavet og give konstruktiv kritik, ville jeg være lykkelig... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt -
Eksamen! - metaller
ForumindlægHvorfor er det ikke alle metaller, der har metalglans? Har læst, at det har noget med oxidation at gøre, og jeg har også en ide om, hvad oxidation er. Men denne regel gælder jo for alle metaller, så hvorfor er nogle af metallerne anderledes? på forhånd tak (; -
Eksamen om 45min ! ! ! !
ForumindlægNogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i preblemstillingerne,.. På forhånd tak
